Telefoonabonnement verlengen
woensdag 6 juli 2011 om 18:38
Hey, vraagje; men heeft mij bij belcompany aangegeven dat ik vanaf eind juli mijn abonnement mag verlengen of oversluiten. Ben hiervoor de winkel in gelopen omdat ik het nu moet doen met een 8 jaar oude nokia vanwege .. uhm... frustraties (lees: telefoon kapotgegooid) dus zit echt te wachten op een nieuwe telefoon. Maar, nu lees ik net op myvodafone dat ik 2 maanden voor mijn contract afloopt mijn contract pas mag verlengen en oversluiten (contract loopt pas eind november af). Waarom vertelt Belcompany mij dan iets heel anders?? Weten jullie dat?
Ik weet heel goed dat ik het beste even kan bellen, maar dat kan dus alleen op kantoortijden en ik ben zo'n muts die daar buiten kantoortijden aan denkt. Vandaar dus deze post... Dank alvast.
Ik weet heel goed dat ik het beste even kan bellen, maar dat kan dus alleen op kantoortijden en ik ben zo'n muts die daar buiten kantoortijden aan denkt. Vandaar dus deze post... Dank alvast.
woensdag 6 juli 2011 om 19:12
quote:nummerzoveel schreef op 06 juli 2011 @ 18:48:
De meeste providers zijn gewoon buiten kantoortijden bereikbaar, hoor.
Verder kun je beter een losse nieuwe mobiel kopen. Als deel van je abonnement betaal je hem dubbel en dwars terug.Niet iedereen kan even 500 euro aftikken voor bijvoorbeeld een smartphone.
Verder kun je beter een losse nieuwe mobiel kopen. Als deel van je abonnement betaal je hem dubbel en dwars terug.Niet iedereen kan even 500 euro aftikken voor bijvoorbeeld een smartphone.
woensdag 6 juli 2011 om 20:25
quote:nummerzoveel schreef op 06 juli 2011 @ 18:48:
Verder kun je beter een losse nieuwe mobiel kopen. Als deel van je abonnement betaal je hem dubbel en dwars terug.
Wat XionZ zegt.
Plus, dat vraag ik toch niet? Heb net nagekeken, ik wil dus Belcompany bellen, zij geven mij andere informatie dan mijn provider en die (Belcompany) kan ik OP KANTOORUREN bellen. 9-17 geloof ik. Dus weet iemand dit, weet ik het ook. That's all.
Verder kun je beter een losse nieuwe mobiel kopen. Als deel van je abonnement betaal je hem dubbel en dwars terug.
Wat XionZ zegt.
Plus, dat vraag ik toch niet? Heb net nagekeken, ik wil dus Belcompany bellen, zij geven mij andere informatie dan mijn provider en die (Belcompany) kan ik OP KANTOORUREN bellen. 9-17 geloof ik. Dus weet iemand dit, weet ik het ook. That's all.
vrijdag 8 juli 2011 om 00:05
heel flauw maar nooit maar belcompeny gaan maar naar een goede winkel! Ik heb zelf erg slechte ervaringen bij ze! Tante van 70 opgelicht en jobootje moest er bij komen om alles weer recht te breien! Maar weet wel fc als je over stapt maar andere provider dan is het 3 maand en anders 2 tenminste volgens juni vorig jaar succes ermee
vrijdag 8 juli 2011 om 09:23
BelCompany kijkt in hetzelfde systeem als Vodafone. Het kan zijn dat je bij Vodafone eerder mag verlengen omdat ze je graag als klant willen houden.
Of is het juist de BelCompany die zegt dat je eerder mag verlengen?
Het is sinds dit jaar in ieder geval zo dat je 2 maanden voor de einddatum van je contract mag verlengen.
Of is het juist de BelCompany die zegt dat je eerder mag verlengen?
Het is sinds dit jaar in ieder geval zo dat je 2 maanden voor de einddatum van je contract mag verlengen.
zaterdag 9 juli 2011 om 12:09
quote:mopsie schreef op 09 juli 2011 @ 08:15:
@XionZ: Wat een onzin. Een Samsung Galaxy Mini heeft Android 2.2 en is dus gewoon een volwaardige smartphone voor 150 euro.
Niet iedereen zit te wachten op een gigatelefoon met een gigaprijskaartje...In de Galaxy Mini zit dan ook een stuk goedkopere hardware. Niet te vergelijken met bijvoorbeeld een Galaxy S, S2, HTC Sensation, etc...
@XionZ: Wat een onzin. Een Samsung Galaxy Mini heeft Android 2.2 en is dus gewoon een volwaardige smartphone voor 150 euro.
Niet iedereen zit te wachten op een gigatelefoon met een gigaprijskaartje...In de Galaxy Mini zit dan ook een stuk goedkopere hardware. Niet te vergelijken met bijvoorbeeld een Galaxy S, S2, HTC Sensation, etc...