Flatje gekocht!!!!
donderdag 21 juli 2011 om 19:56
Ik heb mijn eerste flatje gekocht!!!! Nou ja, nog niet helemaal...
Maandag hypotheek offerte tekenen, eerste week van augustus het voorlopige koopcontract... En eind september krijg ik de sleutels!!!
Nu ben ik inwonend met 18e vierkante meter, gedeelde badkamer, keuken en wc...
Ik ga naar 42 vierkante meter met EIGEN badkamer, keuken en wc!!!!
Nu echt op mezelf en dan gelijk kopen... Spannend, maar ik kan in september zeggen: 'Ik ben 25 en heb een koopflat'
Mensen om me heen verklaren me voor gek om zo jong al te kopen, maar waarom? Ik kan het financiëren en als ik moet gaan huren ben ik hier over 5 jaar nog niet weg!
Wilde het even met jullie delen! Ben er zooooo blij mee!!
Maandag hypotheek offerte tekenen, eerste week van augustus het voorlopige koopcontract... En eind september krijg ik de sleutels!!!
Nu ben ik inwonend met 18e vierkante meter, gedeelde badkamer, keuken en wc...
Ik ga naar 42 vierkante meter met EIGEN badkamer, keuken en wc!!!!
Nu echt op mezelf en dan gelijk kopen... Spannend, maar ik kan in september zeggen: 'Ik ben 25 en heb een koopflat'
Mensen om me heen verklaren me voor gek om zo jong al te kopen, maar waarom? Ik kan het financiëren en als ik moet gaan huren ben ik hier over 5 jaar nog niet weg!
Wilde het even met jullie delen! Ben er zooooo blij mee!!
donderdag 21 juli 2011 om 20:16
Gefeliciteerd!! En je bent echt niet te jong hoor! Waarom zou je nog jaren geld weggooien aan huur als je nu de mogelijkheid en middelen hebt om te kopen?
Ik was 19 toen ik samen met toen vriend nu man een huis kocht!
Nu hebben we inmiddels ons derde koophuis!! ( ik hou van verhuizen)
Ik was 19 toen ik samen met toen vriend nu man een huis kocht!
Nu hebben we inmiddels ons derde koophuis!! ( ik hou van verhuizen)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 21 juli 2011 om 20:31
Dank jullie wel!!!! Ik verwacht dat ik eind oktober erin kan trekken. Keuken moet 'uitgebouwd' worden en badkamer moet echt een opknapbeurt krijgen. Verder moet de vloer gedaan worden en de muren moeten geverfd/behangen worden. En uiteraard moet er gewit worden.
Het is een oud huurflatje, dus er moet echt wel een en ander gebeuren.
Helaas heb ik alleen de weekenden dat ik de hele dag kan (helpen met) klussen en mijn vader ook. Voor de rest moeten we werken, dus tja...
Ik ga er van 1 maand uit, omdat waar ik nu zit in 2 weken was gedaan hahahahahaha
Echt bedankt voor jullie lieve reacties! Ben echt zo blij met mijn kleine paleisje! Ben nu lekker aan het neuzen in de i*ea gids en de andere woonmarkten.
Op internet aan het neuzen en mijn huidige eettafel op m*rktpl**ts geplaatst
Het is een oud huurflatje, dus er moet echt wel een en ander gebeuren.
Helaas heb ik alleen de weekenden dat ik de hele dag kan (helpen met) klussen en mijn vader ook. Voor de rest moeten we werken, dus tja...
Ik ga er van 1 maand uit, omdat waar ik nu zit in 2 weken was gedaan hahahahahaha
Echt bedankt voor jullie lieve reacties! Ben echt zo blij met mijn kleine paleisje! Ben nu lekker aan het neuzen in de i*ea gids en de andere woonmarkten.
Op internet aan het neuzen en mijn huidige eettafel op m*rktpl**ts geplaatst
vrijdag 22 juli 2011 om 08:26
Proficiat!!
Ik heb hetzelfde gehad, van 35 m2 (verbouwde garage) incl badkamer/keuken/slaapvertrek naar een supermooi appartement van 80m2 met nieuwe badkamer, nieuwe keuken, nieuw toilet, nieuwe vloeren en 2 slaapkamers, heeeeeerlijk.
Tuurlijk doe je er wel goed aan om te kopen. Ik ben nu 26 en heb sinds 3 maanden een echt eigen appartement, ben er supertrots op. Veel plezier met spulletjes uitzoeken! dat vond ik nog spannender dan het daadwerkelijke kopen....hehehe.
Ik heb hetzelfde gehad, van 35 m2 (verbouwde garage) incl badkamer/keuken/slaapvertrek naar een supermooi appartement van 80m2 met nieuwe badkamer, nieuwe keuken, nieuw toilet, nieuwe vloeren en 2 slaapkamers, heeeeeerlijk.
Tuurlijk doe je er wel goed aan om te kopen. Ik ben nu 26 en heb sinds 3 maanden een echt eigen appartement, ben er supertrots op. Veel plezier met spulletjes uitzoeken! dat vond ik nog spannender dan het daadwerkelijke kopen....hehehe.