Waar grúwel jij van?

02-06-2011 22:44 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even in het kader van onzinnige topics, perfect passend aan het eind van een dag vol zon, rosé en cocktails :

Waar gruwelen jullie van? Ik heb één ding dat ik echt te smerig voor woorden vindt, de rillingen lopen me er soms van over mn rug:

Mensen die vla/yoghurt inschenken, daarbij knoeien waardoor er een klodder aan de rand van de opening blijft hangen die dan zo langzaam naar beneden druppelt en dan...aaaah..hun vinger hier langs halen en dit vervolgens in hun mond stoppen!

Op zich slaat het nergens op dat ik dit smerig vind, maar ik dacht: er zijn vast meer mensen die, hoe onterecht misschien ook, ergens van gruwelen. En ik ben érg benieuwd naar wat dat dan is!
quote:SummerDee schreef op 02 juni 2011 @ 22:59:

Haren in het doucheputje die niet van jezelf zijn .....waarvan je ziet dat het geen hoofdharen zijn.
Jaaa, dat tuffen/spugen op straat! Gadverredamme. Is dat stoer ofzo? Dan hoor je ook het echt op straat vallen.

En het houten ijsstokje. Alleen de geur al, het gevoel in je mond.. Ik type dit met kippenvel op m'n armen.

Ook gezandstraald glas vind ik zo ontzettend vies voelen..

Waar ik ook niet tegen kan is als mensen nog snel een hijs nemen van hun sigaret en dan snel de bus inlopen en dan pas hun rook uitblazen. Zo asociaal en vies.
OOOOHH Dat uit je oog eten doet iemand die ik ken. Even in haar oog of ogen wrijven met haar vinger en dan de vinger aflikken. Misschien heeft ze het niet door, want ze doet het publiekelijk en en ik gruwel altijd stilletjes (gelukkig zie ik haar niet zo vaak)

Ik denk nog even verder.
Oh brrrrr, zo herkenbaar allemaal haha !

Nog 1 (pff, veel te leuk dit soort topics, ik wil slapen haha), een pan niet dezelfde avond direct afwassen waardoor dat wat er in zat aangekoekt is en je echt eruit moet schrobben met de afwasborstel zodat je die eigenlijk gelijk wel weg kan gooien.

Oh en vrouwen/mannen met een te strakke spijkerbroek die tussen de billen kruipt *ril*
Hahaha, dat van die houten ijsstokjes, heeft mijn zus ook.

Dacht dat zij de enige was. Ze kan ze niet eens zien. Dan krijgt ze al de rillingen.

Ik heb het met autolak. Ik kan auto's niet aanraken. Niet met mijn vingers in ieder geval. Brrrrrr. Onderkant hand aan de binnenkant kan nog net. Soms wel lastig met de achterklep dichtgooien. Doe ik altijd heel erg moeilijk.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Of 'natte kaas'. Dus kaas in afwaswater. Dat wordt helemaal wit en goor..
Houten ijsstokjes, okselhaar, spugen op de grond, kikkers en padden, sommige dingen in de Pain Game op rtl 5, oorsmeer, vieze voeten, dikke meeeeters.

Ga zo maar door..

Daar kan ik echt van over mn nek gaan...
En nog even over dat tuffen .. als ik 's ochtends in alle vroegte naar het station loop lachen de verse ochtendroggels me altijd tegemoet ... zó góór !!!
hahaha, fantastisch dit !

ik herken toch wel vanalles, dat ik inderdaad óók walgelijk vind !
Ik dacht trouwens ook dat ik de enige was met de houten stokjes. Ik ga dan ook helemaal kokhalzen enzo, haha!

Ik vind het zo fijn als er een plastieken stokje in zit. Wat een verademing.

Mijn vriend vindt het trouwens wel leuk; krijgt hij altijd een stuk ijs van mij erbij.
quote:SummerDee schreef op 02 juni 2011 @ 23:04:

En nog even over dat tuffen .. als ik 's ochtends in alle vroegte naar het station loop lachen de verse ochtendroggels me altijd tegemoet ... zó góór !!!Ja, maar dan ook bij bankjes op de grond. Ik ga daar écht niet zitten.
Oh als mensen hun mes aflikken.... Brrrrr dat vind zo vies.
quote:Jorina schreef op 02 juni 2011 @ 22:59:

[...]

Boter lust ik sinds een paar jaar weer, maar nooit icm met een ander smeerbaar beleg. Boter onder pindakaas doet mij spontaan kokhalzen.Hahaha, dat heb ik ook! Of boter met hagelslag.. brrrrrrr
Haren, (naar oud zweet) stinkende mensen, bacterien, overbeharing, eetgeluiden, neukgeluiden, luidruchtige mensen, blote oksels, gele tanden, mensen die hun vingers aflikken tijdens het eten, frituurlucht,

dronken mensen, blote voeten, schimmel, vlees...

Allemaal dingen waar ik een hekel aan heb!!
Oké oké, nog 1 dan ga ik ... kip snijden ... brrrrrrr
Wat ik heul eng vind is mensen die hun sokken aantrekken. Kan het op tv ook niet zien bijvoorbeeld. Zet ik geluid uit en doe ogen dicht. Treurig maar waar.
Mensen in het ov of op je werk die s'morgens naar lijflucht/slaaplucht/ongewassenheid ruiken. Neem een douche! zorg voor frisse haren en tanden! Blijf anders uit mn buurt, smelly cats!
was altijd bang dat ik de enige was met een houtenstokjesfobie hahaha , fijn te lezen dat er meerdere zijn
naaktslakken.... *ieuw.* zó goor en brrrrr. Ik heb gewoon rillingen en kokhalstrekken als ik aan naaktslakken denk. Laat staan er over moet schrijven.
Ik heb een hekel aan watjes, krijg echt kippenvel als ik ze moet aanraken...

Het geluid van piepschuim dat verschoven wordt geeft me ook spontaan rillingen.
quote:joyce1976 schreef op 02 juni 2011 @ 23:16:

was altijd bang dat ik de enige was met een houtenstokjesfobie hahaha , fijn te lezen dat er meerdere zijn

En dit idd.

Vandaag nog een split gekregen. De eerste paar hapjes .. heerlijk. Maar zodra ik in de buurt van het stokje kom gooi ik mijn ijsje weg. Bah.
Overgeefsel. Gatverdamma. Als ik het ruik begin ik al te kokhalzen. Heb er volgens mij een soort fobie voor ofzo...
Als ergste toch wel de vieze ongewassen lijven, maar natte hondenlucht vind ik ook zo vreselijk, vooral in een auto!

Bij het bakken het deeg wat aan je handen kleeft, dat vettige laagje van de boter, brr

Inderdaad, leuk topic, veel herkenning!
Van die spuugklodders op straat tuffen, dat vind ik beyond goor. Ik word er ook letterlijk onpasselijk van en krijg neiging tot braken... Zo enorm goor!

Houten stokjes in ijsjes vind ik heel naar, maar had een halve fetish voor de appelsmaak-dubbele-ijsjes van de Jamin, met niet een, maar wel twee van die nare klote-stokjes... gewoon een naar rot gevoel in je mond...

Kinderen die heel hard gillen, zodat het echt zeer doet aan je oren, daar kan ik echt bijzonder slecht tegen...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Strepen in de pot, vooral op een vreemde wc, dan blokkeer ik gewoon. Tuffen op straat, eten met mond open, oud zweet (word dan echt misselijk), volgevreten teken bij de hond, bedwantsen, Franse hurk wc s, Parmezaanse kaashakken, visgraat of botje in mond. Het leven is vol vuiligheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven