kitten gedumpt
woensdag 3 augustus 2011 om 09:05
ja hoor, het is weer zomervakantie, tijd om massaal hondjes en katjes in bossen te dumpen.
Mijn vriend werkt in het Openluchtmuseum in Arnhem.
daar hebben ze een kitten gevonden, die nu hier zit.
ik heb er al drie en kan haar helaas niet houden. (ze is erg grappig en heel schattig) We zijn bezig een ander baasje voor haar te vinden, dat komt waarschijnlijk wel goed.
Daar gaat het me ook niet om.
Ik maak me er gewoon heel erg kwaad om dat dit ieder jaar gebeurt en wil het gewoon even kwijt.
Ik weet dat dit iedere zomer gebeurt, maar ik vind het werkelijk niet kunnen. denk is na voordat je aan dieren begint.
Komt ook bij dat ik niet kan begrijpen dat iemand zo'n schattig beestje dumpt, maar goed niet iedereen heeft ervaring met katten. (ik wel toevallig)
ik ben gewoon heel erg boos.....
Mijn vriend werkt in het Openluchtmuseum in Arnhem.
daar hebben ze een kitten gevonden, die nu hier zit.
ik heb er al drie en kan haar helaas niet houden. (ze is erg grappig en heel schattig) We zijn bezig een ander baasje voor haar te vinden, dat komt waarschijnlijk wel goed.
Daar gaat het me ook niet om.
Ik maak me er gewoon heel erg kwaad om dat dit ieder jaar gebeurt en wil het gewoon even kwijt.
Ik weet dat dit iedere zomer gebeurt, maar ik vind het werkelijk niet kunnen. denk is na voordat je aan dieren begint.
Komt ook bij dat ik niet kan begrijpen dat iemand zo'n schattig beestje dumpt, maar goed niet iedereen heeft ervaring met katten. (ik wel toevallig)
ik ben gewoon heel erg boos.....
woensdag 3 augustus 2011 om 17:23
woensdag 3 augustus 2011 om 19:08
woensdag 3 augustus 2011 om 19:32
dank je dank je....
vind het niet meer dan normaal. wat zou ik dan moeten doen...
anders zou de tuindienst van dat park haar in laten slapen.....
ik weet natuurlijk niet zeker of ze echt gedumpt is maar:
-aan haar gedrag is duidelijk te merken dat ze ergens van komt
-het is zomervakantie en dan gebeuren dit soort dingen massaal
-huisdieren worden veel gedumpt in een bosrijke omgeving.
vind het niet meer dan normaal. wat zou ik dan moeten doen...
anders zou de tuindienst van dat park haar in laten slapen.....
ik weet natuurlijk niet zeker of ze echt gedumpt is maar:
-aan haar gedrag is duidelijk te merken dat ze ergens van komt
-het is zomervakantie en dan gebeuren dit soort dingen massaal
-huisdieren worden veel gedumpt in een bosrijke omgeving.
donderdag 4 augustus 2011 om 17:26
heb het katje met foto op amivedi gezet en het bij de plaatselijke dierenambu gemeld. de kans is vrij klein dat ik gebeld word maar je weet nooit.
Ze is nog hier, maar heb misschien een adresje voor haar.
Ik heb het zelf ook wel erg moeilijk, ik zou haar namelijk met liefde willen houden maar moet ook aan mijn andere katten denken.
die op dit moment trouwens vrij relaxed reageren.
ga een poging doen een foto neer te zetten, dan snappen jullie waar ik het moeilijk mee heb
kan iemand mij vertellen wat ik fout doe met die foto?
[img]http://www.viva.nl/wp-content/assets/ga ... ruimel.jpg[/img]
Ze is nog hier, maar heb misschien een adresje voor haar.
Ik heb het zelf ook wel erg moeilijk, ik zou haar namelijk met liefde willen houden maar moet ook aan mijn andere katten denken.
die op dit moment trouwens vrij relaxed reageren.
ga een poging doen een foto neer te zetten, dan snappen jullie waar ik het moeilijk mee heb
kan iemand mij vertellen wat ik fout doe met die foto?
[img]http://www.viva.nl/wp-content/assets/ga ... ruimel.jpg[/img]
donderdag 4 augustus 2011 om 18:30
Missphoebe, woon je in een rijtjeshuis (ik bedoel laag bij de grond, niet in een flat)? Dan kun je ook een A4 op het raam plakken "kitten zoekt baasje" met een foto erbij. Dat levert hier vaak heel snel een baasje op.
Of anders in een dierenwinkel vragen of je een briefje met foto mag ophangen, dat zie ik hier regelmatig.
Of anders in een dierenwinkel vragen of je een briefje met foto mag ophangen, dat zie ik hier regelmatig.
vrijdag 5 augustus 2011 om 12:03
vrijdag 5 augustus 2011 om 17:08
ja en wees niet te belabberd om zo'n diertje te laten castreren/stelleriseren. dat voorkomt een hoop leed.
ook dat is echt niet zo duur..
heb erg goed nieuws: ik heb een nieuw thuis voor Saar (zo heeft mijn broer haar genoemd hihihi) gevonden.
idd ze gaat naar mijn broer, dan blijf ik haar ook nog zien.
ik zou haar met liefde houden maar ik moet ook aan mijn andere diertjes denken. maar ben erg blij ermee.
hij komt haar maandag ophalen dus kan nog een paar daagjes van haar genieten.
heb erg goed nieuws: ik heb een nieuw thuis voor Saar (zo heeft mijn broer haar genoemd hihihi) gevonden.
ik zou haar met liefde houden maar ik moet ook aan mijn andere diertjes denken. maar ben erg blij ermee.
hij komt haar maandag ophalen dus kan nog een paar daagjes van haar genieten.
woensdag 10 augustus 2011 om 20:10
quote:Missphoebe schreef op 05 augustus 2011 @ 17:08:
ja en wees niet te belabberd om zo'n diertje te laten castreren/stelleriseren. dat voorkomt een hoop leed.
hij komt haar maandag ophalen dus kan nog een paar daagjes van haar genieten.Dan komen er zeker nog meer kittens bij!!!!
hij komt haar maandag ophalen dus kan nog een paar daagjes van haar genieten.Dan komen er zeker nog meer kittens bij!!!!