Furieus

28-07-2011 20:06 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
HI all, mijn vriend en ik hadden een ¨break¨hij had tijd nodig om dingen op een rijtje te zetten, zijn oude relatie was een paar maanden voordat wij elkaar tegen kwamen uitgegaan en hij had het vreselijk druk met zijn zaak en kinderen( uit vorig huwelijk, niet met die ex.) HIJ vroeg me ff afstand te doen, garandeerde me dat hij van me hield en dat hij bij me terug zou komen, hij had een paar maanden nodig. Soit :-), in het begin ging het goed,..af en toe mailcontact een belletje, liet me weten dat hij aan me dacht. Daarna was de interesse duidelijk weg,..Ik kom verhaal halen, na 3 maanden en hij scheept me af met een lulverhaal...ik ben de vrouw van zijn leven,..komt nu niet uit, wl vrienden blijven, kijkt tegen mij op. OK punt achter zetten,liefde kan niet van een kant komen, ik heb wel duidlijk gemaakt dat hij me niet meer moet benaderen per mail en chat, via deze wegen zegt hij altijd hetzelfde, dat ik speciaal ben, dat hij te stom is dat ie me laat gaan en dat hij aan me denkt. Maar ook maakt hij duidelijk dat hij nu geen relatie wil, ik vind dat hij de ballen moet hebben om het in mijn gezicht te zeggen en niet over de chat...een relatie van 10 maanden kan je toch zo niet uitmaken??? Zeker omdat we ook nog eens qua werk met elkaar te maken hebben. Daarom vind ik het belangrijk in een gesprek alles te verhelderen maar dit heb ik een week geleden aangegeven en tot nu toe niets. Heb alle contact verbroken, hij benaderd me per tel./ chat ik druk hem weg..want hij verteld niets anders dan dat hij nog gek op me is, ik ben te bereiken voor een closure gesprek, dan stuurt hij me maar een mail. Wat vinden jullie? Voor mij is belangrijk als want we gaan elkaar nog in de toekomst tegenkomen.
quote:cielo1975 schreef op 28 juli 2011 @ 20:44:

[...]

Ja, want ik wil dit afsluiten. En ik wil hen begrijpen, en zijn vriend zijn zoals hij aan me vraagt,..maar nu is het voor mij alleen een open wond...Ik hou me groot maar heb nachtenlang gehuild. Wil er een punt achter zetten,..als ik hem negeer zal ik hem eens op het werk nog tegenkomen,.
En wat is nou 10 maanden.

Kom op zeg de wereld vergaat niet,de zon komt ook nog gewoon op.

Je leefde je leven voor je hem kende ook prima zonder hem dus dat zal nu ook wel weer lukken.

Een gesprek maakt het niet anders en ieder antwoord van hem zal bij jou weer een nieuwe vraag oproepen.

Afkappen en doorgaan met je eigen leven.
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2011 @ 20:49:

Vraag me ook af of het helpt...

Zij: en???

Hij: het is over!

Zij: ok

Hij: werk ze

Zij jij ook

voegt in mijn beleving niet echt heel veel toe aan de uitkomst...
quote:superstar_2 schreef op 28 juli 2011 @ 20:47:

[...]

Sterker nog je kunt iemand ook gewoon blokkeren.

Of zeg ik nou iets heel geks?Het is de werkchat,..ik kan alles begrijpen, als er maar wordt gepraat.
quote:superstar_2 schreef op 28 juli 2011 @ 20:52:

Je leefde je leven voor je hem kende ook prima zonder hem dus dat zal nu ook wel weer lukken.

Een gesprek maakt het niet anders en ieder antwoord van hem zal bij jou weer een nieuwe vraag oproepen.

Afkappen en doorgaan met je eigen leven.

eensch...

Ik heb ook geen gesprekken gevoerd hoor met mijn 10 maanden ex toen ik besloot om niet meer verder te willen...

Bedenk me nu ineens...misschien zit hij wel al 2 weken te smachten om een closure gesprek
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:superstar_2 schreef op 28 juli 2011 @ 20:52:

Afkappen en doorgaan met je eigen leven.Ja maar deze teleurstelling verwerken is moelijk,..zoals je zegt had een leven voor hem en zal dat ook weer krijgen. Jek wat kan je je in mensen vergissen.
Altijd, áltijd als mensen een "break" willen, willen ze iemand anders proefrijden. Althans, ik dan
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
2 weken Sum? Wat is er gebeurd? Typfout toch?
quote:novina schreef op 28 juli 2011 @ 21:01:

2 weken Sum? Wat is er gebeurd? Typfout toch?

Nee hoor, geen typo

Sinds 2 weken (ongeveer) weer the happy single..
TO een relatie eindigt gewoon nooit zo gezellig als dat ie begint. Er zijn vele lullige manieren waarop het aflopen kan, en meer duidelijkheid vragen moet je volgens mij alleen doen als het niet helder is of er een eind aan gemaakt is. En volgens mij is die eindconclusie wel helder in jouw geval.

Ga leuke dingen doen!
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2011 @ 20:54:

[...]

eensch...

Ik heb ook geen gesprekken gevoerd hoor met mijn 10 maanden ex toen ik besloot om niet meer verder te willen...

Bedenk me nu ineens...misschien zit hij wel al 2 weken te smachten om een closure gesprek

Hij weet naturlijk niet dat hij een afspraak per mail moet maken

Die zag ik niet aankomen! Ik geloof niet meer in De Liefde nu!
quote:cielo1975 schreef op 28 juli 2011 @ 20:56:

[...]

Ja maar deze teleurstelling verwerken is moelijk,..zoals je zegt had een leven voor hem en zal dat ook weer krijgen. Jek wat kan je je in mensen vergissen.Een teleurstelling is niet leuk, moeilijk te verwerken is het alleen als jij dat er van maakt.
Het is natuurlijk onzin dat je alles kan begrijpen als er maar wordt gepraat. Je wilt er gewoon niet aan dat het over is en je hoopt dat een gesprek daar iets in zal veranderen. Doe jezelf en hem een plezier en leg je er bij neer. Van die achteraf drama's maken het voor niemand leuker en ze voegen nooit wat toe.
quote:cielo1975 schreef op 28 juli 2011 @ 20:54:

[...]

Het is de werkchat,..ik kan alles begrijpen, als er maar wordt gepraat.

Hij is niet aan een relatie toe,wat valt daar nou nog over te praten?

Je kunt alles wel tot in detail willen bespreken en uitpluizen maar dat maakt de boodschap niet anders.

Hij wil geen relatie ook niet na oeverloos gepraat over het waarom.

Accepteren is het enige wat je kunt doen.
quote:novina schreef op 28 juli 2011 @ 21:04:

Die zag ik niet aankomen! Ik geloof niet meer in De Liefde nu! niet huilen....doe ik ook niet

En ik geloof zeker nog wel in de liefde

De liefde voor mezelluf!
quote:batwom schreef op 28 juli 2011 @ 21:04:

[...]

Hij weet naturlijk niet dat hij een afspraak per mail moet maken

God zal ik gewoon een paar keer de hoorn erop kwakken als hij belt?

Doet tie nog wel eens namelijk
Hey Sum, die zag ik ook niet helemaal aankomen. Je schreef erg leuk over jullie steeds. Jammer, maar gelukkig dat het liefdesgeloof er nog is
Het is natuurlijk reuze teleurstellend dat je akkoord gaat met een 'break' en wacht totdat hij terug komt.

Ja dan zou ik ook furieus zijn, op mijzelf!

*Sum, jammer dat jij en fietser het niet voor elkaar waren, fijn dat het geen drama is*
quote:liselore schreef op 28 juli 2011 @ 21:11:

Het is natuurlijk reuze teleurstellend dat je akkoord gaat met een 'break' en wacht totdat hij terug komt.

Ja dan zou ik ook furieus zijn, op mijzelf!

Lies, kan ik dan nu even per forum onze relatie verbreken....

Dus....

Wanneer kom je praten?
Een break met terugkeergarantie, die moet ik effe onthouden, da's een goeie
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2011 @ 21:12:

[...]

Lies, kan ik dan nu even per forum onze relatie verbreken....

Dus....

Wanneer kom je praten?

WHAAT? je maakt het uit met mij?? moi? mich? me? graag in drievoud een verzoek, hoe dat zoek je maar lekker uit en waag het niet mij te bellen dan hang ik op!

* zwarte ruiter?*
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2011 @ 21:08:

[...]

niet huilen....doe ik ook niet

En ik geloof zeker nog wel in de liefde

De liefde voor mezelluf!

Bedankt voor de op t juiste moment! Heb ik je HELP hij heeft al een tijdje niet meer gesmst topic gemist?

Jee balen joh, maar je hebt ze wel lekker op een rijtje jij, dus dat komt goed met jou.
quote:liselore schreef op 28 juli 2011 @ 21:16:

[...]

WHAAT? je maakt het uit met mij?? moi? mich? me? graag in drievoud een verzoek, hoe dat zoek je maar lekker uit en waag het niet mij te bellen dan hang ik op!

* zwarte ruiter?**tuut, tuut, tuut* (ik hang vast op)

ZR...deal!
quote:Summerdance schreef op 28 juli 2011 @ 21:08:

[...]

God zal ik gewoon een paar keer de hoorn erop kwakken als hij belt?

Doet tie nog wel eens namelijkIk zeg doen.!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven