Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
Ik zit ook nog te wachten op het noodweer... (ook twente)

Kinderen zijn op schoolreisje.. Pfff.

Met 32.2 graden zijn we nu allemaal wel toe aan regen.
Ik lees zoveel over warm(te), zon, benauwd etc en zelfs water uitdelen in de file achter het ongeluk op de A2. Ik heb nog geen zonnestraal gezien
32 graden, voor mijn gevoel is het hier nog geen 20
@thee waar zit je dan in godsnaam?
024 nog steeds benauwd warm, af en toe grijze wolk
Hier genoeg zon om te delen!

(32.6 inmiddels , buiten op eigen thermometer 39)
quote:madamecannibale schreef op 28 juni 2011 @ 14:43:

@thee waar zit je dan in godsnaam?Je zou bijna denken onder een steen maar toch echt hartje Randstad
pffff t..ring wat heet net even boodschappen gedaan

NET of je in de lucht van een hete fohn loopt,ik plak helemaal

zijn we nu zeikerdss???????????????/ te warm nu
Nou, ook hier is de zon weer volop terug en is het plak, plak, plak-weer en hot, hot hot !

Blij dat ik zo mag gaan werken (mét airco :-)
Nee hoor Rainbow je bent geen zeikerd, tenzij je de hele winter hebt lopen zeiken om de zomer dan wel.

Heb net even in de zon gezeten maar ben gesmolten als een ijsje, dus zit maar weer binnen.

Ik haat die hitte.
Serieus? Zitten jullie allemaal echt op het noodweer te wachten? In ieder geval op koeler weer?

Ik vind die hitte geweldig (en ja, ik werk ook gewoon), na het werk nog heerlijk op het balkon genieten, en bovenal het niet koud hebben. Ik heb het echt zo vaak koud!

Dus sorry, stiekem vind ik wel dat ik het verdiend heb, wat tegengas voor die ellendige koude dagen
Die hete fohn, zo voelt het inderdaad!

Binnen valt het nog mee, scheelt bijna 10 graden met buiten.

Zie er nu al tegenop om straks op het schoolplein te wachten op de bus met (waarschijnlijk toch wel rode) kinderen!
Normaal hou ik van zon en warmte. Hoe warmer hoe beter. Ga binnenkort zelfs naar Texas. Daar is het in de zomer standaard 30 (soms wel 35) graden of meer. Maar vandaag vind ik het helemaal niets. Ik ben misselijk, duizelig, heb hartkloppingen en hoeveel ik ook drink, ik blijf dorst houden.
quote:Sssenta schreef op 28 juni 2011 @ 14:52:

Serieus? Zitten jullie allemaal echt op het noodweer te wachten? In ieder geval op koeler weer?

Ik vind die hitte geweldig (en ja, ik werk ook gewoon), na het werk nog heerlijk op het balkon genieten, en bovenal het niet koud hebben. Ik heb het echt zo vaak koud!

Dus sorry, stiekem vind ik wel dat ik het verdiend heb, wat tegengas voor die ellendige koude dagen Dát vind ik ook wel fijn! Maar zoals nu is me echt even te snel te veel van het goede
quote:thee schreef op 28 juni 2011 @ 14:45:

[...]

Je zou bijna denken onder een steen maar toch echt hartje RandstadJa in je atoombunker onder het huis zeker
-
Thuisbasis: vrouwenpeil.nl
ANWB waarschuwt voor zware spits

DEN HAAG - De ANWB adviseert mensen om dinsdagmiddag eerder weg te gaan vanwege de te verwachten slechte weersomstandigheden. De verkeersdienst waarschuwde voor een zware avondspits. Dan barsten waarschijnlijk de zwaarste buien los.

Mensen moeten rekening houden met heel veel water op de weg en zware windstoten. „Motorrijders en auto's met aanhangers en caravans moeten extra oppassen”, aldus een zegsvrouw van de ANWB, die mensen opriep de weerberichten scherp in de gaten te houden.

Ik snap er niks meer van. NS in de war, ANWB waarschuwt en ik zweet de tent uit hier. En als ik op buienradar kijk zie ik tijdens de spits echt nog niks aankomen.
quote:thee schreef op 28 juni 2011 @ 14:45:

[...]

Je zou bijna denken onder een steen maar toch echt hartje RandstadIn de randstad hebben ze ook stenen (en airco's)
quote:Dipper schreef op 28 juni 2011 @ 15:12:

Ik snap er niks meer van. NS in de war, ANWB waarschuwt en ik zweet de tent uit hier. En als ik op buienradar kijk zie ik tijdens de spits echt nog niks aankomen.Dat vind ik ook al zo vreemd. Ik zie ook helemaal geen zware buien aankomen rond die tijd. Zouden zij een andere buienradar hebben ?
quote:madamecannibale schreef op 28 juni 2011 @ 15:13:

[...]

Dat vind ik ook al zo vreemd. Ik zie ook helemaal geen zware buien aankomen rond die tijd. Zouden zij een andere buienradar hebben ?Vast. Ik moest namelijk op de radio horen dat Rotterdam te maken had met zware buien, terwijl ik toen ik naar buiten keek enkel een paar spetters zag en een beetje geflits, maar niets wat je kan kenmerken als 'noodweer'.
quote:madamecannibale schreef op 28 juni 2011 @ 15:13:

[...]

Dat vind ik ook al zo vreemd. Ik zie ook helemaal geen zware buien aankomen rond die tijd. Zouden zij een andere buienradar hebben ?Hm...ik zie een complot...
Thee kunnen we dan niet ruilen? Hier is het zonnig, 28 graden en het voelt buiten als een hete fohn. Wat een ellende. Houd best van de zomer, warmte en zon maar niet op deze manier!
Erger u niet, verwonder u slechts!
Hier in Adam is het nu weer helderblauw en om te stikken. Ben toch nog maar even in de zon gegaan, heb morgen date dus wil wel even kleurtje opdoen, nou ja extra kleurtje want ben aardig bruin nog van vakantie.
tis gewoon een tikfout. Tis geen noodweer. Tis geroosterde nootweer.
Dat complot zetten ze dan wel echt super goed neer! Iedereen in de stress, alle mensen blijven maar op buienradar/nieuws/ns kijken, wat zullen de reclames op die sites het goed doen vandaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven