moeders in drechtsteden

08-05-2011 10:54 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar andere moeders in de drechtsteden om samen dingen mee te doen en natuurlijk om mee te kletsen.

Zelf woon ik in Zwijndrecht, ben ik 27 jaar en heb ik een dochtertje van 4 maanden. Wij zijn hier ongeveer een jaar geleden komen wonen en ik heb in de omgeving nog niet zoveel contacten. Wie lijkt het gezellig?

Groetjes Lieke
..
heeyy

Hier nog een moeder uit Zwijndrecht. Ben 26 jaar en heb een lieve dochter van bijna 5,5 maand (Kerstavond kindje). Ik woon sinds 2 jaar in zwijndrecht. Zit op babyzwemmen maar heel veel contacten heb ik daar niet lopen.

Ik werk 3 dagen (nja woensdagmiddag vaak al vroeg klaar) in het onderwijs, waar ik groep 3 les geef.

Mocht je het leuk vinden om contact te hebben, kun je me hierop bereiken: rissie_in_love@hotmail.com

Groetjes Mariska
Ik denk niet dat ze gaat reageren. Ik heb toen ook gereageerd maar nooit meer wat gehoord!
ow wat vaag. maarre.... ze zoekt contact met moeders. in je profiel staat dat je een man bent. misschien dat ze daarom niet gereageerd heeft?
Dat schijnt een fout op de site te zijn. Bij jou staat ook dat je een man bent.

Ik had een stuk geschreven met emailadres erbij. Dus toen ze niet reageerde heb ik die maar weer verwijdert.
haha dat is dan nieuw voor me. Nooit wat van gemerkt

Als je een oproep plaatst is het wel zo netjes om even een reactie te geven lijkt me.

Maar waar kom jij vandaan?? en hoe oud is/zijn je kids??

Ik kom dus uit zwijndrecht en mn dochtertje is 5,5 maand
Ja, dat vond ik ook.

Ik kom uit ambacht en mijn zoontjes zijn 2,5 en 8 maanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven