* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Klinkt als een verstandige keuze Marit.

Vind het trouwens wel gek dat je zo onder druk moet beslissen. Lekker dan....
Goeiemorgen!

Pffff, de hele ochtend al geprobeerd op viva te komen maar site lag eruit. Eindelijk maar toch gelukt.

@ Emmetje: Haha ja de kat zat hier ook al verlekkerd te kijken naar het potje. Laatst had tie lepeltje van Eva (nog niet afgespoeld) te pakken en rende daarmee weg.

Hoe ging het bezoeken van de locaties?

@ Catpower: Haha gebrek aan inspiratie? Duidelijk.

Pfff jij dus hetzelfde met je moeder als Emmetje, voor jou ook een

@ Malar: wat een leuke foto's van het Rapleyen! Echt leuk om te zien, wat een vrolijkerd ook. Mooie meid zeg. Ik ga wel door met het Rapleyen (wel potjes erbij wegens niet altijd evenveel tijd hebben) Kans op verslikken is juist minder groot zegt men dan bij fijn/gepureerd eten. Alhoewel ik het laatst met brood wel doodeng vond. Gaf haar eerst maar eens een korstje om te wennen, vond ze het zo lekker dat ze ontzettend grote stukken naar binnen werkte. Toen dus maar wel een stukje brood, zonder korst, belegd met boter en smeerkaas. Leek me wat veiliger.

@ Jane: Hier ook nog geen sprake van rechtop zitten hoor, ze valt of opzij of naar voren (tja die voetjes zijn natuurlijk ook erg leuk om vast te pakken) Al bij Utregmeissie geweest, wandelen gelukt? Veel plezier in Groningen!

@ Marit: Nee, die voorwaarden klinken niet echt aanlokkelijk inderdaad. En er staat nogal wat tegenover zeg.

@ Marianne: Eva ligt hier nog wel in de wieg. Vind het ook wel lekker knus voor haar. Wel heb ik bovenaan een kussentje achter de bekleding omdat ze zich nogal naar boven werkt met als gevolg dat ze met haar hoofd tegen spijlen aangeklemd ligt. Niet echt handig. Haha het beweeglijke en moeite met luier en in bad is hier net zo. Ook moeten wij regelmatig de katten wegplukken bij Eva want ook zij vindt het erg leuk ze stevig vast te pakken.

Zag net trouwens een pop-up dat Jane ondertussen al gereageerd heeft. Ik doe dan ook vrij lang over het typen geloof ik Dus ik lees zowel wat jij (Jane dus) hebt geschreven.

Hier alles verder oké. Eva is vandaag naar de opvang. Lekker rustig weekendje voor de boeg, heerlijk.

Waarschijnlijk komt er volgende week een meisje langs die graag een oppasadres wil. Leuk meisje zoals ze overkomt in de e-mailtjes en ze woont bij ons in de straat. ideaal dus. Nu maar hopen dat het klikt en dat ze niet onredelijke vergoedingen vraagt voor het oppassen.

Fijn weekend allemaal!
quote:Metis schreef op 18 januari 2008 @ 11:21:

Zag net trouwens een pop-up dat Jane ondertussen al gereageerd heeft. Ik doe dan ook vrij lang over het typen geloof ik Dus ik lees zowel wat jij (Jane dus) hebt geschreven.

Zoveel spannends had ik niet te melden

Ben thuis gebleven, omdat Utregmeissie zich niet lekker voelt. Beterschap honey.

Nu heb ik ineens tijd over en weet ik niet wat ik zal gaan doen
Toch maar even posten, ergste tandartsmisere is nu beetje achter de rug..

En ik moet ook nog mijn verstandkies er uit laten halen, aaaargh!!! ben al zo'n held..

Marit, ik geef je groot gelijk. Klinkt niet echt als een aantrekkelijk voorstel. Moet t maar beter geregeld zijn toch?

Marianne, Fiene slaapt ook al geruime tijd in het ledikantje Die past niet ineens meer in de wieg. Ze slaápt ook al maanden op haar eigen kamer. Ik weet dat sommigen hun kleine lang naast zich op de ouderslaapkamer laten slapen. maar ik vind dit wel ideaal hoor..

Jane, een hotelletje, wat heeerlijk! jaloers vanaf hier! Geniet ze..

En wat een leuke foto' s weer op mijnalbum!

Fiene is hier ondertussen vergeten hoe ze ook alweer om moest draaien.Mutsie dat het is.

Net smsje van Utregjochie dat hij onverwachts toch vroeg thuis is. Heerlijk. Gister was t 22 uur voor hij thuis was. Even tijd inhalen met zijn 2en, ben ik wel aan toe.

Morgen komt er een oud huisgenoot van utregjochie op de koffie, hij komt oorspronkelijk uit Zuid Afrika, met zijn Colombiaanse vriendin en hun zoontje. ( heb ze nog nooit gezien.) Ben heel benieuwd..

Ohja, ben niet aangenomen op de baan, maar was wel een positief verhaal qua afwijzing, gingen uiteinlijk voor een ouder iemand, en ik gaf ze wel gelijk gezien de problematiek met multiproblemgezinnen waar je in die functie mee te maken hebt. Maar vind het voor mezelf toch wel jammer...

Verder even weinig insipiratie helaas, Allemaal lekker weekend toegewenst!

Allemaal leuke plannen?

Emmetje, jij en jouw familie extra veel sterkte dit weekend, hoop dat het je een beetje vol kunt houden allemaal.
Utregmeissie, ik ben blij dat je weer wat opgeknapt bent !

Kies-/kaakpijn kan vreselijk zeer doen !

Ik ben net 2 uur weg geweest (in de regen.....) met de kinderwagen.

Naar Piet Klerkx gelopen, daar uitgerust onder het genot van een bekertje smerige koffie en weer terug gelopen. De modder zit tot onder mijn oksels van de bouwpuin in onze nieuwbouwwijk en de voorbijrazende auto's.

Maar hey: ik ben eruit geweest !

Een flinke trippel en ik voel mijn bekken goed. Nu maar uitrusten....

Vanochtend trouwens geprobeerd om Laura een Bambix-ontbijt te geven uit een bakje met lepel. Maar nee hoor..... het zat overal, behalve in haar mond. Ze wilde het ECHT niet !

Toen dacht ik om 12.30 uur: dan probeer ik eens een lekkere boterham met smeerworst. Na 4 blokjes in haar mond gepropt te hebben werd het op een brullen en kokhalzen gezet.

Dus de Bambix en boterham zijn uiteindelijk in mama d'r buik verdwenen

Ik ga nu uitrusten en opdrogen op de bank.
Hallo,

Hier was ik ook weer eens. 't Is wel extra genieten van het weekend als je de week (en weekend ervoor) zoveel hebt gewerkt. Dus ik ben vandaag heel erg aan het genieten. (lees: niets doen).

Goh, Punkertje, Chica 710 gram aangekomen in één week! WOW! Dat is echt veel zeg. En dat ze al kan zitten, goed hoor! Leuke foto's.

Metis: heb je al de uitslag van je bloedonderzoek?

Marianne: Femke heeft de eerste 2 weken in de kinderwagen geslapen bij ons op de kamer. Die gebruikten wij als wieg. Daarna sliep ze op haar kamer in een ledikantje. Wij sliepen toen ook beter eigenlijk. Hoewel...de eerste nachten dacht ik steeds dat ik haar hoorde terwijl dat helemaal niet zo was.... Ik was bang dat ze als ze te lang in de kinderwagen sliep misschien niet in haar bedje wilde slapen omdat dat "te groot" zou zijn (had ik gehoord), dus we hebben dat zo snel mogelijk gedaan.

Marit: hoe gaat het met het "speenloze" leventje van Ilse?

Wat voor opleiding zou je gaan doen als het door zou gaan? Vind je het jammer dat het niet doorgaat? Zou wel zwaar worden, 20 uur studie naast de 20 uur werken.

Utregmeissie: jammer dat je niet aangenomen bent.

Hoe gaat het met je kiespijn? Had je een ontsteking? Je vroeg je toch af wat ik deed? Ik ben tandarts.....

Het fruithapje bij Femke is nog niet echt een succes. Ze is wel heel enthousiast als het lepeltje eraan komt, maar dat is denk ik ook vooral omdat wij zo blij doen...Als het lepeltje in haar mond komt, trekt ze een heel vies gezicht en gaat er een rilling van afschuw door haar heen. Maar als we vervolgens dan weer met het volgende lepeltje naar haar mondje gaan is ze weer helemaal enthousiast....totdat ze het weer proeft, haha.

