EAUSM: vertalers, citaten, unbannables, glazen bollen
zaterdag 25 juni 2011 om 19:18
zaterdag 25 juni 2011 om 19:22
quote:morrigana schreef op 21 juni 2011 @ 20:27:
-----
De balk in het eigen oog...
Ah, bálk! De enige houtsoort die ik niet genoemd heb
-----
ik heb een prachtig balkenhouten nachtkastje.
Whoehahaaaaaaaaaaaaaa whoehoehoehoehoehoehoehoe... hahahahahahahahahaha och och och och och......pffffffff
ik heb de tranen over de wangen rollen hier....
briljant!
-----
De balk in het eigen oog...
Ah, bálk! De enige houtsoort die ik niet genoemd heb
-----
ik heb een prachtig balkenhouten nachtkastje.
Whoehahaaaaaaaaaaaaaa whoehoehoehoehoehoehoehoe... hahahahahahahahahaha och och och och och......pffffffff
ik heb de tranen over de wangen rollen hier....
briljant!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
zaterdag 25 juni 2011 om 19:24
quote:dubiootje schreef op 21 juni 2011 @ 20:25:
Hoe vijjem? Soms moet ik me hier uitleven hoor
Ge-wel-dig! Ik lach me hier de vouwen uit mijn broek..... mijn man snapt niet waarom ik hier zo ontzettend zit te lachen......
Dames dames wat zijn jullie weer héérlijk bezig geweest de laatste dagen, ik zit hier helemaal te genieten
Hoe vijjem? Soms moet ik me hier uitleven hoor
Ge-wel-dig! Ik lach me hier de vouwen uit mijn broek..... mijn man snapt niet waarom ik hier zo ontzettend zit te lachen......
Dames dames wat zijn jullie weer héérlijk bezig geweest de laatste dagen, ik zit hier helemaal te genieten
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
zondag 26 juni 2011 om 15:57
-------------------
punt is dat we wel in de buurt van elkaar wonen zelfde straat en dat hij wegens geld problemen (hij is arbeidsongeschikt) ik studeer wil samenwonen.(ook voor het leuk hoor:P) ik zie daar tegenop om altijd te moeten zorgen altijd samen zijn en vind hem gewoon te dik.
-------------------
Daar zou ik het op gooien.
-------------------
punt is dat we wel in de buurt van elkaar wonen zelfde straat en dat hij wegens geld problemen (hij is arbeidsongeschikt) ik studeer wil samenwonen.(ook voor het leuk hoor:P) ik zie daar tegenop om altijd te moeten zorgen altijd samen zijn en vind hem gewoon te dik.
-------------------
Daar zou ik het op gooien.