Tabitha's salon takeover
maandag 30 mei 2011 om 21:09
quote:_yellowlove_ schreef op 30 mei 2011 @ 20:47:
Rogue je mag overal meekijken gekkie
Ja we wachten nog af tot iedereen gaat bleren enzo
Hoe is het met je YL?
Wat een irritante vrouw die Janiece, die Lacy trouwens ook. Als iedereen het eens is over grijs, laat het dan gewoon gaan, meeste stemmen gelden toch.
Rogue je mag overal meekijken gekkie
Ja we wachten nog af tot iedereen gaat bleren enzo
Hoe is het met je YL?
Wat een irritante vrouw die Janiece, die Lacy trouwens ook. Als iedereen het eens is over grijs, laat het dan gewoon gaan, meeste stemmen gelden toch.
maandag 30 mei 2011 om 21:10
O en áls ik al een onderlaag wil (zodat de bovenlaag wat dekkender is), gebruik ik een simpele lichtroze of lichtzilveren lak (zoeen die wat glanst en die een beetje transparant is) en gooi daar een andere kleur overheen. Die onderste laag zie je dan toch niet meer, maar de bovenlagen worden dan wat mooier. En een gewone lak droogt veel beter en mooier dan een basecoat vind ik.
maandag 30 mei 2011 om 21:13
Ik heb even een rotdag YL, echt een schijtdag gewoon. Te kort geslapen, constante emotionele achtbaan en ik word gek van de zwangerschapsbroek die ik nog steeds draag. Ga denk ik shoppen voor een gewone spijkerbroek, ik pas namelijk niet meer in mijn oude broeken, vandaar dat ik die zwangerschapsbroek nog draag, maar heb vandaag even moeite met dat ding.
Mis het kindje.
Mis het kindje.