Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 15 juni 2011 om 20:36
ik ook Roos zat gister echt niet lekker daarmee...emo zat ff hoog. Had op de terugweg noodstop op de snelweg moeten maken omdat een vraggel ff zijn tigtonner voor mijn mintgroene bolide wilde douwen. Vent kreeg zijn stalkster weer op zijn foon, en toen was ik er ff klaar mee. Ben naar bed gegaan en vanmorgen om 10 uur werd ik wakker...Vent had een verrassing die kwam om half 1 thuis, en mijn papa klonk heel goed aan de foon, en mag dus morgen naar huis aka naar mijn zus want hij mag de eerste nacht niet alleen blijven, dus kan ik naar huis en lekker vroeg weekend met vent vieren...
woensdag 15 juni 2011 om 20:38
quote:Summerdance schreef op 15 juni 2011 @ 20:34:
Moon, sorry ik heb het even gemist wat is er met je papa?Moonpapa had een aneurysma in zijn bekkenslagader die ze vandaag met behulp van een stand hebben verholpen. Klein lekje dus hij moet 6 weken van de bloedverdunners af, maar hij heeft alweer gelopen. Hij zegt "ik ga ff een frisse neus halen" ik zeg...ja om te roken....jij bent beter ik ga je morgen ophalen...
Moon, sorry ik heb het even gemist wat is er met je papa?Moonpapa had een aneurysma in zijn bekkenslagader die ze vandaag met behulp van een stand hebben verholpen. Klein lekje dus hij moet 6 weken van de bloedverdunners af, maar hij heeft alweer gelopen. Hij zegt "ik ga ff een frisse neus halen" ik zeg...ja om te roken....jij bent beter ik ga je morgen ophalen...
woensdag 15 juni 2011 om 20:44
Die Jake (zo heet die grote toch) blijft me verbazen. Elke keer dat ik hem zie verwacht ik weer dat die alleen maar grote stukken vlees kan braden.
En die Whitney kan dan heel getalenteerd zijn, ik vind haar maar een irritante stem hebben.
Heb nog steeds nog niet echt favorieten. Die Mike heeft wel een vriendelijk hoofd, ik denk dat ik maar voor hem ben.
En die Whitney kan dan heel getalenteerd zijn, ik vind haar maar een irritante stem hebben.
Heb nog steeds nog niet echt favorieten. Die Mike heeft wel een vriendelijk hoofd, ik denk dat ik maar voor hem ben.
Liever elitair dan een pauper!
woensdag 15 juni 2011 om 20:48
Moon wat fijn dat het nu weer beter met je vader gaat dan!
Hoop dat je je snel weer top voelt.
Haha hilarisch dat jullie ook zin in mijn date hebben, moest daar heel hard om lachen.
God ik vind deze MC eigenlijk helemaal niet zo leuk. Vind sowieso Amerikanen minder leuk dan Australische mensen haha. Wat een nepvrouw die ging staan janken om een mislukt cakeje, jeetje wat een hysterisch gedoe.
En eens met Kalli over Whitneys stem, en Sharone is sexy!
Die met dat petje is ook wel leuk, met die krullen.
Hoop dat je je snel weer top voelt.
Haha hilarisch dat jullie ook zin in mijn date hebben, moest daar heel hard om lachen.
God ik vind deze MC eigenlijk helemaal niet zo leuk. Vind sowieso Amerikanen minder leuk dan Australische mensen haha. Wat een nepvrouw die ging staan janken om een mislukt cakeje, jeetje wat een hysterisch gedoe.
En eens met Kalli over Whitneys stem, en Sharone is sexy!
Die met dat petje is ook wel leuk, met die krullen.
woensdag 15 juni 2011 om 20:53
Moon (we gaan dit toch niet de hele avond doen he? )
Sharone mag er wel zijn inderdaad.
Opvallend dat er allemaal mensen naar voren mogen komen die 'nog nooit een cupcake hebben gemaakt'. Zullen die gewoon heel hard hun best hebben gedaan terwijl de vaste bakkers op hun succesrecept leunen?
Sharone mag er wel zijn inderdaad.
Opvallend dat er allemaal mensen naar voren mogen komen die 'nog nooit een cupcake hebben gemaakt'. Zullen die gewoon heel hard hun best hebben gedaan terwijl de vaste bakkers op hun succesrecept leunen?
Liever elitair dan een pauper!