Affaire tips en ervaringen
maandag 11 juli 2011 om 08:16
Ik zou graag met andere mensen die een affaire hebben van gedachten wisselen. Ik weet dat er een minnaar topic is maar daar word je als nieuwkomer naar oude topics verwezen die je weliswaar kan lezen maar waar je dan natuurlijk niet meer op kunt reageren. Ik hoop dat er meer mensen zijn die relatief nieuw met de situatie zijn en ook behoefte hebben om er over te praten.
Ik ben benieuwd naar waar anderen hun minnaar/minnares hebben leren kennen, hoe vaak je elkaar ziet, wat je dan doet (alleen sex of ook andere dingen), of je de nacht met elkaar doorbrengt/op reis gaat, hoe lang de affaire al stand houdt, wat je gevoelens zijn, of de partner(s) op de hoogte is en wat je gevoelens daar bij zijn, waar je grenzen liggen etc.
Ben je er naar op zoek gegaan of is het je overkomen? Zou je als deze affaire eindigt opnieuw een affaire willen of zie je dit als iets eenmaligs?
Liever geen discussie over of het hebben van een affaire wel of niet goed is want daar zijn al een heleboel topics over en ik denk dat alles daarover inmiddels wel gezegd is.
Ik ben benieuwd naar waar anderen hun minnaar/minnares hebben leren kennen, hoe vaak je elkaar ziet, wat je dan doet (alleen sex of ook andere dingen), of je de nacht met elkaar doorbrengt/op reis gaat, hoe lang de affaire al stand houdt, wat je gevoelens zijn, of de partner(s) op de hoogte is en wat je gevoelens daar bij zijn, waar je grenzen liggen etc.
Ben je er naar op zoek gegaan of is het je overkomen? Zou je als deze affaire eindigt opnieuw een affaire willen of zie je dit als iets eenmaligs?
Liever geen discussie over of het hebben van een affaire wel of niet goed is want daar zijn al een heleboel topics over en ik denk dat alles daarover inmiddels wel gezegd is.
maandag 11 juli 2011 om 09:21
maandag 11 juli 2011 om 09:21
quote:bommi schreef op 11 juli 2011 @ 09:21:
Een gelukkige relatie hebben met je partner, houdt voor mij in dat je in de relatie op elk vlak gelukkig bent.
Als dat zo is, wat voegt een minnaar dan nog toe?
En waarom heb je dan maar 1 minnaar?
Als je niet genoeg hebt aan 1 partner, waarom dan wel aan 2?En als nr 2 ook niet meer alles kan bieden, ga je dan door naar nr 3?
Een gelukkige relatie hebben met je partner, houdt voor mij in dat je in de relatie op elk vlak gelukkig bent.
Als dat zo is, wat voegt een minnaar dan nog toe?
En waarom heb je dan maar 1 minnaar?
Als je niet genoeg hebt aan 1 partner, waarom dan wel aan 2?En als nr 2 ook niet meer alles kan bieden, ga je dan door naar nr 3?
maandag 11 juli 2011 om 09:22
Bij de volkskrant heeft ooit een bijlage gezeten met de "regels van het vreemdgaan".
Ik heb hem bewaard.
De regels waren o.a.:
- de vreemdganger moet een stabiele relatie hebben
- er moet minstens 50 km tussen de woonplaatsen van de geliefden zitten.
- zoek nooit in je vriendenkring
- ook niet onder collega's
- blijf altijd ontkennen ook al rol je met je minnares uit de kledingkast.
En zo nog veel meer.
En ik moet uit ervaring zeggen, ze kloppen allemaal wel.
Ik heb hem bewaard.
De regels waren o.a.:
- de vreemdganger moet een stabiele relatie hebben
- er moet minstens 50 km tussen de woonplaatsen van de geliefden zitten.
- zoek nooit in je vriendenkring
- ook niet onder collega's
- blijf altijd ontkennen ook al rol je met je minnares uit de kledingkast.
En zo nog veel meer.
En ik moet uit ervaring zeggen, ze kloppen allemaal wel.
TO, ieder haar ding hoor maar ik denk dat je hier op t forum niet veel reacties zult krijgen die je zoekt. Als je nou eerst eens je topic aanpast en uitlegt hoe het tussen jou en je partner zit dan krijg je ook niet zulke reacties.. Maar je huidige topic vraagt er om..
Common sense is not so common.
Voltaire
Voltaire
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 09:19:
[...]
Daar vergis je je toch heel erg in hoor. Kijk voor de gein eens op een datingsite als second love of secret flirt. Zijn voornamelijk hoger opgeleide mensen hoor. En in de Opzij van deze maand staat ook een artikel over een trend onder hoogopgeleide vrouwen die er een minnaar op na houden.
En die mensen acht jij intelligent? Sorry hoor.... maar dat zijn nou nét de meest foute sites die je maar kunt opnoemen.
En 1 artikel in een blad geeft nog niet de waarheid aan.
Ik vind het helemaal niet van intelligentie blijken wanneer je buiten je vaste relatie een neukerdje zoekt! Dan ben je in mijn optiek niet zo slim geweest met je 1e partnerkeuze, wanneer die kennelijk helemaal niet voldoet, want je zoekt er nog iets naast
[...]
Daar vergis je je toch heel erg in hoor. Kijk voor de gein eens op een datingsite als second love of secret flirt. Zijn voornamelijk hoger opgeleide mensen hoor. En in de Opzij van deze maand staat ook een artikel over een trend onder hoogopgeleide vrouwen die er een minnaar op na houden.
En die mensen acht jij intelligent? Sorry hoor.... maar dat zijn nou nét de meest foute sites die je maar kunt opnoemen.
En 1 artikel in een blad geeft nog niet de waarheid aan.
Ik vind het helemaal niet van intelligentie blijken wanneer je buiten je vaste relatie een neukerdje zoekt! Dan ben je in mijn optiek niet zo slim geweest met je 1e partnerkeuze, wanneer die kennelijk helemaal niet voldoet, want je zoekt er nog iets naast
maandag 11 juli 2011 om 09:23
quote:mjdh schreef op 11 juli 2011 @ 09:16:
[quote]obsession schreef op 11 juli 2011 @ 09:05:
[...]
In principe heb ik twee monogame relaties. Wat overigens ook niet altijd het geval hoeft te zijn. Dat is ook iets waar ik wel benieuwd naar ben... of er mensen zijn die er meerdere minnaars of naast de minnaar one night stands op na houden.
Even serieus, waarom zou je 2 relaties willen? Voldoet de ene dan niet (meer), of zoek je gewoon extra spanning?Omdat ieder mens anders is. De meeste mensen hebben toch ook meerdere vrienden? Ik geloof niet dat er één persoon bestaat die op alle vlakken perfect voor je is.
[quote]obsession schreef op 11 juli 2011 @ 09:05:
[...]
In principe heb ik twee monogame relaties. Wat overigens ook niet altijd het geval hoeft te zijn. Dat is ook iets waar ik wel benieuwd naar ben... of er mensen zijn die er meerdere minnaars of naast de minnaar one night stands op na houden.
Even serieus, waarom zou je 2 relaties willen? Voldoet de ene dan niet (meer), of zoek je gewoon extra spanning?Omdat ieder mens anders is. De meeste mensen hebben toch ook meerdere vrienden? Ik geloof niet dat er één persoon bestaat die op alle vlakken perfect voor je is.
maandag 11 juli 2011 om 09:25
Oh, dat verandert de zaak.
Niet op alle vlakken perfect zijn, geeft bij mij aan dat de relatie niet goed zit.
Je neemt dus bij het hebben van een eerste relatie genoegen met minder?
Tja, als je zo te werk gaat, dan heb je een andere partner nodig.
Je bent dus niet zo gelukkig met je partner als je beweert, want je mist iets.
Niet op alle vlakken perfect zijn, geeft bij mij aan dat de relatie niet goed zit.
Je neemt dus bij het hebben van een eerste relatie genoegen met minder?
Tja, als je zo te werk gaat, dan heb je een andere partner nodig.
Je bent dus niet zo gelukkig met je partner als je beweert, want je mist iets.
maandag 11 juli 2011 om 09:26
maandag 11 juli 2011 om 09:27
maandag 11 juli 2011 om 09:27
quote:obsession schreef op 11 juli 2011 @ 09:23:
[...]
Omdat ieder mens anders is. De meeste mensen hebben toch ook meerdere vrienden? Ik geloof niet dat er één persoon bestaat die op alle vlakken perfect voor je is.
