Niemand mist mij
dinsdag 7 juni 2011 om 10:07
dinsdag 7 juni 2011 om 10:11
dinsdag 7 juni 2011 om 10:11
dinsdag 7 juni 2011 om 10:15
dinsdag 7 juni 2011 om 10:43
Je naam was mij eerder nog niet opgevallen.
Overigens, pas als ik een naam zie dan valt het me op dat de betreffende persoon lange tijd is weggeweest.
Dan denk ik: Ach, daar heb je .... ook weer. Zeker op vakantie geweest of geen tijd gehad.
That's all. Trek het je niet aan en probeer in het echte leven iemand te vinden.
Overigens, pas als ik een naam zie dan valt het me op dat de betreffende persoon lange tijd is weggeweest.
Dan denk ik: Ach, daar heb je .... ook weer. Zeker op vakantie geweest of geen tijd gehad.
That's all. Trek het je niet aan en probeer in het echte leven iemand te vinden.
dinsdag 7 juni 2011 om 11:04
dinsdag 7 juni 2011 om 14:57
*nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik niet weg ben en dus niet gemist hoef te worden*
Maar dan nog, zover ik weet, heeft geen een forummer een speciale band met mij, vind het wel altijd gezellig, en heb meer door toeval nu mijn best lopende topic ooit. Frapante is wel dat ik daar nauwelijks meegeschreven heb doordat ik de hele afgelopen week voor pampus lag. Zou dat de reden van succes zijn???
mmmmmmm
Maar dan nog, zover ik weet, heeft geen een forummer een speciale band met mij, vind het wel altijd gezellig, en heb meer door toeval nu mijn best lopende topic ooit. Frapante is wel dat ik daar nauwelijks meegeschreven heb doordat ik de hele afgelopen week voor pampus lag. Zou dat de reden van succes zijn???
mmmmmmm
dinsdag 7 juni 2011 om 15:00
quote:elfje26 schreef op 07 juni 2011 @ 14:57:
*nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik niet weg ben en dus niet gemist hoef te worden*
mmmmmmm
aan je gevoel voor humor ligt het niet !
mmmmmmm
aan je gevoel voor humor ligt het niet !
.
woensdag 8 juni 2011 om 10:23
En ik heb zelfs de moeite genomen om je te loepen, ff kijken of je misschien rare dingen zegt. Maar nee hoor, ik vind je zelfs hartstikke leuk. Alleen op een of andere manier ken ik je niet, terwijl je toch al heel veel gepost hebt. Troost het je om te weten dat je nu in elk geval 1 fan hebt hier ?
.