Teennagel half eraf..
woensdag 1 juni 2011 om 14:14
Aaaauch!
Ben ik net lekker aan de poets in huis..kom ik per ongeluk tussen mijn dweil en badkamerdeur terecht met mijn grote teen (klinkt een beetje vreemd, ik vraag me nog steeds af hoe ik dit voor elkaar heb gekregen).
Resultaat: Een megadikke teen en mijn nagel bijna er helemaal af..
Wat kan ik nu het beste doen? Koelen? Voet omhoog?
En ik baal..want ik heb eigenlijk nog genoeg te doen vandaag..
Ben ik net lekker aan de poets in huis..kom ik per ongeluk tussen mijn dweil en badkamerdeur terecht met mijn grote teen (klinkt een beetje vreemd, ik vraag me nog steeds af hoe ik dit voor elkaar heb gekregen).
Resultaat: Een megadikke teen en mijn nagel bijna er helemaal af..
Wat kan ik nu het beste doen? Koelen? Voet omhoog?
En ik baal..want ik heb eigenlijk nog genoeg te doen vandaag..
woensdag 1 juni 2011 om 14:31
woensdag 1 juni 2011 om 14:46
Sorry voor de volkomen zinloze reactie maar:
Ik had ooit een keer mijn teen min of meer aan gort nadat m'n paard erop was gaan staan.. Toen heeft mijn tante (met ehbo-diploma...) er een koolblad omheen gebonden...
Dat kan k je in ieder geval niet aanraden al was het maar vanwege de geur!
Heb er verder trouwens niks aan gedaan maar bij mij was de hele nagel er al af, als er nog een stuk nagel zit is het misschien beter dat weg te laten halen?
Succes ermee!
Ik had ooit een keer mijn teen min of meer aan gort nadat m'n paard erop was gaan staan.. Toen heeft mijn tante (met ehbo-diploma...) er een koolblad omheen gebonden...
Dat kan k je in ieder geval niet aanraden al was het maar vanwege de geur!
Heb er verder trouwens niks aan gedaan maar bij mij was de hele nagel er al af, als er nog een stuk nagel zit is het misschien beter dat weg te laten halen?
Succes ermee!
woensdag 1 juni 2011 om 15:14
Ik ben ook een keer met de nagel van een vinger achter mijn tas blijven haken toen die van mijn fiets viel. Verkeer opvangen enzo.
Nagel was voor de helft los, zat nog wel vast bij de nagelriem. Bij de huisarts geweest, die heeft er een pleister geplakt, en gezegd dat het wel goed zou komen.
Uiteindelijk groeit de losse nagel uit, kun je er iedere keer een stukje meer vanaf knippen, en groeit er een nieuwe nagel onder. Die is in het begin nog zacht, en wordt na verloop van tijd hard.
Nagel was voor de helft los, zat nog wel vast bij de nagelriem. Bij de huisarts geweest, die heeft er een pleister geplakt, en gezegd dat het wel goed zou komen.
Uiteindelijk groeit de losse nagel uit, kun je er iedere keer een stukje meer vanaf knippen, en groeit er een nieuwe nagel onder. Die is in het begin nog zacht, en wordt na verloop van tijd hard.
woensdag 1 juni 2011 om 18:48
woensdag 1 juni 2011 om 20:55
Bedankt voor de reacties!
Heb mijn teen 2x 10 minuutjes gekoeld met ijs, gespoeld..lichtjes ingebonden en lig nu met pootje omhoog..
Ik weet niet of ik het durf om naar de HA te gaan..brrr..moet meteen aan die ranzige lamisil reclame denken
Maarja..ik heb ook geen behoefte aan een ontsteking.
Ennuh Wionn..Helemaal niet zinloos!
Weet ik in elk geval wat ik ZEKER NIET moet doen
Heb mijn teen 2x 10 minuutjes gekoeld met ijs, gespoeld..lichtjes ingebonden en lig nu met pootje omhoog..
Ik weet niet of ik het durf om naar de HA te gaan..brrr..moet meteen aan die ranzige lamisil reclame denken
Maarja..ik heb ook geen behoefte aan een ontsteking.
Ennuh Wionn..Helemaal niet zinloos!
Weet ik in elk geval wat ik ZEKER NIET moet doen