Gelukkig niet. Daarom hou ik ook van mijn vent met alles erop en eraan en dus ook van de niet zo perfecte dingen. Ik ben namelijk zelf ook niet perfect en ben blij dat mijn man dat niet als reden ziet om er dan maar een mevrouw naast te houden.
Ik krijgt sterk het idee dat de mensen die een affaire hebben niet kunnen en/of willen kiezen. Ze willen het allemaal. En wat ze bij hun eigen partner niet vinden zoeken ze dan buiten de deur.
NEWSFLASH: perfecte mensen bestaan niet!
[...]
Omdat ieder mens anders is. De meeste mensen hebben toch ook meerdere vrienden? Ik geloof niet dat er één persoon bestaat die op alle vlakken perfect voor je is.
Gelukkig niet. Daarom hou ik ook van mijn vent met alles erop en eraan en dus ook van de niet zo perfecte dingen. Ik ben namelijk zelf ook niet perfect en ben blij dat mijn man dat niet als reden ziet om er dan maar een mevrouw naast te houden.
Ik krijgt sterk het idee dat de mensen die een affaire hebben niet kunnen en/of willen kiezen. Ze willen het allemaal. En wat ze bij hun eigen partner niet vinden zoeken ze dan buiten de deur.
NEWSFLASH: perfecte mensen bestaan niet!
maandag 11 juli 2011 om 09:29
"quote: mjdh schreef op 11 juli 2011 @ 09:23 :
[...]
Nog even niet. Ben te verdrietig.
Ik heb een buitenechtelijk kind, troost je dat wat??
(Niet dat ik getrouwd ben met mijn partner/de vader van het kind, maar het klinkt op deze manier wel hip
)"
Noemt men dat geen bastaard? Klinkt heel fout/hip, jij hebt geen minnaar meer nodig om erbij te horen!
[...]
Nog even niet. Ben te verdrietig.
Ik heb een buitenechtelijk kind, troost je dat wat??
(Niet dat ik getrouwd ben met mijn partner/de vader van het kind, maar het klinkt op deze manier wel hip
Noemt men dat geen bastaard? Klinkt heel fout/hip, jij hebt geen minnaar meer nodig om erbij te horen!
Common sense is not so common.
Voltaire
Voltaire
maandag 11 juli 2011 om 09:33
quote:mjdh schreef op 11 juli 2011 @ 09:28:
[...]
Kom maar hoor, gooi het er maar uit. Ik ken het.... Zucht...
Ja, jij ook al zag ik! We horen er niet meer bij......
Ik word er gewoon zo onzeker van. Hoe kan ik het nou wel uithouden met 1 man? Ben ik blind, accepteer ik teveel, ben ik te eerlijk?
Ik kom er nu maar eerlijk voor open: Ik ben CootjeP en ik ben hip ZONDER minnaar! *schaamrood op de kaken*
[...]
Kom maar hoor, gooi het er maar uit. Ik ken het.... Zucht...
Ja, jij ook al zag ik! We horen er niet meer bij......
Ik word er gewoon zo onzeker van. Hoe kan ik het nou wel uithouden met 1 man? Ben ik blind, accepteer ik teveel, ben ik te eerlijk?
Ik kom er nu maar eerlijk voor open: Ik ben CootjeP en ik ben hip ZONDER minnaar! *schaamrood op de kaken*
maandag 11 juli 2011 om 09:33
quote:Sjors1988 schreef op 11 juli 2011 @ 09:22:
TO, ieder haar ding hoor maar ik denk dat je hier op t forum niet veel reacties zult krijgen die je zoekt. Als je nou eerst eens je topic aanpast en uitlegt hoe het tussen jou en je partner zit dan krijg je ook niet zulke reacties.. Maar je huidige topic vraagt er om..Ja, misschien zou ik dat moeten doen. Maar ik wil eigenlijk ook wel graag reacties van mensen die het zonder toestemming doen omdat IK dat niet per definitie veroordeel.
TO, ieder haar ding hoor maar ik denk dat je hier op t forum niet veel reacties zult krijgen die je zoekt. Als je nou eerst eens je topic aanpast en uitlegt hoe het tussen jou en je partner zit dan krijg je ook niet zulke reacties.. Maar je huidige topic vraagt er om..Ja, misschien zou ik dat moeten doen. Maar ik wil eigenlijk ook wel graag reacties van mensen die het zonder toestemming doen omdat IK dat niet per definitie veroordeel.