Eerste keer.

02-08-2011 00:00 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel of ik hierover een nieuw topic zal openen, want misschien is het hier al eerder voorbij gekomen, maar ik zeg eerlijk: ik heb niet de moeite genomen om het te checken.

Kunnen jullie je nog herinneren wanneer je voor de eerste keer bent klaargekomen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer weet. Klinkt mischien stom, maar is wel zo. De eerste keer die ik mij bewust kan herinneren is toen ik een seksboekje (in die tijd de Chick of de Candy, daar wil ik van af zijn) in mijn handen kreeg. Foto's van blote en stijve piemels (ik had alleen maar zussen) kende ik niet. En dan ook nog in combinatie met blote vrouwen/meisjes. Ik heb ze met ingehouden adem zitten bekijken, kan ik je zeggen.

's-Avonds in bed, kwamen die beelden en herinneringen terug. En ook de opwinding die daarbij opspeelde. Dat is mijn eerste herinnering aan het moment dat ik bewust een orgasme meemaakte.
Nee, ik heb echt geen idee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat kan jou dat schelen dan?
Dat was ook mijn eerste gedachte toen die vraag in mijj opkwam. Ik moest echt goed nadenken.
Want?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:katrien_duck schreef op 02 augustus 2011 @ 00:05:

Wat kan jou dat schelen dan?'t Kan mij niks schelen, Katrien. Maar soms ben je ergens nieuwsgierig naar, of geinteresseerd. Maar als jij het geen item vindt, vind ik dat prima, maar reageer dan niet zou ik zeggen. Na bijna een jaar forum hier ben ik wel assertiever geworden.
Heb werkelijk waar geen idee meer.
Voor zover ik me herinner, heb ik ze altijd al gehad
Ik weet wel dat ik vroeg was met masturberen, al zijn de meesten dat alleen is het de vraag of het bewust of onbewust gebeurt. Mijn eerste orgasme was toen ik een jaar of 10 was.

Ik weet nog wel dat ik het heel bijzonder vond, en dat ik het liefst mn slipje erbij uittrok maar dat ik dat niet durfde omdat ik bang was dat moederlief erachter kwam dat ik de handjes niet boven de dekens hield ;)
[quote]yette schreef op 02 augustus 2011 @ 00:34:

Voor zover ik me herinner, heb ik ze altijd al gehad

Vanaf mijn 12 of 13 zal ik ze ook wel hebben gehad, Yette. Maar ik moest echt nadenken voor het moment dat ik me daar bewust van was.
quote:luckyjane schreef op 02 augustus 2011 @ 00:11:

[...]

't Kan mij niks schelen, Katrien. Maar soms ben je ergens nieuwsgierig naar, of geinteresseerd. Maar als jij het geen item vindt, vind ik dat prima, maar reageer dan niet zou ik zeggen. Na bijna een jaar forum hier ben ik wel assertiever geworden.

Wat heeft dat nu weer met assertiviteit te maken?

Ik snap alleen niet waarom je dan een vraag stelt als je het antwoord niet interessant vindt. Maar ieder zijn ding.

Ik mag trouwens reageren waar ik dat wil.
Je mag reageren op elke vraag. Maar als de vraag je niet interesseert, waarom reageer je dan?
quote:luckyjane schreef op 02 augustus 2011 @ 00:50:

Je mag reageren op elke vraag. Maar als de vraag je niet interesseert, waarom reageer je dan?Misschien vind ik de beweegredenen achter de vraag wel heel boeiend. Kan zomaar he?
quote:katrien_duck schreef op 02 augustus 2011 @ 00:54:

[...]

Misschien vind ik de beweegredenen achter de vraag wel heel boeiend. Kan zomaar he?En wat zouden die beweegredenen dan kunnen zijn....?
quote:luckyjane schreef op 02 augustus 2011 @ 00:56:

[...]

En wat zouden die beweegredenen dan kunnen zijn....?Weet ik dat! Jij stelt 'm toch, niet ik.
Ik masturbeer met enige regelmaat.... soms zelfs vaak. Is dat een punt van herkenning....?
Laat maar, we begrijpen elkaar niet denk ik.

Ik taai af.
ja en luckyjane is dus lucky jaap. gewoon doorgaan met het delen van ervaringen meiden, kan er binnen enkele minuten een slotje op het topic...
okay.... dan taai ik ook af... sorry....
quote:annabelle80 schreef op 02 augustus 2011 @ 01:08:

ja en luckyjane is dus lucky jaap. gewoon doorgaan met het delen van ervaringen meiden, kan er binnen enkele minuten een slotje op het topic...Dat dacht ik dus stiekem ook, mede omdat deze forummer alleen op de sekspijler actief lijkt te zijn. Maar ik bemoei me er verder niet mee. Succes met het verzamelen van eerste-keer-ervaringen. Dus.
quote:annabelle80 schreef op 02 augustus 2011 @ 01:08:

ja en luckyjane is dus lucky jaap. gewoon doorgaan met het delen van ervaringen meiden, kan er binnen enkele minuten een slotje op het topic...pardon....!!!???/ Ben ik ineens van Lucky Jane geransfofmeerd naar Lucky Jaap.... hoezo dan....?
quote:luckyjane schreef op 02 augustus 2011 @ 01:15:

[...]

pardon....!!!???/ Ben ik ineens van Lucky Jane geransfofmeerd naar Lucky Jaap.... hoezo dan....?

Snap ik ook niet, Jane. Ze had er op z'n minst Lucky Luke van kunnen maken!

quote:luckyjane schreef op 02 augustus 2011 @ 00:00:

Kunnen jullie je nog herinneren wanneer je voor de eerste keer bent klaargekomen?Nee, ik heb geen idee.
Ja kan ik me herinneren. Ga dat alleen niet aan iedereens neus hangen en hier dus ook niet vermelden.
Ik denk dat ik een jaar of 14 geweest moet zijn. Ik had eigenlijk geen flauw idee wat er gebeurde, na een beetje friemelen aan de piemel was daar ineens een ejaculatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven