Flatje gekocht!!!!

21-07-2011 19:56 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn eerste flatje gekocht!!!! Nou ja, nog niet helemaal...

Maandag hypotheek offerte tekenen, eerste week van augustus het voorlopige koopcontract... En eind september krijg ik de sleutels!!!

Nu ben ik inwonend met 18e vierkante meter, gedeelde badkamer, keuken en wc...

Ik ga naar 42 vierkante meter met EIGEN badkamer, keuken en wc!!!! :-D

Nu echt op mezelf en dan gelijk kopen... Spannend, maar ik kan in september zeggen: 'Ik ben 25 en heb een koopflat'

Mensen om me heen verklaren me voor gek om zo jong al te kopen, maar waarom? Ik kan het financiëren en als ik moet gaan huren ben ik hier over 5 jaar nog niet weg!

Wilde het even met jullie delen! Ben er zooooo blij mee!!
Gefeliciteerd! leuk!

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Gefeliciteerd, je klinkt erg blij! Good for you!
Am Yisrael Chai!
Gefeliciteerd!
Heerlijk, gefeliciteerd! En lekker mazzel met die 2% overdrachtsbelasting!
Fijn voor je! En wat is er mis met kopen op je 25ste als het kan.

Succes met de afronding van de formele dingen en droom/puzzel maar vast lekker over inrichten en klussen en zo.

Binnen hoveel tijd hoop je erin te kunnen trekken?
Hee van harte en wat geeft dat nou dat je ;pas; 25 bent,hoop dat je heel gelukkig word in je eigen paleisje
Gefeliciteerd!

Ik was 21 toen ik met mijn inmiddels ex het huis van mijn dromen had gebouwd.

Ik was 23 toen ik mijn eerste eigen appartement kocht.

Wat is er mis met jong kopen?

Hoop dat je heel gelukkig wordt in je nieuwe woning!
Gefeliciteerd!! En je bent echt niet te jong hoor! Waarom zou je nog jaren geld weggooien aan huur als je nu de mogelijkheid en middelen hebt om te kopen?

Ik was 19 toen ik samen met toen vriend nu man een huis kocht!

Nu hebben we inmiddels ons derde koophuis!! ( ik hou van verhuizen)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
ik was 22 en kocht een huis... huren is t tvaak geen optie omdat e duur is of omdat er niet fatsoenlijks beschikbaar is!

Gefeliciteerd en geniet ervan!
Dank jullie wel!!!! Ik verwacht dat ik eind oktober erin kan trekken. Keuken moet 'uitgebouwd' worden en badkamer moet echt een opknapbeurt krijgen. Verder moet de vloer gedaan worden en de muren moeten geverfd/behangen worden. En uiteraard moet er gewit worden.

Het is een oud huurflatje, dus er moet echt wel een en ander gebeuren.

Helaas heb ik alleen de weekenden dat ik de hele dag kan (helpen met) klussen en mijn vader ook. Voor de rest moeten we werken, dus tja...

Ik ga er van 1 maand uit, omdat waar ik nu zit in 2 weken was gedaan hahahahahaha

Echt bedankt voor jullie lieve reacties! Ben echt zo blij met mijn kleine paleisje! Ben nu lekker aan het neuzen in de i*ea gids en de andere woonmarkten.

Op internet aan het neuzen en mijn huidige eettafel op m*rktpl**ts geplaatst
Gefeliciteerd!!

Ik vind je niet te jong hoor. Wij zijn 26 en hebben ook net ons eerste huis gekocht.

Leuk gevoel he!

Geniet ervan!
Leuk zeg ! Gefeliciteerd !

Wij hopen ook op korte termijn een grotere woonruimte te hebben (nog wel huur) ... zo heerlijk lijkt me dat !
Gefeliciteerd!! Geniet ervan!
Gefeliciteerd, leuk! En dan straks lekker inrichten met allemaal mooie, leuke spulletjes (haha dat vind ik altijd het leukste van de hele verhuizing (A))
laat niets en niemand je ervan weerhouden je dromen te verwezenlijken!
Gefeliciteerd !

En waarom te jong ? Juist fijn dat het mogelijk is.

Ben zelf 42 en huur helaas nog steeds, maar dat komt omdat ik in een dure gemeente woon, waar kopen in je uppie helaas geen optie is, maar anders...

Geniet ervan !
Gefeliciteerd! Heerlijk je eigen huis! Veel plezier met het uitzoeken van alles.
Hoezo jong?

Ik was 23 toen ik mijn huis kocht.

Stomme huurders ;)
Gefeliciteerd! Wat een verbetering. Fijn hoor, geniet er lekker van.
Proficiat!!

Ik heb hetzelfde gehad, van 35 m2 (verbouwde garage) incl badkamer/keuken/slaapvertrek naar een supermooi appartement van 80m2 met nieuwe badkamer, nieuwe keuken, nieuw toilet, nieuwe vloeren en 2 slaapkamers, heeeeeerlijk.

Tuurlijk doe je er wel goed aan om te kopen. Ik ben nu 26 en heb sinds 3 maanden een echt eigen appartement, ben er supertrots op. Veel plezier met spulletjes uitzoeken! dat vond ik nog spannender dan het daadwerkelijke kopen....hehehe.
Gefeliciteerd, leuk hoor! 42m2 is in principe groot genoeg om in te wonen, ik woon op die oppervlakte zelfs met 2 personen. Heb je er ook een beetje buitenruimte bij?
Gefeliciteerd , en goed gedaan hoor, helemaal niet te jong. Je zal er goed over na gedacht hebben.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gefeliciteerd!!!! Ik zeg al je het kan doen, doen!!!
Leef nu en niet later...
Gefeliciteerd en trek je vooral niks aan wat anderen zeggen. Hou er alleen wel rekening mee dat het iets langer kan duren voordat alles klaar is, dat is nou eenmaal altijd zo

SUCCES!
Gefeliciteerd! Erg leuk, je eerste flatje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven