Iemand ervaring hiermee???
donderdag 24 januari 2008 om 15:58
Ben eind november met de pil gestopt. In stopweek zoals altijd ongesteld geworden. Daarna ruim 3 weken later weer ongesteld geworden (duurde ongveer net als altijd het geval was), daarna 28 dagen later. Maar deze laatste keer duurde maar (niet eens) 2 dagen. En ik heb weinig bloed verloren, vooral bruine viezigheid (sorry). Heeft iemand dit ook meegemaakt?
donderdag 24 januari 2008 om 16:19
quote:Mooncatcher schreef op 24 januari 2008 @ 16:13:
nee hoor hoeft niet, je kan nog heel onregelmatig zijn ook al denk je dat het regelmatig is omdat je een keer een cyclus van 28 dagen hebt gehad. Ontpillen kan wel eens tot een jaar duren.
Sorry heb het ook niet verzonnen
Ik kijk niet alleen naar die ene keer van 28 dagen. Daarvoor was het 23 dagen. Al met al vind ik het wel netjes, heb 8 jaar aaneengesloten geslikt dus....
Nou we wachten geduldig af..
nee hoor hoeft niet, je kan nog heel onregelmatig zijn ook al denk je dat het regelmatig is omdat je een keer een cyclus van 28 dagen hebt gehad. Ontpillen kan wel eens tot een jaar duren.
Sorry heb het ook niet verzonnen
Ik kijk niet alleen naar die ene keer van 28 dagen. Daarvoor was het 23 dagen. Al met al vind ik het wel netjes, heb 8 jaar aaneengesloten geslikt dus....
Nou we wachten geduldig af..
donderdag 24 januari 2008 om 16:35
donderdag 24 januari 2008 om 16:36

donderdag 24 januari 2008 om 20:03