bougies kopen op zondag?

25-06-2011 22:23 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van mij zit in de stress want zijn auto is stuk en hij heeft hem maandag perse nodig voor werk. Hij denkt dat het de bougies zijn en is net alle benzinestations in de buurt afgeweest om nieuwe te kopen maar ze hadden die dingen nergens. Iemand enig idee waar ze op zondag te krijgen zijn, in de omgeving amsterdam-hoorn ? De wegenwacht belt hij liever niet want hij is nog geen lid en dan wordt het een dure grap.
.
Als ie de ANWB belt, kan ie ter plaats lid worden geloof ik toch?
Even in het telefoonboek of op marktplaats kijken naar autohandelaren? Lijkt mij dat die niet te beroerd zijn om even nieuwe bougies in te draaien.
Of misschien heeft de merkdealer wel een 24-uurs service? Dat hoor je ook nog wel eens....
Ja, dat kan maar het kost veel extra geld.
.
Ik heb geen verstand van auto's, dus misschien is dit een belachelijk advies (tot zo ver de disclaimer).

Zijn bougies onderdelen in de categorie one-size-fits-all?

In dat geval zou je kunnen kijken of de bougies uit jouw auto kunnen worden overgeplaatst naar zijn auto? Tenzij je je auto ook maandag perse nodig hebt? Garages zijn meestal al vanaf 8.00 uur open.
Merkdealer is geen optie. Auto is oud beestje.
.
Praxis of een andere bouwmarkt? Beverwijkse Bazar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
In welke regio zoek je eigenlijk? Ik zie hier een garage in Eindhoven bijvoorbeeld, die 24 uur service biedt, maar als je in Groningen zit, heb je daar niet veel aan....
Tja het is kiezen of delen natuurlijk. Dus of hij heeft het er voor over, of die afspraken zijn toch niet zo heel dringend. Ik zou het wel weten.
Ik heb mijn auto zelf ook nodig helaas.
.
quote:baby_ernie80 schreef op 25 juni 2011 @ 22:35:

In welke regio zoek je eigenlijk? Ik zie hier een garage in Eindhoven bijvoorbeeld, die 24 uur service biedt, maar als je in Groningen zit, heb je daar niet veel aan....Omgeving Amsterdam-Hoorn staat in haar OP
is er geen hallforts morgen open? Sommige steden hebben zondagopenstelling. Amsterdam in ieder geval en volgens mij amstelveen ook
ja als het niet anders kan anwb bellen maar liever goedkopere optie. Zwarte markt beverwijk is misschien wel een idee, weet iemand of ze daar auto onderdelen hebben?

Halfords ga ik ff googelen..
.
quote:himalaya schreef op 25 juni 2011 @ 22:37:

[...]

Omgeving Amsterdam-Hoorn staat in haar OP

Heeft iemand voor mij het nr. van

Beverwijk is morgen ook open, daar is ook een Halfords.

En op het Marloterrein (bij de Praxis) zit ook een automaterialenhandel.
Hm, Geen enkele halfords is normaal op zondag open, ook de superstores niet, maar morgen is het koopzondag in mijn stad. Misschien dat ze dan toch wel open zijn? Ik heb wel hoop voor hem.

En anders beverwijk proberen.

Thanks voor de tips!
.
De Halfords is morgen open in Hoorn, volgens mij verkopen ze daar ook bougies?
Het is bepaald niet naast de deur, maar in Rotterdam zit een Halfords vestiging met zondagopening:

Halfords Rotterdam Alexandrium

Watermanweg 317

3067GA ROTTERDAM (Alexandrium).

Telefoonnummer 010 - 2203699

Openingstijden:

Maandag:11:00 - 18:00

Dinsdag:09:30 - 18:00

Woensdag:09:30 - 18:00

Donderdag:09:30 - 18:00

Vrijdag:09:30 - 21:00

Zaterdag:09:30 - 17:00

Zondag:12:00 - 17:00
Oh sorry, morgen is het koopzondag in de binnenstad van Hoorn, ik ging er automatisch van uit dat de Halfords dan ook open zou zijn. Maar ik lees net van niet (ik kom nooit in die winkel)..
Kriebelbeest weet je dat zeker van Halfords Hoorn? Vlgns de website op zondag dicht.

Rotterdam is wel erg ver...
.
Bougies kappen er niet gelijk mee.

Waarom denkt hij dat hij ze moet vervangen?

Startproblemen? Dan denk ik eerder aan vocht, de verdeelkap of de rotor.
quote:impala schreef op 25 juni 2011 @ 22:50:

Kriebelbeest weet je dat zeker van Halfords Hoorn? Vlgns de website op zondag dicht.

Rotterdam is wel erg ver...Maar goedkoper dan nu de ANWB laten komen. Kom op zeg, je moet toch iets? Als het echt zo belangrijk is, moet je er ook wel iets voor over hebben.... Met de trein zit je er al met al zo hoor. Uurtje max.
Bougies kun je schoonmaken met een stukje fijn schuurpapier.
verba volant, scripta manent.
ja als hij zeker zou weten dat het de bougie was, dan was Rotterdam een optie. Maar om daar nu evt voor niks heen te rijden?

Hij zei: motor ging al bijna uit voor stoplicht ipv normaal stationair draaien. Toen is ie aan de bougies gaan rommelen en startte hij niet meer. Misschien ook daarbij zelf bougie kapot gemaakt zegt hij. Ik heb er zelf de ballen verstand van
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven