Jouw ex from hell?
woensdag 22 juni 2011 om 23:29
zondag 10 juli 2011 om 07:20
Mijn ex from hell...
Er achter komen dat hij 3 keer vreemd is gegaan. Voor iedere keer had hij wel een geldend excuus vond hij. Het was hem overkomen, hij was geestelijk te labiel etc. En maar proberen goed te praten. Wat ofcourse niet werkte bij mij. Nadat de relatie beindigd was steeds maar blijven stalken met de woorden dat ik de ware voor hem was, dat hij zonder mij nooit meer gelukkig kon worden en dat hij voor de trein zou springen. Tja, had ie eerder bij na moeten denken voordat hij zijn relatie van 10 jaar op het spel zette voor wat wilde vrijpartijen.
Inmiddels ben ik er achter dat hij altijd erg veel invloed op mijn doen en laten heeft gehad. Ben nu een ander persoon dan ik toen was. Het is dus beter dat ik van mijn ex from hell af ben...
Er achter komen dat hij 3 keer vreemd is gegaan. Voor iedere keer had hij wel een geldend excuus vond hij. Het was hem overkomen, hij was geestelijk te labiel etc. En maar proberen goed te praten. Wat ofcourse niet werkte bij mij. Nadat de relatie beindigd was steeds maar blijven stalken met de woorden dat ik de ware voor hem was, dat hij zonder mij nooit meer gelukkig kon worden en dat hij voor de trein zou springen. Tja, had ie eerder bij na moeten denken voordat hij zijn relatie van 10 jaar op het spel zette voor wat wilde vrijpartijen.
Inmiddels ben ik er achter dat hij altijd erg veel invloed op mijn doen en laten heeft gehad. Ben nu een ander persoon dan ik toen was. Het is dus beter dat ik van mijn ex from hell af ben...
zondag 10 juli 2011 om 09:38
Ik denk, dat elke man waarbij je niet jezelf mag/ kan zijn, niet de juiste man voor je is.
Ik heb er nu geloof ik 1 gevonden die from heaven is, ik ben zo verliefd als wat en stuiter de dagen door en tel de nachten af ... Alle enge dingen uit het verleden achter me latend en vol vertrouwen in een toekomst met hem
Ik heb er nu geloof ik 1 gevonden die from heaven is, ik ben zo verliefd als wat en stuiter de dagen door en tel de nachten af ... Alle enge dingen uit het verleden achter me latend en vol vertrouwen in een toekomst met hem
zondag 10 juli 2011 om 09:49
quote:SexNJaZz schreef op 23 juni 2011 @ 00:20:
Huh, is impala dan TO? Ik snap t ff niet.
Heb ook wel exen from hell, de ergste heeft me bijna vermoord.
De enige waarover ik nu 6 jaar later nog af en toe liefdes verdriet heb, is de eerstvermelde....
Liefdesverdriet over degene die je bijna vermoord heeft?
Dat snap ik niet...
Verdriet zou ik wel snappen, nog steeds last van ook maar liefdesverdriet?
Huh, is impala dan TO? Ik snap t ff niet.
Heb ook wel exen from hell, de ergste heeft me bijna vermoord.
De enige waarover ik nu 6 jaar later nog af en toe liefdes verdriet heb, is de eerstvermelde....
Liefdesverdriet over degene die je bijna vermoord heeft?
Dat snap ik niet...
Verdriet zou ik wel snappen, nog steeds last van ook maar liefdesverdriet?
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
zondag 10 juli 2011 om 10:00
Tja hij was mijn grote liefde en daarna was alles net wat minder... Niet het echte, diepe gevoel meer gekend - tot ongeveer sinds een week ik de ware tegen het lijf liep - en zeker weet dat ik met hem mijn leven wil doorbrengen... Het is nog heel pril, maar men, wat voelt dit goed. Bijna onwerkelijk
zondag 10 juli 2011 om 10:02
zondag 10 juli 2011 om 10:03
quote:vliegje88 schreef op 07 juli 2011 @ 14:13:
Hij had immers de sleutel.
Kom ik terug thuis, heeft hij overal briefjes neergelegd met TRUT, ik hield echt van je. Hij heeft mijn wekker aangezet om precies 12 uur snachts en af laten gaan. En hij heeft een aantal dingen van me gestolen (waaronder een fotolijst met onze foto, die ik zelf heb gekocht).
En die sleutel heb je zeker ook niet teruggekregen?
Ik zou de sloten maar veranderen.
Hij had immers de sleutel.
Kom ik terug thuis, heeft hij overal briefjes neergelegd met TRUT, ik hield echt van je. Hij heeft mijn wekker aangezet om precies 12 uur snachts en af laten gaan. En hij heeft een aantal dingen van me gestolen (waaronder een fotolijst met onze foto, die ik zelf heb gekocht).
En die sleutel heb je zeker ook niet teruggekregen?
Ik zou de sloten maar veranderen.
(Iranian version)
zondag 10 juli 2011 om 10:06
quote:SexNJaZz schreef op 10 juli 2011 @ 09:38:
Ik denk, dat elke man waarbij je niet jezelf mag/ kan zijn, niet de juiste man voor je is.
Na die vooral eerste ex heb je dat ook wel verdiend, lijkt me.
En inderdaad, als je niet jezelf mag zijn, ben jij niet degene met wie hij eigenlijk samen wil zijn.
Zo'n type is er in mijn leven ook geweest. Zelf klapte hij er alles uit wat hem voor de mond kwam. Als ik direct was, kon meneer dat niet hebben, dan ging ik in de negeer stand. Dan moest ik maar ruiken dat ik kennelijk iets had gezegd wat hem niet aanstond.
Na die vooral eerste ex heb je dat ook wel verdiend, lijkt me.
En inderdaad, als je niet jezelf mag zijn, ben jij niet degene met wie hij eigenlijk samen wil zijn.
Zo'n type is er in mijn leven ook geweest. Zelf klapte hij er alles uit wat hem voor de mond kwam. Als ik direct was, kon meneer dat niet hebben, dan ging ik in de negeer stand. Dan moest ik maar ruiken dat ik kennelijk iets had gezegd wat hem niet aanstond.
(Iranian version)
zondag 10 juli 2011 om 10:09
quote:superclaudio schreef op 10 juli 2011 @ 10:02:
[...]
een soort afgevaardigde van het Stockholm syndroom is het dan he.
Ja, een vorm van dat, daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen, hoor. Misschien had ik het zelf ook al moeten bedenken.
Heb zelf ook een ex from hell waar ik moeilijk los van kon komen en dan ging het niet eens om dat ik hem eigenlijk terug wilde hebben. Dat was het totaal niet.
[...]
een soort afgevaardigde van het Stockholm syndroom is het dan he.
Ja, een vorm van dat, daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen, hoor. Misschien had ik het zelf ook al moeten bedenken.
Heb zelf ook een ex from hell waar ik moeilijk los van kon komen en dan ging het niet eens om dat ik hem eigenlijk terug wilde hebben. Dat was het totaal niet.
(Iranian version)
zondag 10 juli 2011 om 10:15
Over psychisch niet helemaal in orde zijn. Dat was mijn laatste ex volgens mij ook niet. Dat uitte zich pas de laatste tijd van onze relatie en de eerste maanden erna. Alsof hij zijn eigen wereld gecreëerd had hoe zaken zouden moeten verlopen in het leven. Nogal anders dan zoals de realiteit is.
Ben blij dat ik van hem af ben.
Ben blij dat ik van hem af ben.
(Iranian version)
zondag 10 juli 2011 om 10:21
Ik heb een keer een zomerfling in het buitenland gehad, alles leuk en aardig, maar eenmaal terug in Nederland heb ik er snel een punt achter gezet.
Toen begon de ellende, meneer begon me meerdere keren per dag te bellen dat hij zelfmoord ging plegen, aan de drugs ging etc.
Na een maand of 3 (dat is 3x langer dan dat we bij elkaar waren) is hij opgehouden (en hij leeft nog steeds)
Toen begon de ellende, meneer begon me meerdere keren per dag te bellen dat hij zelfmoord ging plegen, aan de drugs ging etc.
Na een maand of 3 (dat is 3x langer dan dat we bij elkaar waren) is hij opgehouden (en hij leeft nog steeds)
zondag 10 juli 2011 om 12:57
wat een exen from hell inderdaad. ziekelijk ook sommigen. mijn ex was zo gekrenkt dat ik het had uitgemaakt dat hij het niet accepteerde. ruiten ingooien, overal waar ik was opduiken, hele nare leugens verspreiden, ouders bellen met de meest nare dingen, fysiek agressief worden en het ging maar door. politie heeft in moeten grijpen omdat ik hem niet kon stoppen. straatverbod werkte niet dus werd contact verbod. maar helaas is hij toch opgepakt omdat hij niet te stoppen was. daarna niets meer gehoord, nooit meer. gelukkig..
zondag 10 juli 2011 om 14:05
Als je je echt met iemand verbonden hebt, emotioneel gezien, is het ontzettend pijnlijk als die iemand de relatie beëindigt.
Ik wil het niet goedkeuren, maar begrijp soms wel de onmacht.
Die onmacht kan rare dingen met je doen, zeker als iemand zonder enkele emotie doodleuk stopt terwijl jij dacht dat jullie gelukkig waren.
Nooit over gepraat wat er mis was of hoe je het anders had gewild.
Afwijzing is pijnlijk, hoe pijnlijk weet je pas als je het in omgekeerde situatie meemaakt, iemand hetzelfde met jou doet dan denk je terug en voel je pas wat je met die ander deed.
Die onmacht kan rare dingen met je doen, zeker als iemand zonder enkele emotie doodleuk stopt terwijl jij dacht dat jullie gelukkig waren.
Nooit over gepraat wat er mis was of hoe je het anders had gewild.
Afwijzing is pijnlijk, hoe pijnlijk weet je pas als je het in omgekeerde situatie meemaakt, iemand hetzelfde met jou doet dan denk je terug en voel je pas wat je met die ander deed.
zondag 10 juli 2011 om 14:20
quote:champoepel schreef op 10 juli 2011 @ 14:05:
Volgens mij worden er maar heel weinig relaties zo out of the blue beëindigd. Als degene heel eerlijk tegen zichzelf is, weet deze persoon best waarom de relatie beëindigd werd.
quote:Nooit over gepraat wat er mis was of hoe je het anders had gewild.
Dat geloof ik niet zo. Vaak gaat er een hoop drama in een relatie aan vooraf voordat het stopt.
quote:Afwijzing is pijnlijk, hoe pijnlijk weet je pas als je het in omgekeerde situatie meemaakt, iemand hetzelfde met jou doet dan denk je terug en voel je pas wat je met die ander deed.
Volgens mij heeft bijna iedereen wel zo'n ervaring.
Hier gaat het echter over best wel heftige dingen.
Stalking, bedreigingen, diefstal etc.
Dat is geen normale uiting van verdriet over het beëindigen van je relatie meer, hoor.
Volgens mij worden er maar heel weinig relaties zo out of the blue beëindigd. Als degene heel eerlijk tegen zichzelf is, weet deze persoon best waarom de relatie beëindigd werd.
quote:Nooit over gepraat wat er mis was of hoe je het anders had gewild.
Dat geloof ik niet zo. Vaak gaat er een hoop drama in een relatie aan vooraf voordat het stopt.
quote:Afwijzing is pijnlijk, hoe pijnlijk weet je pas als je het in omgekeerde situatie meemaakt, iemand hetzelfde met jou doet dan denk je terug en voel je pas wat je met die ander deed.
Volgens mij heeft bijna iedereen wel zo'n ervaring.
Hier gaat het echter over best wel heftige dingen.
Stalking, bedreigingen, diefstal etc.
Dat is geen normale uiting van verdriet over het beëindigen van je relatie meer, hoor.
(Iranian version)
zondag 10 juli 2011 om 14:26
Heb vier jaar lang een relatie gehad met iemand die: alcoholist was, vreemd is gegaan, over alles maar dan echt over alles heeft gelogen, mij heeft bedreigd, gestalkt, met de dood heeft bedreigd, uiteindelijk door de politie is opgepakt, veroordeeld is en een taakstraf heeft gekregen. Wat blijkt: na enig speurwerk van mijn kant ben ik er achter gekomen dat hij een ernstige persoonlijkheidsstoornis heeft. Ik blijk het zoveelste slachtoffer te zijn in een lange reeks van vrouwen. Het liegen van zijn kant gaat (uiteraad) nog steeds door, nu worden er ook over mij de meest walgelijke leugens verteld.
Na alles ontdekt te hebben en ervaren te hebben wie hij nu echt is, was ik verbijsterd en noem alle andere emoties maar op die er bij komen kijken.
Ik was mijzelf volledig kwijtgeraakt in deze relatie. En nu: ik weet weer wie ik ben en wat ik wil. Het hele gebeuren heeft een ongelofelijke impact op mij gehad, meer dan ik in eerste instantie dacht. Toch wil ik niet wantrouwend worden tegen alles en iedereen na deze ervaring en doe mijn best om op een positieve manier in het leven te staan en verder te gaan.
Na alles ontdekt te hebben en ervaren te hebben wie hij nu echt is, was ik verbijsterd en noem alle andere emoties maar op die er bij komen kijken.
Ik was mijzelf volledig kwijtgeraakt in deze relatie. En nu: ik weet weer wie ik ben en wat ik wil. Het hele gebeuren heeft een ongelofelijke impact op mij gehad, meer dan ik in eerste instantie dacht. Toch wil ik niet wantrouwend worden tegen alles en iedereen na deze ervaring en doe mijn best om op een positieve manier in het leven te staan en verder te gaan.
zondag 10 juli 2011 om 16:44
Heb ooit een ex gehad die me doodleuk in de kroeg vertelde dat iemand zwanger van hem was. Het bericht sloeg in als een bom maar nog daaraan toe maar waar ik misschien nog het meest kwaad om was is dat hij niet het respect had naar mij toe om mij dit in een prive sfeer te vertellen maar in de kroeg. Hij moest op een gegeven moment naar het toilet en ik ben weggegaan, nooit meer gezien en ik was er ook gelijk klaar mee, maanden later nog een keer op straat tegengekomen met de kinderwagen en heel gemeen maar voelde wel goed(hij had een dochter waarvan hij niet zeker wist of zij van hem was) keek in de kinderwagen en zei terloops of hij wel zeker wist dat hij/zij van hem was en ben doorgelopen. Wat een loser!
zondag 10 juli 2011 om 16:49
quote:cappi schreef op 10 juli 2011 @ 16:44:
Hij moest op een gegeven moment naar het toilet en ik ben weggegaan, nooit meer gezien en ik was er ook gelijk klaar mee, maanden later nog een keer op straat tegengekomen met de kinderwagen en heel gemeen maar voelde wel goed(hij had een dochter waarvan hij niet zeker wist of zij van hem was) keek in de kinderwagen en zei terloops of hij wel zeker wist dat hij/zij van hem was en ben doorgelopen. Wat een loser!
You go girl!!!
Wat een loser inderdaad!
Hij moest op een gegeven moment naar het toilet en ik ben weggegaan, nooit meer gezien en ik was er ook gelijk klaar mee, maanden later nog een keer op straat tegengekomen met de kinderwagen en heel gemeen maar voelde wel goed(hij had een dochter waarvan hij niet zeker wist of zij van hem was) keek in de kinderwagen en zei terloops of hij wel zeker wist dat hij/zij van hem was en ben doorgelopen. Wat een loser!
You go girl!!!
Wat een loser inderdaad!
zondag 10 juli 2011 om 19:09
Ik heb 15 jaar lang een relatie gehad met een narcistische man (google maar als je niet precies weet hoe zo iemand in elkaar zit). De laatste jaren heb ik me erg verzet tegen zijn persoonlijkheid en daardoor veel ruzies omdat hij de macht verloor. Elke keer was alles mijn schuld, hij deed nooit iets verkeerd, naar anderen toe was hij de gezelligste maar in huis dominant en erg moeilijk.
Maar drie jaar geleden heb ik de knoop doorgehakt en heb ik de relatie beeindigd. Dat was de beste beslissing ooit!
Maar drie jaar geleden heb ik de knoop doorgehakt en heb ik de relatie beeindigd. Dat was de beste beslissing ooit!