societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Ik verveel me ook Mrs! Net bezoek gehad maar nu is t huis weer leeg.

Wat balen dat je nu alleen regen hebt gehad. Goede reden om binnenkort weer een beetje vakantie te doen. Ben je wel een beetje uitgerust? Klein beetje?

Graag spek pannenkoek met stroop. Doe die ovenschotel er ook maar bij. Iemand trek in afhaal Thai?

De buren houden karaoke, iemand een bazooka?
Wel een waterkanon dat werkeloos in de veldschuur staat. Ook doeltreffend.
You know how I know? Because I reeaally think so!
jaaaa, dat is ook goed!

Weet je zeker dat je die de afgelopen week niet per ongeluk aan hebt laten staan?
Daar lijkt het wel op. Wat stom van me! Ik ga hem meteen uitzetten. Wat ben ik een uilskuiken zeg!

*trek lieslaarzen en zuidwester aan en rent naar de pomp*
Ben overigens niet echt uitgerust, de hele dag non-stop op Mason letten is best vermoeiend. Sinds vandaag kan ie zelf zitten, valt niet meer om en dat vindt ie reuzestoer natuurlijk en wil ie alleen nog maar zitten, liggen is voor baby's ineens. Als ik hem even neer leg om naar het toilet te gaan of een wasmand in het machine te gooien, gaat het luchtalarm af... Duzzzz.
Maar op kantoor hebben ze veel minder last gehad van PMS deze maand, alleen vanochtend even.
Had Mason dan ook naar bomma gebracht. Je hebt je rust nodig, je hoeft je echt niet schuldig te voelen als je niet altijd elk vrij minuutje bij hem bent

Ha, dan nemen ze het je vast niet kwalijk als je elke maand een paar daagjes vrij neemt

Wat goed dat ie kan zitten! Voor je het weet zit ie op zn scooter met een meisje achterop.
Haha, bomma had vandaag juist een vrije dag en wij moesten op bompa passen. Maar het is zo leuk om te zien dat hij geniet van alle aandacht, lijkt wel alsof ie er van groeit, hihi.

Gisteren zat ie naast een meisje op een hek beestjes te kijken en trok ie ineens aan haar haren. Zegt dat kleine ding, een jaar of vijf ofzo, ineens tegen Mason: "Meisjes plagen is kusjes vragen." Ik kwam niet meer bij. Hij genoot echt van de aandacht van dat meisje.
Ah zn eerste vriendinnetje! Hahaha, wat schattig, die arme jongen weet nog niet waar ie aan begint

Ik ga mijn bedje weer opzoeken. Pff, voel me weer wat beter gelukkig. Om de balans te vinden tussen enthousiast dingen doen en doorslaan in gestrest dingen doen, niet meer de rust kunnen vinden en dat hoofd dat dan maar op volle toeren blijft draaien is moeilijk. Een groot verschil is nu wel dat ik het enigszins herken en zie aankomen wanneer het teveel wordt. Jaaa we komen er wel
Jaaaa, dat is moeilijk, die balans vinden. Ik kan altijd zo lekker doorslaan en de pest is dat ik het 9 van 10 keer niet door heb. Knap dat jij het wel snel oppikt!

Weltrusten! Sweet dreams.
Dickens heeft weer ergens een knuppel in het hoenderhok gesmeten...
Ehm, dames... Hadden we nog een butler nodig? Kijk eens op het prikbord bij aangeboden.
Sja, af en toe moet je es wat he. Krijg gvd de hik van dat tokkiegeknuffel. Als je eens wist hoe ik mijn luxebroodjes verdien, ik zit dagelijks met dat volk en ze zijn meer gebaat bij een schop onder der reet dan dat softe geknuffel.
Helemaal eensch. Dat geknuffel werkt voor geen meter want dan waren we er sinds de jaren 70 er wel klaar mee geweest en waren er geen tokkies meer.
Maar nu belangrijkere zaken, een onderdanige meneer die zich gratis aanbiedt als hulp. We blijven toch Nederlanders hè.
Ik wil wel een foto. Straks is het er zo een waar je je hond nog vanaf trapt.
Whahahahaha. Je hebt helemaal gelijk.
Heb er ook al om gevraagd
Ik ook en om referenties. Hij vroeg aan jou waarvan.
Ik word gek van mijn benen!!! Rusteloze benen... Whaaaah!!!
Ga zo nog even stiekum sigaretje doen op de veranda en dan te bedde. Morgen intocht kijken en rose drinken. Hij denkt trouwens dat ik een man ben Ben wel een manwijf op hoge hakken uiteraard. Wat is dat, rusteloze benen?
Dat wil je niet weten... Je hebt het gevoel dat je je benen moet bewegen anders gaan ze steeds meer pijn doen. Niet bewegen is geen optie, wel bewegen ook al niet, heb net trap 3x op en neer gestampt en daarna ingesmeerd met freeze gel. Nu is t even te harden. Hopelijk lang genoeg om in slaap te vallen.

Slaap lekker alvast. Morgen weer met een fris hooff de Tokkies tegemoet.
Welke intocht? Sinterklaas? Die komt ook steeds vroeger zeg. Al bijna tijd voor 'De pepernoten liggen nu al weer in de winkel-topic'?
Nou krijg ik het koud van de freeze gel. Wat een gedoe zeg. Ik ga voortaan overdag slapen, dan heb ik geen last met stomme kwaaltjes.
Vierdaagse en morgen ben ik vrij! Minivakantie! Klinkt lekker, koude gel, lijkt me naar gevoel, zoiets als jeuk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven