societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
maandag 8 augustus 2011 om 12:08
maandag 8 augustus 2011 om 12:37
Je wil niet weten hoe spannend het hier was zonder jou! We hebben je echt gemist hoor! En ik ga zonder jou altijd helemaal de mist in... Spreuken die fout gaan, rellen op andere topics, supermisplaatste opmerkingen maken en niemand die me even op het matje roept. Idalee heeft haar best gedaan hoor, dat wel. Maar weerhoud mij maar eens van in zeven sloten tegelijk lopen met mijn grote mond.
You know how I know? Because I reeaally think so!
maandag 8 augustus 2011 om 12:56
maandag 8 augustus 2011 om 13:06
quote:idalee schreef op 08 augustus 2011 @ 12:56:
Heb ik toch zitten reageren in dat enge topic, maar ik denk dat het niet waar is, dat TO gewoon ziekelijk jaloers is en zich dingen inbeeld. Heb ooit zo'n ex gehad, die was ervan overtuigd dat ik met zijn broer flirtte, omdat ik naar hem glimlachte. Hij wilde ook niet dat ik bij mijn beste vriendin bleef slapen, we zouden dan vast sex hebben...Ziek...!
Heb ik toch zitten reageren in dat enge topic, maar ik denk dat het niet waar is, dat TO gewoon ziekelijk jaloers is en zich dingen inbeeld. Heb ooit zo'n ex gehad, die was ervan overtuigd dat ik met zijn broer flirtte, omdat ik naar hem glimlachte. Hij wilde ook niet dat ik bij mijn beste vriendin bleef slapen, we zouden dan vast sex hebben...Ziek...!
maandag 8 augustus 2011 om 13:36
Ik heb ook ooit een jaloerse ex gehad, niet zo dol als die van jou gelukkig. Maar toen het uit was ben ik ook flink los gegaan. Volgens mij is dat een logisch gevolg als je even zogezegd aan de ketting gelegen hebt. Ik zal zelf nooit zo doen, het idee alleen al zeg, even controleren wat Stan allemaal doet... Nee, kan mijn tijd beter gebruiken ook.
Wat die TO betreft, zou kunnen dat er werkelijk een streep door haar heen loopt en eerlijk gezegd hoop ik dat heel hard. Als het verhaal wel waar is, vind ik het vreselijk dat die vent nog in haar huis zit en dat ze haar dochters niet beschermd. Domme doos is ze sowieso.
Wat die TO betreft, zou kunnen dat er werkelijk een streep door haar heen loopt en eerlijk gezegd hoop ik dat heel hard. Als het verhaal wel waar is, vind ik het vreselijk dat die vent nog in haar huis zit en dat ze haar dochters niet beschermd. Domme doos is ze sowieso.
You know how I know? Because I reeaally think so!