We hebben alleen nog maar peer gedaan.

We maken haar eigenlijk altijd 's avonds nog wakker voor een late voeding, omdat ze toen steeds niet zoveel aankwam. Maar gisteren heb ik dat niet gedaan, ik had bezoek en het was al laat en ik wilde slapen en niet nog eerst voeden. We moesten haar vanochtend om kwart over acht wakker maken. Dus dat ga ik toch maar vaker doen, kan ik ook lekker op tijd in bed doordeweeks. Ik had gisteren haar om ongeveer kwart over zeven als laatste gevoed.

groetjes, peetje

Peetje, houden zo dat ritme!

nu ook niet meer af en toe wel 'savonds wakker gaan maken voor een voeding hoor..

hier nogsteeds speenloos!

hoewel, op het kdv per ongeluk toch nog speentje gehad en toen hier thuis 's middags en 's avonds meer gehuil bij het inslapen (zonder speen dus weer).

Vandaag ging het weer prima!

(was in de stad vanmiddag, zonder speentje ook...ondanks dat ik paar weken terug hier nog hard riep dat nooooit meer te doen!)

Het ging best redelijk! Misschien ook omdat ik het gejengel aan het eind wel kon aanhoren?

Ik heb bij V&D 3x een oranje lappen-dikkie-dik gehaald,

nu 3euro per stuk met van die doek-lapjes poten/staart.

Nouja, foto volgt nog wel.

Ze steekt nu namelijk ipv die speen de punt van haar knuffeldoekje in haar mond, maar daar hebben we er maar één van!

Ik hoop (verwacht) dat ze deze dikkie-dik nu wel als knuffel gaat nemen

(en vandaar dus maar 3 gehaald)

gevonden als plaatje; hier aan elkaar geknoopt..maar zij heeft 'm dus los: foto

Wie weet deel ik ze bij de komende meeting (???)

wel uit ;)

Dan weten jullie genoeg.
Wat een rust hier! Iedereen druk aan het werk?

Het is wel rotweer vandaag hè? Femke komt bijna niet meer buiten met dit weer.

Ik heb vanochtend snel even wat hoognodige boodschappen gedaan terwijl zij net weer in bed lag, ik was ongeveer een kwartiertje weg. Toen ik thuiskwam sliep zij (nog). Was handiger dan met de kinderwagen in de stromende regen te gaan en met de auto was ook niet handig, met de fiets gaat veel sneller. Dus ik ben snel op en neer gefietst, het was toen trouwens net droog. Nou ik het schrijf, volgens mij viel het vandaag met de regen wel mee, 't is alleen erg triest.

Nou ja, vandaag heb ik weer wat aan het huishouden gedaan, was ook weer nodig. Deze week maar 2 dagen werken, alleen morgen en woensdag.

Net na de voeding van kwart voor 2 bleef Femke maar huilen, ook al liet ik haar steeds aan de andere borst drinken. Toen ben ik gaan kolven, er kwam nog maar iets van 15 ml op, wat ze snel naar binnen werkte. Daarna nog huilen. Toen heb ik haar maar wat gepureerde banaan met een klein beetje water erdoor gegeven en dat ging er dit keer goed in. Ik denk dat ze misschien 1/4 of 1/3 van een banaan heeft gehad, daarna was het goed en was ze weer gewoon vrolijk...

Gisteren heb ik haar wel weer 's avonds wakker gemaakt, ze had nl nog maar 4 keer gehad en dat leek me toch wat weinig. Ze had wel nog een beetje fruithapje gehad, maar niet echt veel.

Ik vind het wel lastig wat ze nu ongeveer moet hebben nu ze zo'n 6 maanden is (overmorgen), ik zal eens naar jullie schema's kijken. Over 2 weken moet ik weer naar het cb, dan zal ik het ook eens bespreken. Nu krijgt ze nog volledig bv met één keer een fruithapje, meer om te oefenen. Vorige week heeft ze een paar keer nutrilon hypo-allergeen gehad met bv gemengd omdat ik niet helemaal genoeg had en ik m'n voorraad nog even wilde houden voor de dagen dat ze naar de creche gaat. Maar kan ze nou vanaf nu de opvolgmelk hebben of moet je dat dan ook eerst mengen ofzo?

groetjes, peetje
Hoi Peetje, Femke mag nu gewoon opvolgmelk hebben als ze 6 maanden is (gefeliciteerd alvast overmorgen). Je hoeft niets te mengen.

Verder is het groente- en fruithapje echt nog bijvoeding. Hier ook nog.

Ze krijgt nog gewoon 4 volle flessen Nutrilon (200 ml.).

Ik ben met 6 mnd begonnen met 3 scheppen rijsteboem door de laatste avondfles en later ook in de ochtendfles. Het kan zijn dat Femke behoefte aan meer eten gaat krijgen. Laura ging ineens met 6 mnd veel meer honger krijgen.

Tot slot mag je beginnen met tussendoortjes als liga (evt. door het fruithapje), soepstengel, rijstwafel, broodkorst en water/diksap.

Op het CB zul je wel een lijstje krijgen met voeding + schema.

Marit: wat goed dat Ilse nog steeds speenvrij is !! Echt snel dat ze er nu al vanaf is, sjonge....

Hier een brak weekend gehad in hoge noord'n.

Diner was super. Verder niets ondernomen door de stromende regen.

Laura begint steeds beter warm te eten ! Tegenwoordig eet ze een halve pot op en mijn zelfgemaakte brouwsels ook (net zelfs witlof met aard., ham en appel ! )

Ik wacht nu op Jane-man, want ik ga uit eten met mijn vriendin. Jippie !!!

XXX
Emmetje, sterkte morgen met je moeder !
.
Dank jullie voor de knuffels weer Tis toch een beetje D-Day vandaag.

We zitten wel lekker in de lappenmand hier, ik ben gisteren nog bij de gyn geweest. Ik heb van het weekend een vroege miskraam gehad. Ik wist niet eens dat ik zwanger was hoor, dus geestelijk heb ik er niet zo'n gevoel bij, maar mén wat was ik er beroerd van. De gyn heeft alles bekeken en alles is mooi schoon, dus dat is mooi. Nu vond zij wel een vochtblaas bij een van de eierstokken, die wil ze even in de gaten houden, dus over 6 weken mag ik weer op controle.

Mannetje zit ook ziek thuis, is snipverkouden en helemaal niet lekker, dus ik ga weer even thee zetten en stoombadje maken. Tot later dames!
Hallo allemaal!!

ein-de lijk- dan weer mooi weer hier!

Wat fiiiiiijn!! hoorde alleen dat het maar kort duurt. Helaas..

Emmetje, idd d- day voor jou en je moeder. Ik hoop dat dat er wellicht wat positiefs valt te berichten!! ik denk aan jullie hier banuit t midden van het land.

Klinkt wel heftig, vroege miskraam, maar gelukkig dat je het niet als zodanig beleefd hebt. Hoop dat dat blaasje uit zichzelf weg trekt.

Peetje, ik sluit me aan bij het verhaal van Jane alleen geven wij hier nog geen gluten, bijv in een liga of soepstengel, omdat wij allebei zwaar allergisch aangelegd zijn, en Fiene daarom ook 80% kans op allergieën heeft.

MIjn ouders zijn er nu en zijn met Fiene buiten aan het wandelen. Het idee was dat ik deze tijd zou benutten om mijn adminstratie eens door te werken. Ik kan het best hoor, maar op een of ander manier laat ik t altijd weer liggen tot het moment dat ik weer van alles kwijt begin te raken... handiggg...

Wij willen trouwens op vakantie ! Egypte, begin maart!! hoop binneknort te gaan boeken.

Nou, dat was ff mijn nieuws. Jane, heb je lekker gegeten

(waar?..*nieuwsgierig*).

Geniet van dit lekker dagje allemaal!
hoi hoi

emmetje: al wat gehoord van je moeder?? jeetje een vroege miskraam....gaat het een beetje?? beterschap voor je man.

Punkertje: en is gelukt om niet te snacken?? hoe was het op het cb??

Jane: hoe was je etentje?? wat goed dat laura zo lekker kan eten.

peetje: net voor de 6 mnd ging ik rustig over op fruithap, toen ze dat super deed kwam het groente hapje er bij en daarna bood. het brood probeert ze zelf een beetje naar binnen te werken. je moet naar haar kijken waar ze aan toe is.

marit: wat goed dat ilse speenloos is wat een leuke dikkie diks zijn het. ik ben ook van de partij op de volgende meeting!!

Utregm: met die adm. klinkt me bekent in de oren. lekker naar egypte daar krijg je idd zin in als je zo het zonnetje ziet.

zoë slaapt sinds zaterdag in haar ledikant. ze doet net of ze niks anders gewent is. zat ik me weer zorgen te mkn over niks......dat gebeurd me regelmatig.

alleen is zoë wel ziek geweest van af zondag ochtend. ze had flinke diarree. we konden zondag ochtend gelijk haar bed weer verschonen want ze had door alles heen gelekt zelfs een super dikke slaapzak. ze was gisteren ook echt sloom wilde niet eten alleen maar melk. maar vandaag eet ze weer alles alleen nog niet zo veel. de diarree hebben we gelukkig niet meer gezien sinds gisteren.

op het moment zit ik er echt door heen. ik ben de hele dag moe. ik krijg ook helemaal niks uit mijn handen. elk huiltje van zoë is eigenlijk teveel. ik ben blij met kees want die neemt gelukkig alles op zich van zoë als tie thuis is. ik ben gelukkig vandaag en morgen lekker vrij ff lekker uit rusten en dan donderdag er weer tegenaan.

iedereen een dikke
Metis, ist nog wat geworden met die oppas? En hoe is het nu met je eigen gezondheid? Voel je je al beter?

Punkertje, nog van harte gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Punkie *hiep hiep hoeraaaaaa* . Wat een grote knul al !

Die potjes vind ik ook best vies, ik vind het allemaal hetzelfde ruiken/smaken of het nu vis, vlees of groente is. Pure smaakverloedering vind ik dat ! Laura krijgt op de crèche (helaas) wel uit een potje, maar thuis lekker vers.

Dus Chica kan nog niet 'echt' alleen zitten? Ahaaaaaaaa, dáár komt de aap uit de mouw, whahahaha . Nee hoor, ze ziet er heerlijk uit. Laura probeer ik te trainen in het zitten. Het gaat al ietsje beter, maar na een minuut ofzo valt ze toch voorover .

Emmetje, hoe ging het met je moeder vandaag?

En wat rot van die vroege mk zeg ! Gatverdarrie. Ik heb vóór Laura ook 2 vroege mk'en gehad, dus ik weet hoe het voelt. Veel sterkte ermee. Toch een gek idee dat je weer zwanger was, lijkt me?

Utregmeissie, ben je nog aan je administratie toe gekomen? Als je er geen zin in hebt, is het moeilijk jezelf ertoe te zetten hè?

Ik heb héél gezellig en lekker gegeten in hoeheetdietentookalweer..... hm... even opzoeken. Oh ja, eetcafé Bartholomeus in het winkelcentrum in de wijk naast die van jou (snappie?).

Marianne, wat goed dat Zoë gewoon goed slaapt in het ledikant ! Hier heeft het wel wat wendagen nodig gehad.

Net als het hemeltje (klamboe) die ik afgelopen weekend heb moeten weghalen, omdat ze er nu bij kan en het steeds in haar mond stopte. Ze is 3 dagen in bed aan het rondkijken en keten geweest. Nu gaat het weer goed, hahaha. Kleine boef.

Zielig dat Zoë ziekjes is. Ik hoop dat ze snel opknapt.

En dat jij zo moe bent.... ehm.... zwanger misschien ?

Laura was moe vanavond en slaapt al lekker vanaf 18.45 uur.

Tegenwoordig wordt ze 's avonds soms 1 of 2 keer wakker om even getroost te worden. Nieuwigheidje.

Nog even bankhangen, bed opmaken en dan lekker naar bed.

Nog 2 dagen werken en dan weer weekend. Zwaar, zo'n 3-daagse werkweek .

XXX
Hoi,

Ik heb deze week een 2-daagse werkweek, bijna vakantie vergeleken met vorige week. Maar wel lekker!

Femke deed net haar teentjes in haar mond, zo'n grappig gezicht. Had ze nog niet eerder gedaan. Maar ze lag net bloot omdat ik haar in badje wilde doen en hop, daar gingen haar teentjes. Dan is ze natuurlijk iets leniger omdat er geen kleren in de weg zitten.

Hmm...dus ik kan wel rustig aan doen met die hapjes, tenminste...ik kan haar rustig laten wennen. Dat bananenfruithapje vindt ze wel lekker, peer vond ze geen succes, misschien over een tijdje wel. Vandaag heb ik geen fruithapje gegeven, ivm tijdgebrek. We waren laat thuis (kwart voor zeven). Dus ik heb Femke alleen de borst gegeven en toen in bad en naar bed. P. is aan het badmintonnen en ik kan de troep weer opruimen, haha.

Op de creche willen ze ook wel fruithapje geven zeiden ze net. Nou ja, ik zal het ook eens bespreken met het cb. Want ik geef ook al vanaf dat ze naar de creche gaat steeds 3 flessen met 150 ml mee. Maar ja, ze wordt natuurlijk ook groter en heeft misschien weer meer nodig. Dus vandaag heb ik haar 3 flessen met 160 ml meegegeven, jawel. Maar 10 ml meer per fles, eigenlijk hartstikke weinig, maar als je weer 30 ml extra moet kolven is dat voor mij weer veel. Ze houdt het er wel 3 uur op vol, normaal als ze thuis is en aan de borst drinkt laat ze er ook 3 uur tussen zitten ongeveer.

Utregmeissie: lekker op vakantie! Klinkt goed, Egypte. Gaan jullie met z'n tweetjes of drietjes?

Dat van die administratie komt mij ook héél bekend voor. Rechts van mij ligt ook nog een berg op mij te wachten....donderdag dan begin ik eraan...(zei ik vorige week ook al tegen mezelf)

Emmetje: Hoe ging het vandaag met je moeder? Weten ze ook al wat meer?

En die miskraam....Bah. Voel je je nu wel beter na het weekend?

Marianne: fijn idd dat Zoë meteen lekker in haar ledikantje slaapt.

Hopelijk wordt jij niet ziek.

Punkertje: nog gefeliciteerd met Punkie!

groetjes, peetje

hey!

het is weer zo ver .. ziek :(

ilse spuugde vanmorgen ook haar hele fles weer uit,

dus het lijkt er beetje op dat zij ook ergens last van heeft.

(verder wel redelijk normaal vrolijk trouwens).

Godzijdank kan Vin vandaag thuis werken dus hoef ik niet in paniek te schieten over hoe ik de zorg ga doen.

Ik moet zeggen dat mijn 2e-kinder-wens nu met deze misselijkheid wel weer helemaal weg is!

Nóg een keer zwanger zijn??? Mwa.

Daarbij net "de vk-praktijk" op tv gezien, en ik geloof ook niet dat ik nóg een keer een bevalling wil.

Ik heb wel gelezen hier afgelopen dagen,

maar weet zo even niet meer te reageren op mensen!

later vandaag misschien.

Hallo allemaal,

Marit, wat vervelend dat je niet lekker bent, bah

Sorry dames, ik heb nog niet echt verder gelezen.

Mn moeder is dus dinsdag geopereerd en het lijkt mee te vallen gelukkig. De tumor is weggehaald, maar de lymfeklier hebben ze laten zitten, dus dat lijkt positief. Volgende week woensdag krijgt ze de definitieve uitslag. En over 3 weken beginnen de bestraal-sessies, 7 weken lang. Heftig, maar wel te doen.

Waarschijnlijk mag ze vandaag naar huis

Pfff, man is net weer beter, maar nu ben ik de pineut. Snip en snipverkouden nouja, zolang ik Salomé niet aansteek, is het wel te doen. Ik ga weer even een kopje thee zetten, misschien tot later...

emmetje, fijn dat jullie voorzichtig positief kunnen zijn.

Feit dat de klieren er nog zitten is goed inderdaad!

Veel sterkte nu met het lichamelijke herstel en het waarschijnlijk nu pas doordringen van alle spanningen.

Net belde mijn schoonmoeder,

die is 2weken terug aan iets in haar wang geopereerd.

Wat blijkt, het lijkt met een melanoom te maken te hebben.

(wat ze precies zei snap ik niet helemaal).

Komende dinsdag naar chirurg en waarschijnlijk daarna totale scan.

Plekje waar het vandaan zou kunnen komen kunnen ze op het blote oog niet vinden namelijk!

