Wat is een goede prijs?

31-05-2011 06:41 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Ik wil wat kleren verkopen, maar ik weet niet zo goed wat ik er voor kan vragen. Het gaat om kleding die misschien 1 x gedragen is. Alles is nog heel, en niet vaal.

Het gaat voornamelijk om nette skinny broeken, een paar flare, en een pantalon. De broeken zien er allemaal nog harstikke goed uit.

Er zitten ook een paar jurkjes en rokken tussen (ook allemaal 1 x

gedragen).

De meeste kledingstukken waren rond de 20 euro, een paar spijkerbroeken 40, en 1 spijkerbroek 60.

Wat zouden jullie ervoor vragen?
Ik heb geen motto.
Ik zou ze eerst er op zet met bieden. Kun je kijken of het gewilde artikelen zijn. Ik heb wel eens kleding voor meer dan de verkoopprijs weg zien gaan. Krijg je geen biedingen dan zou ik beginnen met 15, 30 en 50 en dan eventueel zakken
op MP wordt er gewoon niet heel hoog geboden op kleding, tenzij het merkartikelen zijn en het echt in perfecte staat is.

Maar goed, zoek anders eens wat vergelijkbare kledingstukken op MP en kijk wat anderen vragen e/o bieden.
tsja, dat heb ik idd ook al gemerkt Merkkleding word wel verkocht. Maar dit is veel H&M. Gister heb ik dus wat advertenties bekeken, maar daar was geen enkele keer op geboden.

Allebei bedankt voor de tips.
Ik heb geen motto.
Ik doe dan meestal een vaste prijs, iets van 7,50 ofzo, ex verzenden. Of als je het leuk wil maken, dan 10 euro en NU NU NU gratis verzenden.
of het hele pakket voor een x bedrag
quote:gizz schreef op 31 mei 2011 @ 07:00:

Ik zou ze eerst er op zet met bieden. Kun je kijken of het gewilde artikelen zijn. Ik heb wel eens kleding voor meer dan de verkoopprijs weg zien gaan. Krijg je geen biedingen dan zou ik beginnen met 15, 30 en 50 en dan eventueel zakkenzoveel vragen?!?? 2ehands is 2e hand....ik ga echt geen 50euro bieden op iets dat nieuw 60 kost terwijl het al gebruikt is...zal ook wel niet de nieuwste collectie meer zijn..dus kleding die bij H&M waarschijnlijk ook al met 50% korting is verkocht....dus voor een broek van 60 euro kijg je niet snel meer dan 15-20 euro lijkt mij..(tenzij het mooie basics zijn) zijn skinny jeans nog zo in? (draag ze zelf niet)
JIj hebt die kleding maar 1 of 2 x gedragen dus voor jou voelen ze als nieuw.

Voor een ander is het gewoon tweedehands spul kleding die eerst door een ander gedragen is en daardoor absoluut niet meer vergelijkbaar met nieuw.

Ik denk dat je al blij mag zijn als je 10 euro kan krijgen voor een broek.
Ik heb dure en amper gedragen merkkleding wel eens voor 40 euro verkocht, maar merkloze kleding raakte ik soms voor 5 euro nog niet kwijt. Dus verwacht niet te veel.
precies, vooral H&M spul brengt niks op. Dus als je niet per se om geld verlegen zit kun je het beter misschien gewoon weggeven aan een kennis of aan de kringloop.
@snormel...voor ¤5-¤10 zie je shirtjes/rokjes/jurkjes ook nog wel eens nieuw bij H&M hangen....als ze weer opruiming hebben...en verzendkosten zijn ook relatief hoog bij kleding...(spijkerbroek past vast niet door brievenbus)
@gelukkigmeisje

precies, die 5 euro was dan voor bv een jasje, maar voor kleinere bedragen ga ik niet de moeite nemen van bieden/mailen/pakje maken/naar postkantoor etc. Dus het merkloze spul verkoop ik niet meer via MP, ik geef het wel aan anderen of doe het in de kledingcontainer.
@Allemaal

Vroeger gaf ik echt al mijn kleren die ik niet meer draagde weg aan familie of vriendinnen. Gedragen of ongedragen. Dure dingen, en minder dure dingen.

Alleen zit ik nu in een situatie dat ik het liever verkoop.

Ik had zeker niet gerekend op een tientje. Maar wat wel wist ik ook niet.

Ik heb nu wel een ideetje hoe ik het aan ga pakken. Marktplaats word hem sowieso niet, omdat ik daar genoeg slechte verhalen over heb gehoord. Eindeloos mailen, afdingen, geen reactie meer, en idd de verzendkosten die het uiteindelijke bedrag hoger maken. En voor 2e hands kleding van H&M, Vero Moda etc etc hebben de meeste dat denk ik niet over

Wat een sukkel ben ik dat ik niet op Koninginnedag ben ga staan.

@Gelukkigmeisje

Ik weet niet of skinny's nog in zijn. Ik draag wat ik leuk vind of dat nu in de mode is of niet.

Alsnog iedereen bedankt.
Ik heb geen motto.
buiten koninginnedag zijn er nog wel meer rommelmarkten het hele jara door. Daar zou je het kunnen proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven