Mode & Beauty alle pijlers

jeans short

09-07-2011 17:21 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
ik kijk niet echt naar leeftijd(ben zelf 20) maar ik vind dat je niet te dik er voor bent, en hoe je je gedraagt belangrijker. Als jij een hele vlotte mama bent die het broekje door de combineren niet te jong maakt, dus door het netjes te combineren en normaal draagt(dus geen 12 cm hakken eronder e.d.), vind ik het kunnen.
Is dat zo een broekje waar een stukje bil onder vandaan komt?

Verder moet je helemaal zelf weten of je dit draagt, jij moet je er prettig in voelen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Mijn buurvrouw heeft ook zo n broekje, en een kont als een maandlandschap, vreselijk.

Maar als je een mooi figuur hebt, gewoon doen.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik zeg doen hoor! Mooi sleehakje eronder en leuk topje erboven, helemaal af. (komt van een mama van 27 die ook nog draagt wat ze leuk vindt, als het maar niet overdreven sexy of uitdagend is). Lekker doen hoor!
Heeft niks met leeftijd te maken. Mijn ( mooie en slanke) moeder van 65 draagt nog steeds mini.
.
quote:sunflower2011 schreef op 09 juli 2011 @ 17:42:

Er komen geen billen onder vandaan hoor want dat vind ik niet kunnen, dat vind ik te goedkoop en ik ben wel een voorbeeld voor mn dochter. Maar een leuk shirt erop moet kunnen volgens mij.Gewoon doen, je hebt het figuur er voor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
lekker doen joh
Ik vind het geen gezicht als een moeder in ultra-korte jeans haar kinderen van school haalt.

Hier op school hebben we ook zo'n figuur. Die trekt precies zo'n broekje aan, dan een blotebuik shirtje erboven, en zwarte lange laarzen daar weer onder.
Ik vind leeftijd niet belangrijk maar als je mooie slanke benen hebt zonder putjes moet het toch kunnen?

En inderdaad het ligt er ook aan hoe je het combineeert en waar je het naar toe draagt.
Voor een avondje uit, en als je het figuur ervoor hebt, vind ik het goed kunnen trouwens.

Maar dit soort kleding in combinatie met kinderen vind ik persoonlijk een no-no.
Als je het figuur er voor hebt én een jong gezicht (anders lijkt je alleen maar ouder door jeugdige kleding!) kun je dit wat mij betreft best aan, maar dan alleen casual. Dus lekker naar het strand, in en om het huis, op vakantie, op de camping enz.

Zelf zou ik als ik naar de stad zou gaan of uit zou gaan niet meer zo'n kort broekje dragen als ik 35 was met 2 kinderen. Dan vind ik het te jeugdig worden.
..
quote:iris1969 schreef op 09 juli 2011 @ 17:58:

Zelf zou ik als ik naar de stad zou gaan of uit zou gaan niet meer zo'n kort broekje dragen als ik 35 was met 2 kinderen. Dan vind ik het te jeugdig worden.Maar die mensen in de stad wéten toch helemaal niet of je kinderen hebt of niet?
Prima, als je het figuur ervoor hebt. Maar idd, op vakantie, naar het strand en in huis/tuin/park. Maar niet in de stad of om uit te gaan 's avonds.
ik vraag me af waarom je, wat voor leeftijd je ook hebt, in iets wil lopen waar je halve achterwerk bij wijze van uithangt?

al zou ik het figuur hebben om zoiets te dragen dan zou ik het nog niet doen.
Maar deze is dus lang genoeg, zodat dat niet zo is.
quote:sunflower2011 schreef op 09 juli 2011 @ 18:14:

Oh nee geen blote buik of lange laarzen! Het is inderdaad meer bedoeld in of om het huis, strand o.i.d.Heb er ook een voor dit doel. Ben bijna 40 en het was niet in m'n hoofd opgekomen dat het niet zou kunnen.
quote:sunflower2011 schreef op 09 juli 2011 @ 18:14:

Oh nee geen blote buik of lange laarzen! Het is inderdaad meer bedoeld in of om het huis, strand o.i.d.Ik vind het vooral afhangen van de gelegenheid waar je het voor draagt, maar voor de dingen die jij noemt kan het volgens mij prima.
quote:Friia schreef op 09 juli 2011 @ 18:21:

[...]

Maar die mensen in de stad wéten toch helemaal niet of je kinderen hebt of niet?Dat is waar, tenzij ze er naast lopen . Wat ik bedoel is dat je moet oppassen voor krampachtig jeugdig willen zijn, want dan bereik je vaak het omgekeerde doel.
Prima voor rond huis & op strand. Alhoewel ik iets langer mooier vind (ongeacht leeftijd) Zou me er zelf niet prettig invoelen zo kort denk ik als ik naar de stad zou gaan..
Hoi sunflower,ik heb dezelfde short gekocht voor mee op vakantie,en ik ben zelfs een jaartje ouder dan jou en ook moeder van 2 kleintjes.

Ik draag 'm inderdaad wel alleen op vakantie en loop er niet hier mee door de stad.

Ik combineer 'm met een effen gele tanktop en slippers.
Gewoon doen! Staat hartstikke leuk als je er het figuur voor hebt en als het warm weer is, zit het ook nog eens lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven