Roddels
dinsdag 9 augustus 2011 om 18:58
dinsdag 9 augustus 2011 om 19:04
dinsdag 9 augustus 2011 om 19:12
Je gaat met iemand om en een andere jongen zegt dat jij verliefd op hem bent. Ehhh... tsja. De jongen waar je nu mee omgaat daar heb je toch niet iets mee? Of toch wel? Misschien handig om eerst duidelijk te krijgen wat jullie met elkaar wel of niet hebben. Pas dan kan het duidelijk worden of deze roddel kwaad kan.
dinsdag 9 augustus 2011 om 19:16
dinsdag 9 augustus 2011 om 19:16
Ik ben misschien niet helemaal duidelijk...
We waren verliefd op elkaar en waren zeg maar in de beginfase,
elkaar beter leren kennen en we gingen samen uit.
Hij wist toen ook zeker dat ik de juiste persoon voor hem was, maar door de roddels is hij aan het twijfelen gebracht en uiteindelijk vertrouwde hij mij blijkbaar niet meer.
We waren verliefd op elkaar en waren zeg maar in de beginfase,
elkaar beter leren kennen en we gingen samen uit.
Hij wist toen ook zeker dat ik de juiste persoon voor hem was, maar door de roddels is hij aan het twijfelen gebracht en uiteindelijk vertrouwde hij mij blijkbaar niet meer.
dinsdag 9 augustus 2011 om 19:20
quote:Waldorf114 schreef op 09 augustus 2011 @ 19:16:
Hier heb je laatst ook al een topic over geopend. Als die jongen waar jij mee aan het daten was (zoals je in je andere topic beschrijft) die andere collega direct gelooft dan zocht die date-jongen gewoon een manier om van je af te komen. Nu had ie een stok om mee te slaan. Tadaaaaaaaaaaaaaaa.
Heb ik hier al een topic over geopend? nee toch?
Kan me niet voorstellen dat ik zo vergeetachtig ben..
Hoe dan ook, moet ik dit dan maar achter me laten en die roddel laten zitten?
Ik kan dit niet zomaar accepteren.
Ik heb echt heel wat verwijten hierover naar mijn hoofd geslingerd gekregen.
Hier heb je laatst ook al een topic over geopend. Als die jongen waar jij mee aan het daten was (zoals je in je andere topic beschrijft) die andere collega direct gelooft dan zocht die date-jongen gewoon een manier om van je af te komen. Nu had ie een stok om mee te slaan. Tadaaaaaaaaaaaaaaa.
Heb ik hier al een topic over geopend? nee toch?
Kan me niet voorstellen dat ik zo vergeetachtig ben..
Hoe dan ook, moet ik dit dan maar achter me laten en die roddel laten zitten?
Ik kan dit niet zomaar accepteren.
Ik heb echt heel wat verwijten hierover naar mijn hoofd geslingerd gekregen.
dinsdag 9 augustus 2011 om 19:24
Hier is je topic..
Maar ik begrijp echt niet dat als die jongen echt verliefd op je was dat ie naar aanleiding van één zo'n roddel gelijk het vertrouwen in je verloor. Is er meer aan de hand geweest? Heb jij reden gegeven om te wantrouwen... Het lijkt mij echt sterk. En hoe heeft die collega het geroddel aangepakt? Eenmaal gezegd dat jij verliefd op hem was? Memo door het hele bedrijf? Zelf bloemen op zijn bureau gezet met jouw naam als afzender? Heel apart.
Maar ik begrijp echt niet dat als die jongen echt verliefd op je was dat ie naar aanleiding van één zo'n roddel gelijk het vertrouwen in je verloor. Is er meer aan de hand geweest? Heb jij reden gegeven om te wantrouwen... Het lijkt mij echt sterk. En hoe heeft die collega het geroddel aangepakt? Eenmaal gezegd dat jij verliefd op hem was? Memo door het hele bedrijf? Zelf bloemen op zijn bureau gezet met jouw naam als afzender? Heel apart.
dinsdag 9 augustus 2011 om 19:26
dinsdag 9 augustus 2011 om 19:27
quote:jo12345 schreef op 09 augustus 2011 @ 19:25:
Ik weet niet hoor, maar je zegt dat je niet drinkt en toch ben je een topic van vorige week, dat je zelf hebt geopend over precies het zelfde onderwerp, al vergeten?Wat flauw, maar ik was het inderdaad vergeten. Ben ik zeker in de war met een andere site. Dom van mij.
Ik weet niet hoor, maar je zegt dat je niet drinkt en toch ben je een topic van vorige week, dat je zelf hebt geopend over precies het zelfde onderwerp, al vergeten?Wat flauw, maar ik was het inderdaad vergeten. Ben ik zeker in de war met een andere site. Dom van mij.
dinsdag 9 augustus 2011 om 19:42
dinsdag 9 augustus 2011 om 19:44
quote:jo12345 schreef op 09 augustus 2011 @ 19:42:
Als ik je topics lees en dan een inschatting maak over je verstandelijke vermogens, zou ik er helemaal niks meer over zeggen op je werk.
Ik ben bang dat je alleen nog maar heel veel meer uitgelachen zult worden, als je er weer over begint.
Laat het rusten en begin niks meer met collega's.
Mijn verstandelijke vermogens?
Dat je zoiets schrijft over iemand die je niet eens kent zegt mij genoeg
Als ik je topics lees en dan een inschatting maak over je verstandelijke vermogens, zou ik er helemaal niks meer over zeggen op je werk.
Ik ben bang dat je alleen nog maar heel veel meer uitgelachen zult worden, als je er weer over begint.
Laat het rusten en begin niks meer met collega's.
Mijn verstandelijke vermogens?
Dat je zoiets schrijft over iemand die je niet eens kent zegt mij genoeg