1,5 week ongesteld
donderdag 30 juni 2011 om 10:07
Na mijn zwangerschap heb ik ong. 10 weken borstvoeding gegeven, daarna 1x ongesteld geworden en netjes 29 dagen erna weer ongesteld geworden. Alleen duurt deze menstruatie al zo'n 1,5 week (voorheen altijd 5 dagen) en het bloed is ook nog steeds helder rood...dus nog niet echt tekenen dat het gaat stoppen...
Wel ben ik deze keer begonnen met de pil.
Kan dat door de pil komen of moet ik toch de HA maar 's bellen (ben niet zo'n fan van hem )
Wel ben ik deze keer begonnen met de pil.
Kan dat door de pil komen of moet ik toch de HA maar 's bellen (ben niet zo'n fan van hem )
donderdag 30 juni 2011 om 10:12
Lazuurje: Volgens mij is het wel normaal dat het wat heftiger is na je zwangerschap.
Mijn ongesteldheid is ook zwaarder dan voor de bevalling. Bevalling is inmiddels bijna half jaar geleden, maar ik heb nog steeds meer bloedverlies en ook meer buikpijn.
Dacht wel dat die buikpijn minder zou moeten zijn nadat je een kind gekregen hebt, maar misschien komt dat nog (sprak zij hoopvol )
Zou nog even wachten met HA...tenzij je nog een week ongesteld blijft oid.
Mijn ongesteldheid is ook zwaarder dan voor de bevalling. Bevalling is inmiddels bijna half jaar geleden, maar ik heb nog steeds meer bloedverlies en ook meer buikpijn.
Dacht wel dat die buikpijn minder zou moeten zijn nadat je een kind gekregen hebt, maar misschien komt dat nog (sprak zij hoopvol )
Zou nog even wachten met HA...tenzij je nog een week ongesteld blijft oid.
donderdag 30 juni 2011 om 10:38
To, gewoon even afwachten. Na de bevalling kan het even duren voordat dit soort dingen weer 'normaal' worden.
Na mijn bevalling was ik ook ongerust omdat het heftiger en langer duurde, maar dat is na een paar maanden anders, maar normaler geworden.
Vrij normaal als je het mij vraagt.
Nog gefeliciteerd met je spruit.
XXX
Na mijn bevalling was ik ook ongerust omdat het heftiger en langer duurde, maar dat is na een paar maanden anders, maar normaler geworden.
Vrij normaal als je het mij vraagt.
Nog gefeliciteerd met je spruit.
XXX
donderdag 30 juni 2011 om 10:44
donderdag 30 juni 2011 om 10:44
Toen ik voor het eerst met de pil begon ben ik bijna een maand "ongesteld" geweest. Zou dus heel goed door de hormonen van de pil kunnen komen.
Maar als je het niet vertrouwt even met de praktijk bellen. Denk dat ze (assistente) je wel telefonisch kunnen vertellen of je je zorgen moet maken of niet.
Maar als je het niet vertrouwt even met de praktijk bellen. Denk dat ze (assistente) je wel telefonisch kunnen vertellen of je je zorgen moet maken of niet.
donderdag 30 juni 2011 om 10:49
Mac123: Ja bij mij is het dus ook pijnlijker, terwijl iedereen mij altijd heeft verteld dat het minder zou worden :-S. Hoop dus dat die voorspelling nog uitkomt
Nu had ik altijd wel een erg pijnlijke menstruatie, maar dat was met paracetamol meestal redelijk op te vangen... Nu lijkt dat niet te helpen en blijft het zeuren...
Achja...lang niet zo pijnlijk als een bevalling, denk ik dan maar
Nu had ik altijd wel een erg pijnlijke menstruatie, maar dat was met paracetamol meestal redelijk op te vangen... Nu lijkt dat niet te helpen en blijft het zeuren...
Achja...lang niet zo pijnlijk als een bevalling, denk ik dan maar
donderdag 30 juni 2011 om 10:59
Hoe het voor de zwangerschap was, kan ik niet echt goed zeggen...ben 1x na stoppen met de pil ongesteld geweest en daarna was ik al zwanger.
Weet wel van "voor de pil" dat ik altijd veel pijn had, maar weet niet meer of het toen ook langer duurde...
Minder erg had ik ook nog nooit gehoord en het is idd minder erg dan bevallen!
Weet wel van "voor de pil" dat ik altijd veel pijn had, maar weet niet meer of het toen ook langer duurde...
Minder erg had ik ook nog nooit gehoord en het is idd minder erg dan bevallen!