Hoihoi,

Emmetje, fijn dat het mee lijkt te vallen. En heel fijn dat ze de lymfeklieren hebben kunnen laten zitten. Dus volgende week woensdag de definitieve uitslag.

Dat wordt natuurlijk toch weer een spannende dag.

Beterschap voor jou, gelukkig is je man beter, kan hij je verzorgen, toch??

Marit, ook geen leuk nieuws van je schoonmoeder. Hopelijk valt het ook allemaal mee. Dus het is niet iets op zichzelf staand, maar komt ergens anders vandaan?

En jij ook alweer ziek, komt vaak voor bij jou hè? Toch nog de "naweeën" van het ontzwangeren?

Ik zat ook vanochtend naar "de vk praktijk te kijken" maar elke keer als er een kindje geboren wordt zit ik bijna met tranen in m'n ogen en denk ik terug aan toen Femke er net was en dan denk ik aaaahhhh, ik wil nog wel een keer. Maar ik denk niet aan de bevalling zelf hoor, maar aan het eindresultaat.

Hè, nou valt m'n vebinding weer weg, hopelijk krijg ik dit geplaatst....Handig, dat draadloze internet...

groetjes, peetje
~ hey hey,

ik was vannochtend weer misselijk.....het lijkt wel een maag/darmvirus te heersen hier in huis. zoë had vannochtend vroeg ook weer een poepluier waar je u tegen zegt. helemaal door gelekt....bah. ik ben ff 3 uurtjes vrij en moet dan weer gaan werken. mijn collega is ziek en ik ben de pineut om te gaan werken. bah ik heb helemaal geen zin. als het aan mij ligt zou ik zo ontslag nemen en lekker thuis blijven om voor zoë te zorgen en evt. volgende kindjes. ik heb ook weer rammelend eierstokken en heel die bevalling heb ik er wel voor over. ik zit er aan te denken om na mijn trouwen.....16 sept 2008 .....de condooms weer in de kast te laten liggen. ik vind het al spannend om er al weer over na te denken ....erg he?

emmetje: jullie hebben dus redelijk goed nieuws gehad. ik ben benieuwd naar woensdag. jaggie jij ook nu ziek. wat peetje al zegt laat je maar lekker verzorgen door je hubbie

Peetje:. zoë krijgt ook haar fruithapje op de kov. wat ik er wel fijn aan vind is dat ze sowieso vers geven en dat er niks anders aan haar schema is. wat goed dat femke haar teentjes kan op eten

Marit: jeetje ook weer ziek. laat je ook lekker verwennen door je hubbie. is de rest van de melk er wel in gebleven bij ilse? wat een rot nieuws van je schoonmoeder ik hoop dat het meevalt.

Jane: nope niet zwanger. ik ben vorige week vreselijk ongi geweest dus dat kan niet. al had ik het wel leuk gevonden.

dat wakker worden van laura is dat niet dat ze een nachtmerrie heeft? en dat ze ineens realiseert dat ze alleen in hun kamertje liggen. had ik ergens gelezen dat ze die kunnen krijgen vanaf 6/7 mnd.

Zoë heeft weer wat nieuws ontdekt. ze kan op haar handen en knieen gaat zitten. ze probeert voor uit tekomen maar dat lukt niet. ik heb er een filmpje van gemaakt. die staat op mijn hyves.

kees kan elk moment thuis komen en dat moet ik weer aan de arbeid....groetjes marianne

Peetje, ik hou het ook echt niet droog bij het zien van bevallingen hoor!

ik heb alleen toch niet zo dat ik het nog een keer wil, zo'n eindresultaat dus.

Maar, ik wil wèl twee peutertjes!

of twee kleutertjes! of 2 pubers! Dus ja..die mini-fase moet dan ook maar he?

16sept.

jippie!!!!

16 september????

Is dat wat ik denk dat het is???

Zo ja, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!
16 september haha, slaat dat niet op de Grote Dag van Marianne?
Whahaha, zo krijg je misverstanden in de wereld.

Gefeliciteerd Marit !

Zonder gekheid:

Marianne, van harte gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk op 16 september a.s. !!!!

Leuk hoor, trouwen (moet ik ook nog doen ).

Ik heb WEEKEND !!!!

XXX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven