Profielensite
zondag 31 juli 2011 om 20:45
Ik weet niet of ik dit op de goede pijler heb maar ik denk het eigenlijk wel.
Ik ben de laatste tijd een beetje profielensite's aan het terug kijken van vroeger.
Heel grappig om terug te zien hoe ik als 15 jarige overal over dacht, en ik had ook best wel veel van die site's.
Alles wat er was daar wou ik lid van zijn.
Ik weet onder andere nog dat ik vroeger op de volgende site's stond aangemeld :
Cu2, Sugababes, PP2G, Xenos en heeel ver geleden ook nog kindertent (was toen een jaar of 12).
Alleen nu hetgeen waar ik dit topic voor start.
Ik weet zeker dat er nog één profielensite is waarvan ik de naam vergeten ben.
Ik weet nog dat het een hele simpele website was, je kon tekst en plaatjes gewoon kopiëren en plakken om zo je website mooier te maken.
Ik zit er al twee weken over na te denken, heb al verschillende zoekpogingen op Google gedaan maar ik kan het niet vinden.
Nu zullen sommigge hier waarschijnlijk veel van de site's niet kennen ik ben namelijk ook pas 22 dus het is allemaal van zo'n 6/7 jaar geleden.
Maar toch hoop ik hier de tip te vinden.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik ben de laatste tijd een beetje profielensite's aan het terug kijken van vroeger.
Heel grappig om terug te zien hoe ik als 15 jarige overal over dacht, en ik had ook best wel veel van die site's.
Alles wat er was daar wou ik lid van zijn.
Ik weet onder andere nog dat ik vroeger op de volgende site's stond aangemeld :
Cu2, Sugababes, PP2G, Xenos en heeel ver geleden ook nog kindertent (was toen een jaar of 12).
Alleen nu hetgeen waar ik dit topic voor start.
Ik weet zeker dat er nog één profielensite is waarvan ik de naam vergeten ben.
Ik weet nog dat het een hele simpele website was, je kon tekst en plaatjes gewoon kopiëren en plakken om zo je website mooier te maken.
Ik zit er al twee weken over na te denken, heb al verschillende zoekpogingen op Google gedaan maar ik kan het niet vinden.
Nu zullen sommigge hier waarschijnlijk veel van de site's niet kennen ik ben namelijk ook pas 22 dus het is allemaal van zo'n 6/7 jaar geleden.
Maar toch hoop ik hier de tip te vinden.
Alvast bedankt voor het meedenken!
zondag 31 juli 2011 om 21:27