Geld & Recht alle pijlers

Onder half jaar contract kamer uitkomen?

12-06-2011 19:57 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik willen graag samenwonen. Helaas heeft hij een uurcontract, en zit hij sowieso voor een half jaar vast aan zijn kamer. Dit staat in zijn contract, en hij woont er nu een paar maand.

Ik denk het haast niet, dat het mogelijk is om eerder weg te gaan hier, maar je weet het niet. Misschien weet één van jullie iets of is het gewoon geduld hebben?

edit: even ingekort ivm herkenbaarheid
Je had 2 weken een relatie toen hij zich op de wachtlijst heeft laten zetten. Dat was tegelijk met het tijdelijk huren van het pand waar hij nu 2 maanden in zit.

Da's dan toch 2,5 maand?
Maar dan snap ik je vorige antwoord niet meer. Want jij zei dat hij daar ging wonen omdat jullie nog maar 2,5 week hadden? En staan op een wachtlijst is niet verplicht huren toch.

Wat is er met het huis aan de hand trouwens dat hij zo moet huilen?
Buiten dat, een vent die iedere avond komt uihuilen, omdat ie tijdelijk een paar maanden in een slechte huurwoning zit.

Ik zou niet staan te springen om te gaan hokken.
quote:NepBlond schreef op 12 juni 2011 @ 20:10:

[...]

Maak je geen zorgen, we hebben geen 2,5 maand een relatie!! Zou ik nooit doen! Zet liever niet neer hoe lang, ivm herkenbaarheid (is het verhaal nu al behoorlijk) maar het is flink wat langer dan 2,5 maand.13 december had je net een relatie dus zo flink wat langer is dat nou ook weer niet. Betaalt hij inmiddels 20 euro per 6 maanden mee aan je nuvaring?
...
anoniem_126812 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 13:59
Reden: ...
98.39% gewijzigd
quote:zojo83 schreef op 12 juni 2011 @ 21:34:

(En wat is er met die kamer dat hij iedere avond bij je komt uithuilen????)De buurman is verslaafd aan uien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven