voetzooltje poes..
zondag 17 juli 2011 om 17:27
zondag 17 juli 2011 om 20:15
quote:Splinter02 schreef op 17 juli 2011 @ 18:36:
Morgen naar de dierenarts en zorgen dat poes de volgende keer niet meer zo eenzaam is tijdens jullie vakantie!!
(ongeacht of dat de oorzaak is van zijn missende voetzooltje)Inderdaad, je gaat toch niet op vakantie als je een poes hebt? Dat had je moeten bedenken toen je het beest in huis nam!
Morgen naar de dierenarts en zorgen dat poes de volgende keer niet meer zo eenzaam is tijdens jullie vakantie!!
(ongeacht of dat de oorzaak is van zijn missende voetzooltje)Inderdaad, je gaat toch niet op vakantie als je een poes hebt? Dat had je moeten bedenken toen je het beest in huis nam!
zondag 17 juli 2011 om 20:18
zondag 17 juli 2011 om 20:20
dinsdag 19 juli 2011 om 01:30
We zijn niet naar de dierenarts gegaan, er groeit alweer een nieuw zooltje aan. Het ziet er verder normaal uit, geen ontsteking of bloed of iets dergelijks. Hij kan er verder gelukkig normaal op lopen, ik schrok zo gisteren maar volgens mij valt het wel mee.
Voorlopig maar niet op vakantie gaan en misschien ga ik nog op zoek naar een tweede poesje..
Voorlopig maar niet op vakantie gaan en misschien ga ik nog op zoek naar een tweede poesje..