buren

02-06-2011 18:06 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat kan je doen aan een buurman die je uitscheldt als je rustig in de tuin zit ?
quote:Hasse88 schreef op 02 juni 2011 @ 20:14:

[...]

Doe jij nu uit spanning ook al taalvautjes maken? nee ik doe het expres, fint ik leukkkk....
Wat een doos ben jij TO
Herkenbaar,gewoon negeren, heb dit 2 jaar gedaan bij me buurvrouw en nu groeten we elkaar weer.. Maar voeden heeft geen zin.
quote:liesse schreef op 02 juni 2011 @ 18:37:

[...]

Ik heb het tegen TO. Enorm lange zinnen. Geen punten. Ik haak gewoon af met zulke lappen tekst. Ik bedoel het niet als zwaar commentaar maar het lijkt met de dag erger te worden. In het algemeen genomen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ahum....

Vreselijk nieuws:

Er is een buurman in Limburg afgeslacht...

De man zou na een ruzie over coniferen met zijn overbuurman hebben gedreigd om buurtbewoners met fakkels in brand te steken. Daarop zou hij zijn zwaard hebben gepakt, waarmee hij rond half drie om zich heen begon te zwaaien. Een persoon, vermoedelijk de 52-jarige overbuurman van de dader, werd zodanig toegetakeld dat hij deze overleed. Een ander slachtoffer raakte zwaargewond.

Bron: De Televaag

coniferen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven