Experimenteren

29-06-2011 16:14 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,

Wat ik me afvroeg.. ik weet nog niet precies wat voor geaardheid ik heb. Soms denk ik: zal ik lesbisch zijn? omdat ik vrouwen gewoon erg sexy kan vinden zeg maar. Maar aan de andere kant vind ik mannen dan miss minder aantrekkelijk, maar ben al wel een aantal x op een man verliefd geweest (en (nog) nooit op vrouwen).

Nu heb ik ook een rotleeftijd natuurlijk om wat te kunnen concluderen. ben namelijk nog maar 19 jaartjes jong. Maar kan soms best wel eens fantaseren over een vrouw. zegt dat iets over mijn geaardheid of heeft dat met persoonlijke ontwikkeling ofzo te maken?

Ik dwaal af.. sorry. Ben geen held in duidelijk vragen stellen, maar mijn echte vraag is: moet je perse experimenteren om achter je ware geaardheid te komen of kan het ook met de tijd komen? ik ben namelijk niet zo experimenteus. Heeft iemand hier ervaring mee (twijfels, experimenteren enz)?

Groetjes.
Nee joh, ik ben ook dol op meisjes en daar ben ik ook allang achter. Heb sindsdien ook alleen maar met 2 meisjes gezoend, maar hoef echt geen seks om te weten wat ik van ze vindt.
Al kan dat natuurlijk voor ieder weer heel anders zijn.
misschien ben je bi? goede middenweg
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Zal voor iedereen anders zijn hoe en wanneer je daar achter komt, kijk gewoon waar jij je het prettigst bij voelt.
Ik heb me ongans geexperimenteerd, maar ik wist daarvoor al dat ik heel erg hetero was. Doe waar je zin in hebt, en laat waar je geen zin in hebt. Je ontdekt mettertijd vanzelf waar je voorkeuren liggen.
Lieve schat, waarom moet je een etiketje op jezelf plakken?

Ik heb ook wel eens wat met een meisje gedaan en kan vrouwen seksueel ontzettend aantrekkelijk vinden. Maar niet voor een relatie..

Maakt dat me bi? Volgens sommigen wel, volgens anderen niet.

Zo lang ik maar geniet toch?
ik ben al heel wat jaartjes ouder dan jou, en ik kan nog steeds twijfelen hoor...dan denk god waarom ben ik met een man getrouwd, en dan denk ik god! ben zo blij dat ik een man heb!

ik weet het eigenlijk ook niet, zolang je maar geniet inderdaad. ik heb zowel mannen als vrouwen relaties gehad, meestal om en om haha mensen in me omgeving zagen door de bomen het bos niet meer, maar ja boeiend!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Je bent nog jong en ik zou zeggen: experimenteer erop los, maar daar hou je niet van. Ik de loop der jaren kom je er vanzelf wel achter wat je geaardheid is. En het inderdaad maar een etiketje.

Ik weet van mezelf dat ik hetero ben, maar heb laatst een hele leuke nacht gehad met een meisje. Gewoon, voor de fun. Dus geniet ervan en maak je niet te druk.
Hoi,

Ik weet er niet zo veel vanaf, want ik ben hetero. Maar ik denk dat je niet per se hoeft te experimenteren. In plaats van dat kun je je proberen open te stellen tegenover vrouwen. 'Accepteer' dat de mogelijkheid bestaat dat je op vrouwen zou kunnen vallen en dan wordt het denk ik makkelijker om echt verliefd op een vrouw te worden. Ik bedoel dus eigenlijk op je af laten komen en er voor openstaan.

Maar zoals ik al zei, zelf val ik op mannen, dus misschien weten andere uit ervaring wel dat je beter kunt experimenteren!
Moet je voor je 20e gekozen hebben wat je bent en mag daar ook niet meer van afgeweken worden?

Zie gewoon hoe het gaat lopen. Je wordt verliefd/geil op een persoon, en misschien is dat een man, misschien een vrouw.

En ook al bevalt de keuze je niet, dan weet je dat ook weer.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Maakt toch niet uit? Jij bent jij, en als je op meiden valt, prima! Zo lang je er zelf maar gelukkig mee bent!
quote:Confiture schreef op 29 juni 2011 @ 16:20:

Al kan dat natuurlijk voor ieder weer heel anders zijn.Dus jij bent lesbisch of hoe bedoel je dit?
quote:misssummer schreef op 29 juni 2011 @ 18:53:

[...]

Dus jij bent lesbisch of hoe bedoel je dit?

Ze bedoeld denk ik dat zij maar met 2 meisjes gezoend heeft, en toch weet dat ze dol is op vrouwen.

Misschien moet jij wel all the way gaan voordat je dat weet, of misschien weet jij het zonder dat je ooit een vrouw op die manier hebt aangeraakt.
quote:misssummer schreef op 29 juni 2011 @ 18:53:

[...]

Dus jij bent lesbisch of hoe bedoel je dit?Nee, bi. Meid, dat maakt toch ook geen klap uit,probeer waar je zin in hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven