Het theehuis
maandag 28 januari 2008 om 19:23
maandag 28 januari 2008 om 19:27
maandag 28 januari 2008 om 19:40
quote:Eowynn_ schreef op 28 januari 2008 @ 13:17:
[...]
Ehm, ja, die zijn er
In mijn huidige kerk zitten best veel allochtonen. Maar bij gereformeerd moet je niet altijd meteen denken aan zwarte kousen en hoedjes, want dat valt reuze mee.
En op mijn scholen zaten wel een paar allochtonen, dat waren bijvoorbeeld mensen die vanwege hun christelijke geloof moesten vluchten uit landen waar dat verboden is. En er zaten ook niet alleen maar gereformeerde mensen op, ook wel mensen van andere gezindten of mensen die helemaal nergens in geloofden, maar die waren zwaar in de minderheid.
Aha (en bedankt ook Mirjam voor toelichting )
Dit was even naar aanleiding van jouw opmerking over witte-want-gereformeerde-school...
[...]
Ehm, ja, die zijn er
En op mijn scholen zaten wel een paar allochtonen, dat waren bijvoorbeeld mensen die vanwege hun christelijke geloof moesten vluchten uit landen waar dat verboden is. En er zaten ook niet alleen maar gereformeerde mensen op, ook wel mensen van andere gezindten of mensen die helemaal nergens in geloofden, maar die waren zwaar in de minderheid.
Aha (en bedankt ook Mirjam voor toelichting )
Dit was even naar aanleiding van jouw opmerking over witte-want-gereformeerde-school...
maandag 28 januari 2008 om 19:46