Niemand mist mij

07-06-2011 09:26 54 berichten
Das toch minder..

Is er een of ander topique dat mensen elkaar missen en dan blijkt niemand mij te missen; dat doet toch wel pijn
quote:Vlammetje1203 schreef op 07 juni 2011 @ 10:03:

[...]

Ben je weg?

Ben je gepermaband?

Ben je boos, opstandig of hysterisch afscheid aan het nemen?

Nee?? helaas, dan voldoe je niet aan de criteria om gemist te worden.

Maar voor wat het waard is: ik ben blij dat je er bent
quote:badmeester schreef op 07 juni 2011 @ 09:56:

i wish i could have known, enough of love, to leave love enough alone (ofzo)

Ik wil helemaal niet profileren eigenlijk, ik wil gewoon lekker hengelen en dan een forumster batsen:-)Onder de ogen van de wethouder? I'm shocked.
quote:Maleficent schreef op 07 juni 2011 @ 09:46:

[...]

Je avatar wordt wel gemist

Indd ik onthoud de mensen vaak aan hun avatar. Op een gegeven moment hadden veel mensen hun ava verandert en dat vond ik helemaal niet leuk

Ik ben al helemaal aan jou nieuwe gewend male, leuke ava!
Wel opvallend dat zo'n beetje iedereen die reageert in dit topic dat ik hun naam wel herken

Maar vice versa niet:-)

Mijn wethouder vroeg zelfs of ik met hem wilde dubbel daten maar dat heb ik maar niet gedaan nee, iets te prive.
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 07 juni 2011 @ 10:11:

Ik ben al helemaal aan jou nieuwe gewend male, leuke ava!O, en ik wilde net weer een nieuwe gaan maken deze is in de lentesfeer en ik wil weer zomer. Maar ik heb altijd Maaike Hartjes.
Grief is just love with nowhere to go
Maaike moet je houden maleficent die is namelijk cool
Ach badmeestertje, je hebt iig een streepje voor doordat je een vent bent. Ik herken je wel hoor :-) ..
Je naam was mij eerder nog niet opgevallen.

Overigens, pas als ik een naam zie dan valt het me op dat de betreffende persoon lange tijd is weggeweest.

Dan denk ik: Ach, daar heb je .... ook weer. Zeker op vakantie geweest of geen tijd gehad.

That's all. Trek het je niet aan en probeer in het echte leven iemand te vinden.
Kan even niet quoten op de telefoon, maar jouw naam ken ik wel hoor Badmeester. Nu ken jij (en de rest) mij waarschijnlijk niet. Ben meer een meelezer dan vaste poster (op mijn vaste topic na dan, hoewel ik daar ook al even niet geweest ben).
ik ken je naam ook badmeester, maar verder heb ik niet zoveel associaties bij je. Dat is vanaf vandaag anders - huilie
.
Het is juist heerlijk om niet gemist te worden. Ik kan komen en gaan wanneer ik wil, niemand die daar wakker van ligt. Dat is een prettig gevoel.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik ken je naam echt niet hoor. Wees eens stoer en zeg dan wat je oude nick was of is u daar te schijterig voor?

Niet eerst lopen huilen en hengelen om aandacht en dan niks zeggen he? Kom maar door met die naam dan.
mooi topic!
haha wat een misverstanden weer hier!

een avatar is inderdaad handig zodat men je sneller herinnert, in positieve of negatieve zin. Mijn avatar wil nog niet lukken, heb alle instructies netjes opgevolgd maar nog steeds die stoeptegel
Je topic op relaties gaat um niet worden zo, badmeester.

Er is wat meer voor nodig om een onvergetelijke indruk te maken
.
Ik herinner me de badmeester meestal alleen als het een coca-cola boy is. Of als het een vervelende is en ik geen bommetje mag doen.

Je bent niet alleen. Ook ik niet, al kom ik hier al 4 jaar en nog nooit van naam of avatar veranderd.......

Vind je topic op relasies trouwens briljant. Van harte gefeliciteerd!
Badmeester...badmeester....? Nee, nooit van gehoord.

Weet je zeker dat je niet Ritmeester heet?
*nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik niet weg ben en dus niet gemist hoef te worden*

Maar dan nog, zover ik weet, heeft geen een forummer een speciale band met mij, vind het wel altijd gezellig, en heb meer door toeval nu mijn best lopende topic ooit. Frapante is wel dat ik daar nauwelijks meegeschreven heb doordat ik de hele afgelopen week voor pampus lag. Zou dat de reden van succes zijn???

mmmmmmm
quote:elfje26 schreef op 07 juni 2011 @ 14:57:

*nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik niet weg ben en dus niet gemist hoef te worden*

Maar dan nog, zover ik weet, heeft geen een forummer een speciale band met mij, vind het wel altijd gezellig, en heb meer door toeval nu mijn best lopende topic ooit. Frapante is wel dat ik daar nauwelijks meegeschreven heb doordat ik de hele afgelopen week voor pampus lag. Zou dat de reden van succes zijn???

mmmmmmm

aan je gevoel voor humor ligt het niet !
.
quote:impala schreef op 07 juni 2011 @ 15:00:

[...]

aan je gevoel voor humor ligt het niet !
*toch typisch dat na mijn reactie niemand meer reageert........*
Ik reageer wel!!
En ik heb zelfs de moeite genomen om je te loepen, ff kijken of je misschien rare dingen zegt. Maar nee hoor, ik vind je zelfs hartstikke leuk. Alleen op een of andere manier ken ik je niet, terwijl je toch al heel veel gepost hebt. Troost het je om te weten dat je nu in elk geval 1 fan hebt hier ?
.
Och, gossie. Ik word ok niet gemist (misschien ben ik juist te vaak om gemist te worden :sarcasits )?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven