Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
Dat is ook logisch, dat die gedachten er nog zijn. En die verdwijnen vanzelf wel weer. Echt, over een tijdje snap je niet eens meer waarom je zo in de kreukels hebt gelegen.

Mijn ex en ik lopen de deur niet bij elkaar plat (doe ik sowieso bij geen enkele vriend) maar wij hebben nog wel contact, hij leent eens iets van mij en ik leen bijvoorbeeld straks zijn filmcamera voor mijn vakantie.

Verder zijn we samen (met nieuwe partners) naar pinkpop geweest en gaan we ook nog gezellig naar Lowlands.

Zo bedoel ik de vriendschap eigenlijk. Zijn nieuwe vriendin belt mij gerust op om mij iets te vragen over bijvoorbeeld hardloopschoenen en ik stuur haar een smsje als ik weet dat ze iets belangrijks heeft.

Dat werkt voor ons prima. Ik vind zijn nieuwe vriendin een schat van een meid, ze past tig keer beter bij hem dan bij mij en ik ben heel erg blij dat mijn ex weer gelukkig is met iemand.
Ik geloof gewoon niet dat een gevoel zo sterk kan omkeren in een dag. Hij vindt dat ie mij niks kan bieden en gaat dan piekeren over de toekomst, maar dat is toch aan mij, ik wil hem, met die minpunten Maar rationeel weet ik dat ik die keuze natuurlijk niet kan maken, als hij zich over zulke dingen rot voelt.. Ik probeer hem nu wel in te laten zien dat hij het ook anders kan bekijken, maar lukt dat niet (wat ik eigenlijk al wel weet), dan ga ik verder. Vóór hem redde ik mezelf ook prima. Wie weet gaat ie me missen. Maar persoonlijk denk ik dat ook al zou hij me erg missen, hij zich hiervoor gewoon gaat afsluiten en denkt dat ie daar door heen moet. Bluh, relaties.
quote:Chardonnay schreef op 26 juni 2011 @ 14:42:

Zo bedoel ik de vriendschap eigenlijk. Zijn nieuwe vriendin belt mij gerust op om mij iets te vragen over bijvoorbeeld hardloopschoenen en ik stuur haar een smsje als ik weet dat ze iets belangrijks heeft.

Dat werkt voor ons prima. Ik vind zijn nieuwe vriendin een schat van een meid, ze past tig keer beter bij hem dan bij mij en ik ben heel erg blij dat mijn ex weer gelukkig is met iemand.Mooi dat dat kan hoor, zou ik wel moeilijk vinden denk ik. Ligt ook helemaal aan de situatie natuurlijk verder.
Char ik wilde even zeggen dat ik je een vreselijk coole vrouw vind. Top hoe jij hier wijze lessen geeft aan de dames hier.
quote:rogue_25 schreef op 26 juni 2011 @ 14:53:

Char ik wilde even zeggen dat ik je een vreselijk coole vrouw vind. Top hoe jij hier wijze lessen geeft aan de dames hier.Nou, wat een onwijs lief compliment. Dank je wel Roque.
Wat wil je hem laten in zien rally?
Bloem, leef je nog? Of heb je smsjes ontvangen waardoor je heel verdrietig bent?
quote:Chardonnay schreef op 26 juni 2011 @ 14:55:

[...]

Nou, wat een onwijs lief compliment. Dank je wel Roque.

Graag gedaan. Ik vind het echt knap hoe je altijd reageert op dit soort topics.

Sorry bloem en anderen voor de Off topic.

Zal maar even ontopic gaan: meiden ik snap heel goed dat jullie allemaal luddevedu hebben, ik weet hoet het voelt.

Ben er zelf ook nog niet overheen en vooral gisteren op mijn verjaardag miste ik mijn ex nogal. Dus ik snap het, maar ik moet verder, mijn leven gaat door.

De behoefte om nog in contact te komen met hem heb ik niet.

Brieven sturen wil ik ook niet.
Meneer heeft terug gesmst maar ik heb geen zin om te kijken wat die heeft gezegt en heb totaal geen zin om hem te spreken! Ik sms vanavond een keertje terug.. lalala.
Oh sorry haha ik leef nog! Mijn film was nog niet afgelopen, nu wel
quote:Fashiongirl19 schreef op 26 juni 2011 @ 14:58:

Wat wil je hem laten in zien rally?

Dat ie niet alles negatief moet bekijken en steeds moet gaan piekeren, maar moet genieten en moet kijken naar wat ie wel heeft en alles kan bereiken wat ie wil.. En dat het niet belangrijk is voor mij dat ik verder ben in het leven dan hem met dingen.. Dat ik daarin voor hem ook geen probleem ben, maar hem juist kan helpen en steunen.

Maarja dat zal wel niet lukken..:p
Ik heb zijn sms gelezen: Oh niks bijzonders, je vriendin nog wel gezien. Ja was leuk. Kus

Wat moet ik terug sturen? ik sla compleet dicht. Of niks terug sturen? maar is ook zo raar?
Feel the rain on your skin

No one else can feel it for you

Only you can let it in

No one else, no one else

Can speak the words on your lips

Drench yourself in words unspoken

Live your life with arms wide open

Today is where your book begins

The rest is still unwritten

Je kan het proberen als je maar niet weer heel erg verdrietig word!
quote:bloem55 schreef op 26 juni 2011 @ 15:19:

Ik heb zijn sms gelezen: Oh niks bijzonders, je vriendin nog wel gezien. Ja was leuk. Kus

Wat moet ik terug sturen? ik sla compleet dicht. Of niks terug sturen? maar is ook zo raar?

Niks sturen meid, laat hem lekker met rust.

Is beter voor je geloof me nou. Je komt er nooit over heen als je contact blijft houden. Dat maakt het nog 100x moeilijker.
Ha-ha saaie sms :s !

Heb je wel ECHT gezegd waarom je niet ging? Zo ja, daar zegt hij dus niets op?! Hmm

Wat jij wilt als jij hem weer wilt terug smsen doe je dat.. Als ik mezelf er goed bij zou voelen zou ik het ook doen!
Ik zei dat ik geen zin had, daar was zijn antwoord op; Oh oke.

Niks bijzonders, dus er was wel iets waarom die mij moest hebben?

Haha ik word zo zat van hem!
Laat hem dan met rust bloem. Stuur niks meer.

Laat het gaan! hij is het niet waard.

Je beloont hem met aandacht die hij niet verdiend zie je dat nou echt niet?
Hij smst mij toch zelf eerst? Dan is het toch beleefd om antwoord te geven?
Nu vraagt die of dat meisje heeft gebelt, ik denk dat fashiongirl alleen weet welk meisje ik bedoel.
quote:bloem55 schreef op 26 juni 2011 @ 15:29:

Nu vraagt die of dat meisje heeft gebelt, ik denk dat fashiongirl alleen weet welk meisje ik bedoel.Nee ik ook hoor;)

Mijn god, zucht. Laat ook maar. Ik ga het nog een keer zeggen: het is uit! Je kende hem maar superkort. Dat het even kut voelt ja oke, dat snap ik. Ik was anderhalf jaar samen met mijn ex vriend, zwanger geweest van zijn kind, kind verloren. Hem verloren.

Ik ben in de rouw. Ik heb het zwaar. Maar ik zoek geen contact. Weet je waarom niet? omdat dat alles nog erger maakt.

Stuur gewoon een berichtje terug dat je liever hebt dat hij geen contact meer zoekt. Dan ben je van het gezeik af en heb je toch beleefd terug gesmst.
Oh klopt haha

Ach, houdt jezelf niet zo voor de gek, bloem. Beleefd??!! Sinds wanneer ga je beleefd doen als je nog geen paar weken geleden een stelletje bent geweest??

Nee, zou niks terug sturen. Gewoon even rust nu.

Wat zou je hem willen sms-en dan?

En wat heeft het eigenlijk voor zin?
Only dead fish go with the flow
Sorry rogue, dat wist ik niet! Wat erg voor je!

Ik kende hem niet super kort, ken hem nu langer als een jaar, vind ik niet heel kort.
quote:rogue_25 schreef op 26 juni 2011 @ 15:32:

[...]

Mijn god, zucht. Laat ook maar. Ik ga het nog een keer zeggen: het is uit! Je kende hem maar superkort. Dat het even kut voelt ja oke, dat snap ik. Ik was anderhalf jaar samen met mijn ex vriend, zwanger geweest van zijn kind, kind verloren. Hem verloren.

Ik ben in de rouw. Ik heb het zwaar. Maar ik zoek geen contact. Weet je waarom niet? omdat dat alles nog erger maakt.

Stuur gewoon een berichtje terug dat je liever hebt dat hij geen contact meer zoekt. Dan ben je van het gezeik af en heb je toch beleefd terug gesmst.

Mee eens.

Al vind ik niks terug sturen nog de beste optie.

Sterkte rogue! Wat heftig...
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven