Brief, lap tekst!

07-08-2011 01:35 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
hai daar, ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik deze brief zo graag hier wil plaatsen, maar doe het toch. Vrijdag heb ik deze brief geschreven aan mijn man, heb hem hier en daar aangepast ivm herkenbaarheid...omdat het zo schijnt te horen hoor, boeit mij dat wat, niemand kent me toch hier, en zo ja, dan weten ze het toch nooit helemaal zeker. Goed, een lange brief, nog niet verstuurd en wil graag weten wat jullie ervan vinden. Voor een objectieve kijk op de zaken zeg maar. Komt ie:
quote:primerplano schreef op 07 augustus 2011 @ 02:27:

jemig blijfgewoonbianca, zo oprecht is het inderdaad niet. zucht

Je verwijt hem dus dingen die je zelf doet. Die je van jezelf hoogst waarschijnlijk irriteren.

Is dat met niet nog meer dingen zo? Verwijt je hem bijv. het gebrek aan intimiteit en zoek je zelf ook geen toenadering?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:primerplano schreef op 07 augustus 2011 @ 02:15:

kleintje komt iedere nacht tussen ons in liggen en eigenlijk vinden we het wel best. we laten hem liggen omdat het vaak maar een periode is .April. Het is nu Augustus.
quote:primerplano schreef op zondag 07 augustus 2011 02:27 jemig blijfgewoonbianca, zo oprecht is het inderdaad niet. zucht

Dat misschien niet. Maar is het dan wel eerlijk om alle twijfels op tafel te gooien en van alles overhoop te halen als dat misschien helemaal niet nodig is?

Als je nu weet wat je wil; doorgaan, stoppen of het na overleg een kans geven...

Ik zou het als partner aan de ene kant heel graag allemaal willen weten, maar als al die ellende die dan op tafel komt leidt tot doorgaan zoals we gaan...?

Plus, met twijfel kun je als partner niet zoveel, behalve verdriet hebben en afwachten.

Moeilijk... Maar ik denk dat je eerst eens voor jezelf de boel op n rijtje moet krijgen, en van daaruit verder kijken.
quote:primerplano schreef op 07 augustus 2011 @ 01:35:

en al maanden daarvoor gingen we al niet meer samen slapen, samen naar bed toe, elkaar weltrusten zeggen, een kus en misschien meer.

Luv you.

Geen/ weinig sex dus.

Hoe vind jij dat?

hoe denk je dat hij dat vindt?

Zou het een rol spelen met hoe jullie elkaar overdag bekijken, denk je?
quote:jaimee21 schreef op 07 augustus 2011 @ 02:34:

[...]

Dat misschien niet. Maar is het dan wel eerlijk om alle twijfels op tafel te gooien .

Waar ben je partners voor als je elkaar niet alles eerlijk kunt zeggen? Hoe kun je verwachten van een ander dat die jou gelukkig maakt als je hem niks vertelt over wat er in jou om gaat?

Hoe kun je zeggen dat je iemands partner bent als je je eigen koers gaat varen?
heb de brief weggehaald hoor, kreeg het opeens benauwd ervan, jaimee21, we hebben al zoveel gesprekken gehad over wat we anders willen doen, en het gebeurd gewoonweg niet. Ik denk dan dat wij, mijn partner en ik, niet het beste uit elkaar halen. En dan twijfel ik of we wel bij elkaar moeten blijven dan. Als het me alleen niet lukt dan hoef ik hem tenminste niet de schuld ervan te geven en kan hij ook verder. Of zie ik dat verkeerd?

En blijfgweoonbianca, geen sex. Ik weet dat hij daar last van heeft en ik heb nooit tegen hem gezegd dat ik blij ben dat hij me met rust laat wat dat betreft, want ik weet dat ie zachtjes aan gek aan het worden is zonder sex. Kan niet zomaar de knop omzetten, nooit gekund en de laatste tijd zeker niet. De zorgen van dag tot dag vreten me op van binnen en de behoefte is er gewoonweg niet op dit moment. En dat vindt ik erg ja
"quote: jaimee21 schreef op 07 augustus 2011 @ 02:34 :

[...]

Dat misschien niet. Maar is het dan wel eerlijk om alle twijfels op tafel te gooien .

Waar ben je partners voor als je elkaar niet alles eerlijk kunt zeggen? Hoe kun je verwachten van een ander dat die jou gelukkig maakt als je hem niks vertelt over wat er in jou om gaat?

Hoe kun je zeggen dat je iemands partner bent als je je eigen koers gaat varen?"

Dat is niet wat ik bedoel, dat je een eigen koers gaat varen. Maar wat heeft het voor nut om een ander een hoop verdriet te doen omdat jij het allemaal nog niet weet?
Waar kreeg je het benauwd van, Primer?
quote:jaimee21 schreef op 07 augustus 2011 @ 02:47:

"quote: jaimee21 schreef op 07 augustus 2011 @ 02:34 :

[...]

Dat is niet wat ik bedoel, dat je een eigen koers gaat varen. Maar wat heeft het voor nut om een ander een hoop verdriet te doen omdat jij het allemaal nog niet weet?Ik vind in je eentje gaan zitten twijfelen toch écht wel een eigen koers varen, hoor.
Het gaat er toch ook om wat TO wil? Haar man vind het -voor zover ik kan beoordelen- wel best zo.

Ze hebben al veel gepraat, schrijft ze net, dus ik denk dat dit een keuze is die ze moet maken.

Afhankelijk van die keuze kan ze zelf, of samen met haar man de koers uitzetten.
Primerplano; ik weet dat vrouwen ( even heel algemeen ) pas sex willen als verder alles goed zit. Ik weet ook dat mannen daar anders instaan en die dan bijv. de dag na de sexloze nacht chagrijnig zijn. Waardoor de vrouw die avond dan wéér geen sex wil.

Snap je hoe zo'n gebed zonder einde werkt?

Zo'n gezellige vicieuze cirkel?
quote:jaimee21 schreef op 07 augustus 2011 @ 02:52:

Het gaat er toch ook om wat TO wil?

Nou, als je je hebt voortgepland vind ik niet meer dat je kan zeggen dat het nog maar om 1 persoon draait.

Haar man vind het -voor zover ik kan beoordelen- wel best zo.

Ik lees net van niet.

Ze hebben al veel gepraat, schrijft ze net, Ik ken heel veel mensen die heel veel praten maar eigenlijk niks zeggen. dus ik denk dat dit een keuze is die ze moet maken.

Afhankelijk van die keuze kan ze zelf, of samen met haar man de koers uitzetten.
jaimee21: van jullie. En is twijfel echt al je eigen koers varen? Ik denk ook van wel, maar zijn er dan geen dingen die je nooit zal uitspreken tegenover je partner omdat dat deel helemaal alleen van jezelf is? In mijn geval twijfel. Altijd en overal om. Dus ook of we samen verder gaan of niet.

En blijfgewoonbianca, het gebed zonder einde is niet gezellig. En praten en niks zeggen ook niet,
Ja, nou, jammer dat de brief weg is. Kan er niks van zeggen.

Zet 'm op! Dan maar....
Jammer dat de brief weg is. Maar aan de reacties te lezen ben je aan het twijfelen over je huwelijk. Denk goed na over wat JIJ wilt in dit leven, hoe je de toekomst ziet en of je die nog met hem ziet.

Alleen houden van is niet genoeg!

Je hebt al een goede zet gedaan, door het van jezelf af te schrijven. Nu de rest nog.

Sterkte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven