Tips zijn welkom!

18-07-2011 21:57 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Sinds een tijdje date ik met een leuke man (30). We hebben nu 4x thuis afgesproken. Samen gekookt , gepraat en films gekeken.

Alleen over twee week hebben we beiden vakantie en we willen er op uit. Een dagje wat leuks doen samen om elkaar ook op die manier te leren kennen. Hebben jullie tips, we weten niet zo goed wat met moeten doen. We zaten te denken aan een dagje Schier o.i.d. maar het is leuk als we wat te kiezen hebben.

Alvast bedankt!!
strand? dierentuin? museum? giethoorn? efteling? pff op zich best veel te bedenken..
En nu moeten anderen dat voor jullie bedenken?

Goh, moeten we daarnaast ook nog gespreksonderwerpen bedenken en helpen met de kledingkeuze of kunnen jullie nog wel iets zelf?
Na 4 dates al niet meer weten wat je moet gaan doen?

Tip: Stop er dan maar mee.
Haarlem?

Paleis het Loo?

Walibi?

Apenheul? (niet mijn voorkeur)

Duinen?

ehmmm....
Moeten we ook nog raden eerst waar jullie van houden en waar jullie ongeveer wonen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:mamalief schreef op 18 juli 2011 @ 22:04:

Na 4 dates al niet meer weten wat je moet gaan doen?

Tip: Stop er dan maar mee.Eens!
naar plopsaland
ik ga binnenkort naar het dolfinarium en de efteling. Maar niet omdat dat romantisch is, maar omdat ik er nog nooit geweest ben.
Als het mooi weer is: bootje huren en het water op. Hapjes mee, drankje mee en genieten maar.

Of een dagje Maastricht doen? Keulen, Brugge? Tentoonstelling bezoeken? De Parade? Festivalletje? fff... Het is dat ik geen tijd heb, anders wist ik het wel.
Sauna-bowlen-steengrillen-lasergamen-parencluppen-dierentuin-wuerksjop-haajtie-Madame Tussaud-naar de film-bowlen-city trip-museum-familiebezoek-........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
bij mooi weer lekker naar buiten. Bij slecht weer lekker binnen.

Waar liggen jullie gezamelijke interesse?

Als het echt klikt kunnen jullie het overal naar de zin hebben.

Dagje strand of juist de stad, dagje de bossen in of varen door de polder, klompschilderen of het stedelijk museum.

Je kunt ook 2 dagen plannen. Hij neemt jou mee op een date (zijn lieveling stad, dat ene strandtentje of het interessante museum). Jij neemt hem mee op een trip die helemaal bij jou past.

Veel plezier.
Omg, laat haar lekker om tips vragen...
Boek 'n lastminute naar de zon.
Of ga op safari in Kenia.
strand is niet zo lekker weer voor. Ga winkelen, weekendje weg, zwemmen, bioscoop, pretparken?
en toch is plopsaland geen slecht idee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven