societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
zaterdag 23 juli 2011 om 13:52
Calcium causes muscles to contract, while magnesium helps them relax. When calcium is taken for menstrual cramps it knocks magnesium out of the cells and makes it more available for immediate use. However, it depletes the body of magnesium and ensures that the problem will recur the following month unless sufficient magnesium is added to the diet. Taking calcium gives temporary relief of menstrual cramps.
A diet high in dairy and low in whole grains can lead to excess calcium in the tissues and a magnesium deficiency. The source of menstrual cramps may be coming from eating too much cheese, yogurt, ice cream or milk, combined with insufficient whole grains and beans. Or it could come from taking too much calcium without enough magnesium. Modifying your diet and increasing your magnesium supplementation may allow your menstrual cramps to disappear.
Premenstrual chocolate craving is a phenomenon that has puzzled a great many women who are not controlled by this overwhelming urge at other times of the month. Yet chocolate, which is highest in magnesium of all foods, is often a sign of magnesium deficiency. If your diet is high in calcium you may have poor calcium absorption as well. The answer is not to eat more chocolate, but to increase your magnesium by eating more whole grains, nuts, seafood, and green vegetables, and by increasing your magnesium supplements. Your chocolate cravings will vanish when you have enough magnesium in your diet.
Sorry Mrs..
A diet high in dairy and low in whole grains can lead to excess calcium in the tissues and a magnesium deficiency. The source of menstrual cramps may be coming from eating too much cheese, yogurt, ice cream or milk, combined with insufficient whole grains and beans. Or it could come from taking too much calcium without enough magnesium. Modifying your diet and increasing your magnesium supplementation may allow your menstrual cramps to disappear.
Premenstrual chocolate craving is a phenomenon that has puzzled a great many women who are not controlled by this overwhelming urge at other times of the month. Yet chocolate, which is highest in magnesium of all foods, is often a sign of magnesium deficiency. If your diet is high in calcium you may have poor calcium absorption as well. The answer is not to eat more chocolate, but to increase your magnesium by eating more whole grains, nuts, seafood, and green vegetables, and by increasing your magnesium supplements. Your chocolate cravings will vanish when you have enough magnesium in your diet.
Sorry Mrs..
zaterdag 23 juli 2011 om 14:03
Hmmm, wat maf! Ik gebruik inderdaad behoorlijk veel zuivel, maar eet voornamelijk havermout. Ik heb weinig met brood eigenlijk. Bonen, noten, groene groenten eet ik vrij veel, maar ik heb echt een enorme zucht naar chocola. Ik ga toch eens een magnesium supplement scoren, zal minder aanzetten dan chocola.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 23 juli 2011 om 14:05
zaterdag 23 juli 2011 om 14:09
quote:mrsstanleywalker schreef op 23 juli 2011 @ 14:03:
Hmmm, wat maf! Ik gebruik inderdaad behoorlijk veel zuivel, maar eet voornamelijk havermout. Ik heb weinig met brood eigenlijk. Bonen, noten, groene groenten eet ik vrij veel, maar ik heb echt een enorme zucht naar chocola. Ik ga toch eens een magnesium supplement scoren, zal minder aanzetten dan chocola.
Je hoeft niet te stoppen met chocolade hoor. Maar die supplementen helpen misschien wel tegen dat onrustige gevoel in je benen!
Of bananen/bananen milkshakes eten/drinken. Dat kan ook!
Je hoeft niet te stoppen met chocolade hoor. Maar die supplementen helpen misschien wel tegen dat onrustige gevoel in je benen!
Of bananen/bananen milkshakes eten/drinken. Dat kan ook!
zaterdag 23 juli 2011 om 14:13
Ja Thekla, dat is ook onbegrijpelijk voor ons normale mensen. Ik weet niet wat jij de afgelopen weken mee hebt gekregen van de rel in het eikenbos vanwege zo'n fanaat, uiteindelijk draaide het toch om hem, vind ik. Zijn gedachtengangen geven helaas wel een kijkje in de gedachtenpatronen van zo'n idioot. Wat zij denken is gewoon "DE waarheid" en zij staan moreel boven andersdenkenden. Dus als er iets met die andersdenkenden gebeurt is het ook hun eigen schuld omdat zij "DE waarheid" niet erkennen en er naar leven. Nu wil ik echt niet beweren dat mattie ook een massamoordenaar in de dop is, maar zijn gedachtenpatroon is wel heel erg star en hij was overtuigd van zijn gelijk. Snap je een beetje wat ik bedoel?
zaterdag 23 juli 2011 om 14:27
Ik heb meegelezen, maar bewust niet gereageerd omdat het me altijd zo raakt. Iedereen heeft zijn eigen waarheid, daar is op zich niets mis mee. Als het goed is kan je daarover zelfs met elkaar praten en van gedachten wisselen. Je kan het zelfs met elkaar oneens zijn maar je moet wel respecteren dat een ander anders is en je iemand anders niet jouw wil op kan leggen. Dat is wat er dan vaak mis gaat, net als bij M en nu dus in het groot in Noorwegen. Ik heb gelijk en dat ontslaat me dan van elke vorm van fatsoen, gezond verstand en geeft me het recht om te doen wat ik wil. Naar, heel naar in het klein en in het groot.
zaterdag 23 juli 2011 om 14:32
Ik denk ook dat geloof hier los van staat, dat soort mensen hebben een kronkel in hun hoofd. Of het nu een geloof is of iets anders, ze vinden wel iets. Mrs, was jij het die iets postte over dat mensen met een bepaalde stoornis dat in hetzelfde gebied zit in de hersenen als waar mensen geloven? Zoiets was het, kan het niet goed uitleggen.
Maar het is gewoon verschrikkelijk, ik word ook misselijk als ik het zie.
Maar het is gewoon verschrikkelijk, ik word ook misselijk als ik het zie.
zaterdag 23 juli 2011 om 14:37
zaterdag 23 juli 2011 om 14:39
Inderdaad, helemaal eens. Ik denk dat normaal gezond gedrag luisteren naar elkaars argumenten en meningen is. En vooral jezelf niet te serieus nemen. Als iemand een goed, helder argument heeft wil ik best mijn mening herzien, maar van "DE waarheid" verkondigen ga ik zo onnoemelijk steigeren. Gisteren werd ook al volop gespeculeerd dat dit uit de radical moslimhoek zou komen, dat men de ogen ook meteen sluit dat het wel eens anders zou kunnen zitten, zoals nu dan ook het geval blijkt te zijn.
Hebben jullie trouwens op de actueelpijlerT ook die quotes van fashionvictim gelezen, van andere fora? Best wel griezelig....
Hebben jullie trouwens op de actueelpijlerT ook die quotes van fashionvictim gelezen, van andere fora? Best wel griezelig....
zaterdag 23 juli 2011 om 14:45
Ja, klopt. Dat is de godsmodule. Maar dat staat hier los van. In mijn ogen staan dit soort starre gedachtenpatronen ook los van geloof/politieke overtuiging. Ik haalde mattie als voorbeeld aan dat er dus mensen zijn met een enorm star gedachtenpatroon. Zijn posts geven een heel mooi kijkje in zo'n hoofd, vind ik. Je zag ook heel goed wat er gebeurde als iemand (die niet genoemd wordt) dit voedde, hij groeide meteen en ging dan helemaal los.
zaterdag 23 juli 2011 om 14:50
Ja maar ik denk dat iemand als Mat gewoon heel dom is. Kunnen ze eigenlijk ook niks aan doen. Iemand die zo'n aanslag pleegt moet wel iets intelligenter zijn, dat doe je niet zo makkelijk. Naja, hoe dan ook, het is jammer dat dat soort mensen niet meer in de gaten gehouden worden door de maatschappij. Zoals die Karst T, dat niemand door had hoe ver hij heen was.
zaterdag 23 juli 2011 om 15:46
Nou daar ging het hier niet eens om, voor de verandering. Maar een forummer die advies vraagt omdat ze denkt dat haar buurvrouw op instorten staat, en haar kindje eventueel gevaar loopt. (ze scheld het arme kind verrot) Forummer vraagt om advies; wat te doen.
Vervolgens wordt ze voor alles wat slecht is uitgemaakt omdat ze verteld dat ze liever niet persoonlijk de confrontatie aangaat, en eventuele oppas hulp aanbiedt.
Er wordt geroepen dat ze egoistisch is etc, verschillende forummers hebben een grote bek.
Dan verklaart TO dat ze dat niet trekt omdat ze al haar gehandicapte moeder, zieke schoonvader en autistisch stiefzoontje verpleegt en dus zelf genoeg aan haar hoofd heeft.
Waar zijn al die forummers nu, die TO er van beschuldigen niet verder te denken en niet te weten, wat er allemaal moeilijk is in het leven van de buurvrouw?
Ze hebben net To op de zelfde manier bevooroordeelt, nl dat zij te lui en egoistisch is om een ander te helpen.
Maar een excuus, ho maar.
Waarom moeten mensen meteen zo met hun oordeel klaar staan??
Vervolgens wordt ze voor alles wat slecht is uitgemaakt omdat ze verteld dat ze liever niet persoonlijk de confrontatie aangaat, en eventuele oppas hulp aanbiedt.
Er wordt geroepen dat ze egoistisch is etc, verschillende forummers hebben een grote bek.
Dan verklaart TO dat ze dat niet trekt omdat ze al haar gehandicapte moeder, zieke schoonvader en autistisch stiefzoontje verpleegt en dus zelf genoeg aan haar hoofd heeft.
Waar zijn al die forummers nu, die TO er van beschuldigen niet verder te denken en niet te weten, wat er allemaal moeilijk is in het leven van de buurvrouw?
Ze hebben net To op de zelfde manier bevooroordeelt, nl dat zij te lui en egoistisch is om een ander te helpen.
Maar een excuus, ho maar.
Waarom moeten mensen meteen zo met hun oordeel klaar staan??