ff duimen please :)

01-06-2011 23:09 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallooo, enige tijd gelee heb ik een topic geopend ivm overlast van mn buren. we schieten geen drol op dus besloten om op zoek te gaan naar een andere woning:) ik heb op een hele leuke woning gereageerd ik weet pas volgende week of het is gelukt! duim voor ons please? X trolletje
Prima, maar dan moet jij duimen dat het alsnog goedkomt met mijn kaartjes voor de olympische spelen.
Ik duim voor je! (zonder tegenpresttie )
@ border deal! hoop t voor je;)
thanks ISTP
dit wordt het duim voor elkaar topic hehehe..kom maar met jullie positieve energie .. woeìiii
Ohh ik duim voor je! Heb hetzelfde vorige week gehad. Wij kregen de woning niet. We gaan nu vrijdag kijken naar een woning waar ik nu al lyrisch over ben!
@miekkie Goodluck en ik duim voor je! hou ons op de hoogte ben benieuwd of het duimen is gelukt
Ik duim! Duim ook voor mij, heb net op heeeeeel leuk huisje gereageerd!
hekje thanks:) ik duim ook voor jou! laat je ff weten hoe het is gegaan? -x-
@ ikbenertrotsop thankssssss ik hoop dat we eindelijk (vanaf augustus) van die ***buren af zijn:)
pfff nog steeds in spanning,nog niets gehoord van woningbouw:(..en afgelopen n8 weer overlast gehad.. politie gebeld en volgens mij hebben ze een boete gehad.. we duimen nog ff voort

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven