Waar grúwel jij van?

02-06-2011 22:44 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even in het kader van onzinnige topics, perfect passend aan het eind van een dag vol zon, rosé en cocktails :

Waar gruwelen jullie van? Ik heb één ding dat ik echt te smerig voor woorden vindt, de rillingen lopen me er soms van over mn rug:

Mensen die vla/yoghurt inschenken, daarbij knoeien waardoor er een klodder aan de rand van de opening blijft hangen die dan zo langzaam naar beneden druppelt en dan...aaaah..hun vinger hier langs halen en dit vervolgens in hun mond stoppen!

Op zich slaat het nergens op dat ik dit smerig vind, maar ik dacht: er zijn vast meer mensen die, hoe onterecht misschien ook, ergens van gruwelen. En ik ben érg benieuwd naar wat dat dan is!
quote:Dahlia74 schreef op 03 juni 2011 @ 15:22:

Ook van al die blote mannenbuiken met dit weer gruwel ik. Mannen die vinden dat ze geen t-shirt aanhoeven. Of je nu op het terras zit, over een braderie loopt of in het bos. Zodra de zon even schijnt denken mannen in hun blote barst te kunnen lopen.Ik krijg dan eigenlijk iedere keer als ik dat zie de neiging mijn shirt+bh uit te doen en er gezellig ff naast te zitten. En vervolgens "heh wat, is toch niks geks aan, doe jij toch ook" meedelen. Maar dat durf ik dan toch niet..
quote:joyce1976 schreef op 02 juni 2011 @ 22:46:

ik word helemaal beroerd van de houten ijsstokjes brrrrrr .... draai er altijd het papiertje wat van het ijsje afkomt omheen.

Ik vind dat ze maar eens plastic stokjes moeten maken

Ik was serieus van plan om hier een topic over te openen, ik gruwel hier ook zooooo van ! Dat enge gevoel als je het laatste stukje chocolade van magnum eraf probeert te kauwen, brrrrrrrrr !

Ik heb wel DE oplossing gevonden, alleen Ola Liuk citroenijsjes eten, het stokje in van drop
quote:mika65 schreef op 02 juni 2011 @ 23:30:

Heb je die man wel eens gezien die zijn oorsmeer al jaren in een potje bewaarde? Was een keer op tv, zo ranzigDat heb ik ook gezien ! Volgens mij gebruikte hij het als boenwas om standbeelden mee te poetsen, dan gingen ze zo lekker glimmen. Dat programma is mij ook bijgebleven
Ik gruwel van mensen die aso- of anti-sociaal gedrag vertonen en zich vervolgens gepikeerd voelen als je daar wat van zegt.

Zoals die twee tuthola's in de trein naar Den Haag gisteren. Die hadden hun fietsen op het balkom zodanig neergezet dat de deuren volledig geblokkeerd waren.

Nu kan ik met mijn jonge lijf best naar een andere deur lopen, maar met hun houding hielden ze totaal geen rekening met andere mensen (bejaarden, mensen die slecht ter been zijn, mensen die van buiten naar binnen willen, etc), en eventuele noodsituaties.

Het was nou eenmaal het balkon voor fietsen, zeiden ze. Tja.

Als ze wat meer meer de regels van de NS hadden gelezen, dan hadden ze geweten dat de fietsen alleen op de daartoe bestemde plekken hadden mogen staan. Voor de uitgang valt daar niet onder.

Maar ja, deze troela's hadden vooral hun eigen gemak voor ogen en stonden totaal niet open voor commentaar daarop.

Dus ja. Ik gruwel van mensen die niet aanspreekbaar zijn over hun gedrag en alleen hun eigen behoeften belangrijk vinden.
Ik herinner me een aantal momenten van topgruwel...

1 Toen ik bij mijn kinderen wormpjes in de ontlasting ontdekte.

2 Toen ik bij mijn kinderen hoofdluis ontdekte.

3 Toen de container van binnen helemaal vol zat met maden ( van afschuw moest ik overgeven)

Bovenstaande 3 helaas vaker meegemaakt.

4 Toen ik een krentenbaardinfectie op mijn hand bleek te hebben

Onverzorgde voeten in een sandaal of slipper dat vind ik ook inderdaad ronduit aanstootgevend, dan denk ik, ga toch even naar de hema als je niet naar de pedicure wil , koop een eeltschaaf en smeer je voeten in. Ik snap echt niet dat iemand zich er niet van bewust is dat een eeltkorst op de hak met daarboven droge schilferige huid voor andere mensen wel eens heel smerig kan zijn om te zien.
Ik gruwel van uitgelopen aardappels, dat je dan die uitlopers eraf moet halen, brrr. En tauge vind ik ook smerig.

Wat ik ook heel vies vind is als je door een spinnenweb heen loopt, of alleen al door zo'n draadje.
Ik gruwel eigenlijk best van dit topic...
Ik griezel van lange nagels. Ik wil niet door iemand met lange nagels aangeraakt worden. Soms wil een kassiere met lange nagels geld in mijn handen uittellen, dan vraag ik of ze het neer wil leggen. Met stip op 1 van gruwel de aangeplakte acryldolken met schilderijtjes.
Ik gruwel van groene bonen met van die draden eraan. Is net of je dan haren in je mond hebt. En ik gruwel van haren
ik gruwel van alles wat uit onze kat komt. Vooral kots. Kattenkots geeft me echt braakneigingen, letterlijk.
Ik gruwel van etensresten in de gootsteen.

Walgelijk vind ik dat!
quote:JJ80 schreef op 03 juni 2011 @ 11:33:

[...]

Zou het dezelfde persoon zijn? Bij degene die ik ken 'past' het ook helemaal niet, altijd goed gekleed en verzorgd, knappe meid om te zien. Geen een of andere viezerik.Ik dacht eigenlijk precies hetzelfde :-). Omgeving 072 toevallig?
haha best wel geinig om te lezen allemaal...

Waar ik van walg:

kontenkruipend en hielenlikkend carrière maken

Zo getverdegetver!
.
mensen met een druppel snot aan de neus en die niet afvegen. Ik kokhals al als ik eraan denk brr! en vooral als ie er dan ook nog afvalt ieeh!
Oude hondenlijvenlucht. Kennissen van ons hadden vroeger 3 honden. Die zag en hoorde je niet aankomen, die róók je aankomen....brrrrrr. Soms als ik in mijn flat de lift instap ruikt het ook naar oude hond.
Eergisteren een concert gehad, naar het toilet en ja hoor... ik stond te kokhalzen op de wc van alle (grote) urinedruppels op de wc-bril. Net alsof iemand half op de bril en half in de pot had gepiest.

Overigens vind ik natte pups in je ogen (soep in de ogen noemen ze dat, toch?) echt goor. Moet me echt even omdraaien als ik zo'n iemand zie. Blegh!
BarbaraAnn,

Mannen hebben de naam dat ze de toiletten bevuilen, maar je moest eens weten hoe smerig de (personeels)damestoiletten op mijn werk vaak zijn. Ondergespetterde bril of vloer, remsporen in de pot, bloed aan de deur, niet goed ingepakt gebruikt maandverband etc.
Bij vrienden van mijn vriend is de wc ontzettend smerig. Oude bruine en gele spetters in de toiletpot. Ook de muren en het witte wc-kleedje waren gelig. Man ik krijg nog rillingen als ik er aan terug denk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven