Ruzie en de wereld staat stil

20-07-2011 17:57 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ongeveer een jaar een jongeman (man 1 voor de gemakkelijkheid) met wie ik in het begin een relatie probeerde op te bouwen. Het was een beetje kat-en-muis-spel. Eerst wou hij mij, ik was nog niet enthousiast, maar daarna zag ik hem ook volledig zitten en uiteindelijk is het toch niets geworden.

We spraken nog wel ong. om de twee weken af en hadden soms seks. Het was gewoon altijd plezierig onder ons, we gingen eten, winkelen,...

Voor mij was het duidelijk dat hij niet meer wou dan dat, maar het is natuurlijk moeilijk om die grens te trekken. Liefde, vriendschap, of helemaal niks (losse flodder dus).

Enkele weken terug had ik opnieuw contact met man 2.

Hij vroeg of we iets gingen drinken samen. Mij best, en ik dacht dat ik daar niets verkeerds mee deed. Iedereen was vrij (man 1 had intussen ook al seks gehad met anderen).

Op dat afspraakje met man 2 is er niets gebeurd, maar om beiden onze reputatie te beschermen hebben we het toch maar verzwegen.

Tot ik met mijn stomme kop me verraden heb, man 1 is er dus achtergekomen.

Hij was niet kwaad, maar was heeeel erg teleurgesteld in mij. Hij zei dat het vertrouwen geschonden is nu, en dat we nooit nog seks kunnen hebben.

Ik wist wel dat het niet netjes was, maar er is niks gebeurd en hij heeft intussen ook al seks gehad met anderen. Hij zegt dat het hem gaat om het feit dat de man van mijn afspraakje zijn vriend is.

Ook al kende ik die vriend al veel langer dan dat ik hem kende...

Nu voel ik me natuurlijk ontzettend rot. Dit is een week geleden uitgekomen, ik heb al een week niets meer van hem gehoord.

Ik haat ruzie ! Ik wil het bijpraten, maar ik besef dat dat niet kan. Het vertrouwen is gewoon geschonden. Het doet zo ontzettend pijn niets meer van hem te horen. Op zijn Hyves lees ik dat hij vanavond naar een leuk feestje gaat, normaal zou hij mij voor zoiets meevragen snik !

Wist ik veel dat hij daar zo'n belang aan hechtte!

Herkenbaar ? Hoe zouden jullie dit oplossen ? Zoiets waait toch wel weer over ? Ik kan er toch maar uit leren, nee ? Is hij flauw, of ben ik echt zwaar in de fout gegaan ?
Djeez, mag je niet eens met iemand wat gaan drinken? Ik vind dit nogal claimerig overkomen voor een friend with benefits....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Pfff.....wat een puberaal gezeik zeg. Laat man 1 gewoon lekker in z'n sop gaar koken. Jij bent geen verantwoording schuldig aan hem.
Zo dacht ik ook ja... maar op momenten dat mensen plots heel kortaf zijn, begin je soms wel aan jezelf te twijfelen hé.
quote:Apollon schreef op 20 juli 2011 @ 17:57:

Tot ik met mijn stomme kop me verraden heb, man 1 is er dus achtergekomen.

Hij was niet kwaad, maar was heeeel erg teleurgesteld in mij. Hij zij dat het vertrouwen geschonden is nu, en dat we nooit nog seks kunnen hebben.

Wat heb je verraden?

Dat je een drankje hebt gedaan met een andere man?

Oei, oei, oei....je zult branden in de hel!

Wat een aansteller zeg

Hij mag dus zijn leuter WEL in een ander hangen maar jij moet met gekruiste beentjes thuis gaan zitten?

Doe ff normaal zeg!

Ik zou echt heel snel klaar zijn met meneer nummer1

Wat een weggewaaid dakraam!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
wat een kinderachtig mannetje zeg, hoe oud zijn jullie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Waarom heb je het dan stil gehouden, Apollon?
quote:Fame schreef op 20 juli 2011 @ 17:59:

Djeez, mag je niet eens met iemand wat gaan drinken? Ik vind dit nogal calimerig overkomen voor een friend with benefits....Als in Calimero gedrag?
Vind je het trouwens niet een beetje overdreven dat je zo'n ruzie definieert als iets waardoor de wereld stil staat?

Sum, zullen even linken naar het andere topic?
quote:Aubrey schreef op 20 juli 2011 @ 18:06:

Waarom heb je het dan stil gehouden, Apollon?

Om onze reputatie te beschermen. Dan heb ik het vooral over de reputatie van man 2, hij is nogal een player. En als het uit zou komen, zou hij zijn bek vol krijgen van man 1.

Maar achja, zoals het altijd gaat met die mannen... de volgende dag zijn ze weer beste maatjes. En de vrouw heeft het weer gedaan...
quote:alexisss schreef op 20 juli 2011 @ 18:08:

Vind je het trouwens niet een beetje overdreven dat je zo'n ruzie definieert als iets waardoor de wereld stil staat?

Sum, zullen even linken naar het andere topic?

Eens hoor...

Een ruzie waarbij je man zijn spullen heeft gepakt en met de Noorderzon vertrokken is zou de lading voor de titel een beetje dekken

Dit is niet eens een ruzie in mijn ogen, deze meneer is gewoon niet helemaal helder in zijn bovenkamertje

TO, geen aandacht meer aan schenken en gewoon met meneer 2 weer wat gaan drinken
quote:Apollon schreef op 20 juli 2011 @ 18:10:

[...]

Om onze reputatie te beschermen. Dan heb ik het vooral over de reputatie van man 2, hij is nogal een player. En als het uit zou komen, zou hij zijn bek vol krijgen van man 1.

Maar achja, zoals het altijd gaat met die mannen... de volgende dag zijn ze weer beste maatjes. En de vrouw heeft het weer gedaan...Vind je zelf ook niet dat jullie een hele hoop drama maken over een drankje?
De wereld staat stil omdat je ruzie hebt met een jaloerse kerel waar je niet eens een relatie mee hebt?

Begrijp ik dat nou goed?

Wat een aansteller die kindman 1 zeg..
Ik vind het gedrag van jullie alledrie kinderachtig. Maar goed, het is jouw feestje. Ik heb het idee dat jij niets anders doet dan je heel afhankelijk van anderen op te stellen. Ga daar iets aan doen, daar word je veel gelukkiger van.
Herkenbaar ? Hoe zouden jullie dit oplossen ? Zoiets waait toch wel weer over ? Ik kan er toch maar uit leren, nee ? Is hij flauw, of ben ik echt zwaar in de fout gegaan ?

Wat wil je er uit leren? dat er kinderachtige mannen bestaan, of dat je dingen erger maakt door ze te verzwijgen?

Het is te gek voor woorden dat je niet eens iets kunt drinken met een andere man, hij hij sext intussen.

Dat heet met 2 maten meten.

Als het er uitziet dat hij zo gaat blijven, wegwezen

Zoniet even goed zeggen wat jou idee is van een relatie en wat dat ven hem is, en dan kijken of er genoeg overeenkomsten zijn om door te gaan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
hoezo reputatie beschermen? Wat is er erg aan om met iemand ergens iets te gaan drinken?
quote:rosanna08 schreef op 20 juli 2011 @ 18:13:

hoezo reputatie beschermen? Wat is er erg aan om met iemand ergens iets te gaan drinken? Dan ligt bij deze mijn complete reputatie te grabbel....
Apollon, is man 1 die perfecte man waar je eerder over gepost hebt? Die heeft dan waarschijnlijk nu gewoon last van zijn grote en kwetsbare ego en van het welbekende meten met 2 maten: hij mag alles doen, maar voor jou zijn de regels heel anders en hij lult recht wat krom is. Beter kwijt dan rijk, zo'n figuur in je leven lijkt mij. Waarom vind jij dit acceptabel en wil je het goedmaken? Je maakt serieus veel meer kans om gerespecteerd te worden en voor vol aangezien als je nu gewoon voet bij stuk houdt: "wat jij mag, mag ik ook. Als ik minder ben omdat ik ook doe wat jij doet dan ben je een ongelofelijke hypocriet en daar wil ik geen contact mee. Ik ben namelijk meer waard dan dat."

En dat ben je echt Apollon. Ga rechtop staan, voeten op de grond, borsten vooruit en laat hem in de stront zakken.
aikidoka wijzigde dit bericht op 20-07-2011 18:15
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:Summerdance schreef op 20 juli 2011 @ 18:14:

[...]

Dan ligt bij deze mijn complete reputatie te grabbel....

O jee de mijne ook.!

Geen wonder dat ik al jaren geen fuckering heb.
Suupke en Sumi, geeft niks hoor, jullie zijn toch wel lief en ik zal het jullie niet aanrekenen

Sumi, misschien wil Suup meedoen met ons toetjesfestijn
Dit is weer een moment om te zeggen, wat is die vent een dramaqueen
Suup hou je van toetjes?

Mag je mee op toeten date!

de reputatie wordt toch al niets meer met ons!

Apellon, wat vind je van onze reacties?

(niet de off topic reacties natuurlijk)
quote:Summerdance schreef op 20 juli 2011 @ 18:23:

Suup hou je van toetjes?

Mag je mee op toeten date!

de reputatie wordt toch al niets meer met ons!

Apellon, wat vind je van onze reacties?

(niet de off topic reacties natuurlijk)

Zeker hou ik van toetjes.

Mét slagroom dat dan weer wel.

Ik ga graag mee op deet..
quote:Summerdance schreef op 20 juli 2011 @ 18:06:

[...]

Als in Calimero gedrag? dislexiesch (ok, niet echt, maar vingers wel eens in de war )
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Suup, gezellig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven