raar smsje?

12-07-2011 18:55 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haajj, ik heb een leuke jongen leren kennen, hij had zijn nummer gegeven want en smsen we met elkaar. Nu ging hij dit weekend een weekendje weg met zijn vrienden...had hij een smsje gestuurd erin stond dat hij was aangekomen en het een groot huis was met sauna en stoomkabine..tot zover prima toen zei hij dus:

als jij morgen aan het werk ben zit ik lekker met een dame die ik vanavond ga scoren in de sauna! X

de volgende ochtend kreeg ik een sms met sorry was een flauwe grap!

Wat is jullie mening hierover?

Misschien wilde hij mijn reactie hierop testen?
Flauwe grap van een nog onvolwassen jongen, maar ik denk dat hij een reactie wou uitlokken, rare manier maar dat is het eerste wat in mij opkomt. mocht dit niet zo blijken te zijn dan lijkt het me direct weer exit.
Dus. je weet toch hopelijk genoeg he, na zo"n sms?

of je moet zijn gevoel voor humor delen? (wat een loser) ...
Always look on the bright side of life
hmm neem aan dat die sms niet voor jou bedoeld was en hij de volgende dag achter zijn fout kwam. Balen
Een leuke jongen? Hij klinkt helemáál niet leuk.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 12 juli 2011 @ 19:00:

hmm neem aan dat die sms niet voor jou bedoeld was en hij de volgende dag achter zijn fout kwam. BalenDat dus.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Eens met cappi.

Ach, iedereen roept wel eens wat toch?

Had je gereageerd op die 1e sms, voordat hij zijn excuses aanbood?
Eens met IBI. En een jongen die dergelijke SMSjes stuurt, bedoeld of onbedoeld, is geen vriendje-materiaal.
Ik zou terug sms-en:

Doe wat je niet laten kan, ik doe dat ook.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
de sms was wel gewoon voor mij bedoeld, hij noemde mijn naam ook in de sms dus het was gericht naar mij dat weet ik zeker haha.

Ik had gestuurd have fun vanavond en morgen in de sauna!
quote:meissmeiss schreef op 12 juli 2011 @ 19:05:

de sms was wel gewoon voor mij bedoeld, hij noemde mijn naam ook in de sms dus het was gericht naar mij dat weet ik zeker haha.

Ik had gestuurd have fun vanavond en morgen in de sauna!

Omdat je het zelf lachwekkend vind, begrijp ik niet waarom je hier dan post.

HAHA?
mag het YES forum weer open,please!!!

Wat cappi zegt: hij wil op een nogal onvolwassen manier een reactie uitlokken (als een reactie uitlokken niet altijd onvolwassen is, maar goed). Je hebt niet toegehapt, dus prima. Misschien vind 'ie het zelfs wel jammer dat je niet gehapt hebt, haha. Maar ja, wel een beetje sukkelig hoor..
quote:boterblommetje schreef op 12 juli 2011 @ 19:09:

mag het YES forum weer open,please!!!

YES!!!!! please
of z'n vriendjes hebben een grapje uitgehaald met zijn telefoon.
Wat een afknapper.

Zit hij nog op de kleuterschool ofzo?
... don't feed.... TROLL!
quote:sartan schreef op 12 juli 2011 @ 19:15:

... don't feed.... TROLL!tja dan kan je net zo goed stoppen met forummen. Ik neem dit serieus en als het niet zo is is er ook niks aan de hand.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 12 juli 2011 @ 19:27:

[...]

tja dan kan je net zo goed stoppen met forummen. Ik neem dit serieus en als het niet zo is is er ook niks aan de hand.Dat laatste is volgens mij ook het beste. Ga er vanuit dat het waar is tot het te doorzichtig wordt. Dan afkappen en over naar de orde van de dag. Ben je in de maling genomen, er zijn ergere dingen toch? Ooit krijgt het kneusje er wel genoeg van.
quote:sartan wrote on 12 July 2011 @ 19:15:

... don't feed.... TROLL!

Maar meelezers met hetzelfde probleem kunnen natuurlijk wel wat hebben aan de adviezen (of wellicht wat minder goede tips, zoals die van mij hieronder ) die gegeven worden.

Ik zou gereageerd hebben met hetzelfde grapje. Dat ik diezelfde avond dan ook maar een leuke gezelschap ben gaan zoeken om me te vermaken in de sauna...
Of hij heeft zich ''versproken'' en het smsje per ongeluk naar jou toe gestuurd. Of hij heeft een vreemd gevoel voor humor. Heeft ie vaker last van dit soort vreemde grappen? M.a.w. past dit smsje in het totaalplaatje van je van hem hebt?
Hajjjjjjj...!!!

En wat denk je er zelf van, haha?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Heey cici, nee het past (voor zover ik hem ken) niet echt in het totaalplaatje van hem.
Gaan we nou bij ieder topic roepen dat het om een troll gaat?!
quote:meissmeiss schreef op 12 juli 2011 @ 20:10:

Heey cici, nee het past (voor zover ik hem ken) niet echt in het totaalplaatje van hem.Tja, dan zou ik het redelijk zorgwekkend vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven