Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 01 juni 2011 @ 21:47:

[...]







ik ben van mezelf heel donkerblond, bruin en inmiddels bij de slapen en zo grijs

Zie je wel....ik wist het!



*pakt kermistent weer uit de kelderbox*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 01 juni 2011 @ 21:48:

[...]





Echt he, die andere louis is wel schattig. Is echt mijn stopwoordje vanavond: schattig.

Ben een beetje undersexed haha.





Owww....kan die Tuitert van de buis?

Als schaatser vind ik hem prima hoor, maar hij moet niet aan de reclamespotjes, acteren is duidelijk geen talent van hem!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Daar zou ik trouwens wel eens aan mee willen doen

Het Blok!



Met name ook omdat ik net als koken een complete nono ben.

Een schroevendraaier?



Wasda?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga Vinnie steeds meer waarderen, ondanks zijn uiterlijk. Hij deed zijn best met golf, ondanks dat het hem niets leek, en hij was de enige die zijn excuus aanbood aan brilmans. Maar goed, ik had hem meer ingeschat als iemand die zijn concurenten stiekem omlegt in de ijskast met de keukenmessen, dus misschien valt die zo mee omdat ik gewoon lage verwachringen van hem had.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 01 juni 2011 @ 21:51:

Daar zou ik trouwens wel eens aan mee willen doen

Het Blok!



Met name ook omdat ik net als koken een complete nono ben.

Een schroevendraaier?



Wasda?



Het blok? wat een hel lijkt me dat.

Ik weet ook nooit wat een schroevendraaier is.

Klussen geeft mij enorm veel stress.

En ja ik ben Undersexed of spelde ik het verkeerd dat je erom lachte? Vinnie is idd wel leuk, hij kan duidelijk wel aardig koken.

Hij ziet er wel uit als een player player
Alle reacties Link kopieren
Oh heer geen stress met klussen hoor, ik kan heel goed delegeren



Als jij nou even dit doet, dan doe jij dat, en dan maak ik een broodje kaas...



Nee hoor, je schreef het goed, ik kende het alleen niet, undersexed...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Rock shrimp?



Ik zie dus rock and rollende garnalen op dat bord
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ik ga jullie toedeloe wensen...ben echt kapot..was weer gezellig meisjes, ook al was het kort...probeer morgen bij MC aussie er weer te zijn...



kussen
Alle reacties Link kopieren
Grrr, mijn internet fokt het echt enorm.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Weltrusten Moon
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Truste Moon!
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
slaap lekker Moon
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Die Sabrina heeft echt issues. Hoe ze praat, elke laatste twee woorden van een zin schreeuwt ze. Zelfs als ze alleen met de camara praat.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Trusten Mooncatcher!

Die Sabrina is echt rijp voor het gesticht. Wat een gek kind zeg, en gemeen ook nog. Hoop dat ze snel naar huis gaat. Die boris is wel dom om af te gaan staan wassen.

Zou die Raj ( die vorige week naar huis ging ) een acteur zijn, dat moet toch haast wel? hij kon niet koken, en was echt gestoord.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou best kunnen, die Raj kwam nep over.



Ik hoop dat Nona op Sabrina gaat zitten.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
wat een raar wijf is die Sabrina
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Er zitten echt een paar kabels los hoor bij Sabrina...echt!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt draaaamaaa volgende week.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Weer niet!

Echt hoor, Sabrina zorgt ervoor dat ik voor de mannen ga zijn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Gordon gebruikte Kumbaya
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
joh die zorgt voor leuke tv





maisjes, morgen ben ik er nie, tot vrijdag
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met wat je morgen gaat doen Roosje.



En de rest van de dames, tot volgende week, of tot morgen bih MC
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 01 juni 2011 @ 22:26:

Gordon gebruikte Kumbaya Vind je leuk hè
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet echt voor blauw of rood zijn, neem ze als teams niet echt serieus.



Toedels.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Indd Sum, en ik maar denken dat Gordon niet nog leuker kon worden...
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven