Waar grúwel jij van?

02-06-2011 22:44 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even in het kader van onzinnige topics, perfect passend aan het eind van een dag vol zon, rosé en cocktails :

Waar gruwelen jullie van? Ik heb één ding dat ik echt te smerig voor woorden vindt, de rillingen lopen me er soms van over mn rug:

Mensen die vla/yoghurt inschenken, daarbij knoeien waardoor er een klodder aan de rand van de opening blijft hangen die dan zo langzaam naar beneden druppelt en dan...aaaah..hun vinger hier langs halen en dit vervolgens in hun mond stoppen!

Op zich slaat het nergens op dat ik dit smerig vind, maar ik dacht: er zijn vast meer mensen die, hoe onterecht misschien ook, ergens van gruwelen. En ik ben érg benieuwd naar wat dat dan is!
Oja, waar ik ook van gruwel. Dat programma 'superdik superdun' als ze al dat eten in die doorzichtige buis gaan gooien. Dus toast, koffie, kleffe worstenbroodjes, melk, chocomel, cola ligt, patat, pannekoeken, de hele handel. JAK!
Heb je die man wel eens gezien die zijn oorsmeer al jaren in een potje bewaarde? Was een keer op tv, zo ranzig
Ik ken iemand die werkelijk álles van zichzelf opeet..

Neus, oren, ogen, korstjes..

Gewoon tijdens een gesprek!

Ze kijkt je al pulkend aan en stopt het dan in haar mond :puke: ...
quote:mika65 schreef op 02 juni 2011 @ 23:30:

Heb je die man wel eens gezien die zijn oorsmeer al jaren in een potje bewaarde? Was een keer op tv, zo ranzigYUK! :puke:
quote:perseph0ne schreef op 02 juni 2011 @ 23:32:

Ze kijkt je al pulkend aan en stopt het dan in haar mond :puke: ...Mijn maag draait zich om hier.... ben echt misselijk nu
quote:perseph0ne schreef op 02 juni 2011 @ 23:32:

Ze kijkt je al pulkend aan en stopt het dan in haar mond :puke: ...

Aaaaaaaah!! Wie eet er nou oorsmeer?

*dit zeggende, lijkt het net of ik de rest wel eet, maar ik vond dit met stip het smerigst!*
Ik ook..

(wilde de kotssmiley doen,maar mag dat nog wel??!!)
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Sorry JJ :P.. Is idd erg goor..
Tsja... dat gedoe over die kotssmiley heb ik nooit helemaal begrepen eigenlijk. Zo aanstootgevend is deze ook weer niet.
quote:lichtbron schreef op 02 juni 2011 @ 23:39:

Ik ook..

(wilde de kotssmiley doen,maar mag dat nog wel??!!)Waarom zou dat niet mogen?
Al veel smerige dingen gelezen...

Maar waar bij mij de rillingen van over m'n rug lopen, is het uitpakken van een waterijsje.

Als het papiertje aan het ijsje zit vastgeplakt, IEUW! Alleen als ik er aan denk krijg ik al kippenvel en pijn in mijn tanden. :-s

Het houten stokje doet mij dan weer niets...
Buitenshuis: haren in je eten, aangekoekte randen aan melkkannetjes, 2e hands kauwgom onder tafel geplakt, de entree/exit bij iedere parkeergarage en dat je dan de deur aan moet raken, klamme handdrukken, kots op straat, slechte adem, bilspleten/blote buiken met haar, wat er bij de visboer voor de deur het putje ingaat.
Iemand anders, bijvoorbeeld ergens in een wachtkamer of in het ov, die haar nagels vijlt. Ieuw...!!
Gadsieeee haha. Wat ik erg naar vind, niet in de zin van vies maar waar ik dus echt kippenvel van krijg, is nagels over een ouderwets krijtbord. AAAAH vre-se-lijk!
Als iemand iets uit zijn/haar lichaam eet.

Maar op nummer één BOTER op de boterham. Dat krijg ik niet naar binnen. Vlokken of hagelslag eten op de boterham kan op een tosti-ijzer.

@Dewy, gelukkig is er het board.
Stof-in-monden, daar krijg ik kippenvel van... Brrr.... vroeger kauwden jongens altijd op hun trui-touwtje... YUK
Met je tong over je gehemelte gaan! Brrrrrrr.

En inderdaad nagels over een krijtbord! Krijg er kippenvel van! Bahhh!

En het geluid van etende mensen, smakken en dergelijke! Kan ik wel van janken zo vies.
Oh, en afgeknipte nagels, jegh!

*heb een ex die zijn teennagels knipte en de nagels dan op het nachtkastje legde... Brrrr*
Gedragen vieze badjassen.
Tuffen op straat, mensen die fluiten, okselhaar, teken, vrouwen die hun gebruikte maandverband of tampon gewoon zo weggooien, mensen die roken (echt smerig), mensen met lange nagels, met de nagels ergens over krassen (vooral schoolbord moet ik van kokhalzen), mensen met vettig haar, en mensen die bij hun partner puisten uit gaan knijpen die snap ik echt niet!! Ow ieuw ik stop er maar mee, want dit is gewoon echt allemaal ieuw!
Ik gruwel ook van vieze handen, van mensen die in de tuin aan het werk zijn geweest enzovoort. Werkelijk verschrikkelijk. Die zwarte randen onder nagels enzo.... Brrrr
Wat ik vroeger altijd - en eigenlijk nog steeds - heel vies vond:

mijn moeder veegde onze mond altijd af met een vaatdoek.

Als ik eraan denk komt die vieze geur nog steeds terug: getver!!
quote:LotuzRose schreef op 02 juni 2011 @ 22:51:

Mensen die uit hun oog neus en/of oor eten. YUK!

JA GATVERDAMME. Dat is toch echt wel mijn top1.

Heb overigens nog nooit iemand uit een oor & oogzien eten

Godzijdank haha
Love my life!
Wat ik niet vies vind, maar wel echt helemaal kriebelig van word als iemand op zijn bestek 'per ongeluk' bijt terwijl die eet.
Love my life!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven