junior masterchef Australia
rosanna08
maandag 4 juli 2011 om 18:35
Alle reacties
Link kopieren
Even een nieuw topic voor de kookwonders van Australia!
Wie kijkt er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_113848
maandag 4 juli 2011 om 18:52
Alle reacties
Link kopieren
Ik vind het echt idioot met wat voor gerechten die kinderen komen, daar dacht ik op die leeftijd echt nog niet aan.
Anoniem_83183
maandag 4 juli 2011 om 18:53
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb alle afleveringen al gezien,
maar ben nu toch weer aan het kijken!
Blijf het geweldig vinden!
Anoniem_76983
maandag 4 juli 2011 om 18:53
Alle reacties
Link kopieren
toen ik zo oud was, kon ik net een eitje bakken en een tosti maken!
rosanna08
maandag 4 juli 2011 om 18:53
Alle reacties
Link kopieren
ik was al blij dat ik op die leeftijd een ei kon koken en een cake bakken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_113848
maandag 4 juli 2011 om 18:54
Alle reacties
Link kopieren
En ik kan echt niet koken, ik heb net mijn favoriete wok laten vallen en nu zit er een duts in
Anoniem_102047
maandag 4 juli 2011 om 18:54
Alle reacties
Link kopieren
Ik vind het knap!! Kon net een ei bakken ofzo
Het gras aan de overkant is niet groen.
rosanna08
maandag 4 juli 2011 om 18:55
Alle reacties
Link kopieren
ah Soeppie, dat is niet leuk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_113848
maandag 4 juli 2011 om 18:57
Alle reacties
Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 04 juli 2011 @ 18:55:
ah Soeppie, dat is niet leuk Nee, ik ben er echt een beetje verdrietig van. Gelukkig is de binnenkant niet kapot, maar hij was zo mooi! Haha.
Kalliope
maandag 4 juli 2011 om 18:57
Alle reacties
Link kopieren
Ahh, nu zijn het opeens weer schattige, zenuwachtige kindjes ipv minivolwassenen.
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_113848
maandag 4 juli 2011 om 18:57
Alle reacties
Link kopieren
Oeh dit gerecht ziet er lekker uit, met die kip en munt.
Kalliope
maandag 4 juli 2011 om 18:58
Alle reacties
Link kopieren
Klote soep!
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_76983
maandag 4 juli 2011 om 18:58
Alle reacties
Link kopieren
het ziet er allemaal heerlijk uit zeg!
rosanna08
maandag 4 juli 2011 om 18:58
Alle reacties
Link kopieren
ongelofelijk wat die kinderen maken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_113848
maandag 4 juli 2011 om 19:00
Alle reacties
Link kopieren
De combi van aardappelpuree met daarin ei lijkt me eigenlijk niet zo lekker..
Anoniem_115446
maandag 4 juli 2011 om 19:01
Alle reacties
Link kopieren
Denk het wel Rosanna. Ik wel tenminste. Heb net nog de boel laten aanbranden.
rosanna08
maandag 4 juli 2011 om 19:01
Alle reacties
Link kopieren
oeh dat is jammer Didi, wat had je gemaakt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_83183
maandag 4 juli 2011 om 19:03
Alle reacties
Link kopieren
Sophia heeft net mijn favorite dish gemaakt!
Kalliope
maandag 4 juli 2011 om 19:04
Alle reacties
Link kopieren
Ahh, ze gaan kindjes wegsturen!!
Liever elitair dan een pauper!
Anoniem_115446
maandag 4 juli 2011 om 19:04
Alle reacties
Link kopieren
Haha met dit programma vergeleken wss niet noemenswaardig,
Rode kool, aardappeltjes en kipvleugels
rosanna08
maandag 4 juli 2011 om 19:04
Alle reacties
Link kopieren
ah die papa had tranen in de ogen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anoniem_113848
maandag 4 juli 2011 om 19:05
Alle reacties
Link kopieren
Haha ja stom is dat he, ik eet rijst met kip-kerrie en het smaakt prima, maar het haalt het niet bij waar ik naar kijk.
Wel sneu dat ze kindjes wegsturen..
Anoniem_79971
maandag 4 juli 2011 om 19:08
Alle reacties
Link kopieren
arrghhhh, elke keer als ik zap is er reclame op net5. Nu maar weer op rtl5 de volwassen variant aan het kijken.
Anoniem_115446
maandag 4 juli 2011 om 19:09
Alle reacties
Link kopieren
Is idd balen quote:Tomatensoep schreef op 04 juli 2011 @ 18:54:
En ik kan echt niet koken, ik heb net mijn favoriete wok laten vallen en nu zit er een duts in
Kaaaaaaaatje
maandag 4 juli 2011 om 19:09
Alle reacties
Link kopieren
Hoezo programmeren ze dit tegenover de reguliere masterchef australie,ik heb nu heel veel keuzestress
rosanna08
maandag 4 juli 2011 om 19:10
Alle reacties
Link kopieren
ja flauw he Kaaaaaaatje (hoeveel aatjes zijn het? )
maar van de volwassenen weet ik al wie er wint
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.