Roddels

09-08-2011 18:58 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door een roddel van een collega ben ik in een moeilijke situatie terecht gekomen.

Ik weet nu niet goed wat ik moet doen.

Meestal is het beter om erboven te gaan staan, maar ik ben zo boos en verdrietig hierom, dus wat vinden jullie?

Deze persoon erop aanspreken?
Dat hangt er maar net vanaf wat die collega dan geroddeld heeft en in welke moeilijke situatie je nou zit.
Beetje vaag, je OP. Roddels over werk, of over privezaken?
Ja indd. beetje vaag.
Het is een beetje moeilijk omdat ik bang dat het te herkenbaar wordt, al kan ik me niet voorstellen dat ze hier kijken.

Deze persoon heeft rondgebazuind dat ik verliefd op hem was.

Ik ging op dat moment met een jongen om en die geloofde hem helaas.
Je gaat met iemand om en een andere jongen zegt dat jij verliefd op hem bent. Ehhh... tsja. De jongen waar je nu mee omgaat daar heb je toch niet iets mee? Of toch wel? Misschien handig om eerst duidelijk te krijgen wat jullie met elkaar wel of niet hebben. Pas dan kan het duidelijk worden of deze roddel kwaad kan.
Hier heb je laatst ook al een topic over geopend. Als die jongen waar jij mee aan het daten was (zoals je in je andere topic beschrijft) die andere collega direct gelooft dan zocht die date-jongen gewoon een manier om van je af te komen. Nu had ie een stok om mee te slaan. Tadaaaaaaaaaaaaaaa.
Ik ben misschien niet helemaal duidelijk...

We waren verliefd op elkaar en waren zeg maar in de beginfase,

elkaar beter leren kennen en we gingen samen uit.

Hij wist toen ook zeker dat ik de juiste persoon voor hem was, maar door de roddels is hij aan het twijfelen gebracht en uiteindelijk vertrouwde hij mij blijkbaar niet meer.
Jammer, maar niks aan te doen. Op naar de volgende.
quote:Waldorf114 schreef op 09 augustus 2011 @ 19:16:

Hier heb je laatst ook al een topic over geopend. Als die jongen waar jij mee aan het daten was (zoals je in je andere topic beschrijft) die andere collega direct gelooft dan zocht die date-jongen gewoon een manier om van je af te komen. Nu had ie een stok om mee te slaan. Tadaaaaaaaaaaaaaaa.

Heb ik hier al een topic over geopend? nee toch?

Kan me niet voorstellen dat ik zo vergeetachtig ben..

Hoe dan ook, moet ik dit dan maar achter me laten en die roddel laten zitten?

Ik kan dit niet zomaar accepteren.

Ik heb echt heel wat verwijten hierover naar mijn hoofd geslingerd gekregen.
ja, hier heb je al een topic over geopend.
Als die jongen waar jij mee omgaat een ander eerder gelooft dan jou dan is de relatie sowieso gedoemd te mislukken.

Wil je iets met iemand die jou niet eens gelooft? Je bent beter dan dat toch.
Hier is je topic..

Maar ik begrijp echt niet dat als die jongen echt verliefd op je was dat ie naar aanleiding van één zo'n roddel gelijk het vertrouwen in je verloor. Is er meer aan de hand geweest? Heb jij reden gegeven om te wantrouwen... Het lijkt mij echt sterk. En hoe heeft die collega het geroddel aangepakt? Eenmaal gezegd dat jij verliefd op hem was? Memo door het hele bedrijf? Zelf bloemen op zijn bureau gezet met jouw naam als afzender? Heel apart.
quote:vrouw00 schreef op 09 augustus 2011 @ 19:20:

[...]

Heb ik hier al een topic over geopend? nee toch?

Kan me niet voorstellen dat ik zo vergeetachtig ben..Jup, loep jezelf maar eens Je topic heette 'kan ik dit maken?'
Ik weet niet hoor, maar je zegt dat je niet drinkt en toch ben je een topic van vorige week, dat je zelf hebt geopend over precies het zelfde onderwerp, al vergeten?
oh moutarde
Daar zou ik me nou helemaal niet druk om maken. Over mij hebben ze dat ook weleens rondgebazuind, en daar lach ik gewoon om. En ik werk er nog steeds.
quote:jo12345 schreef op 09 augustus 2011 @ 19:25:

Ik weet niet hoor, maar je zegt dat je niet drinkt en toch ben je een topic van vorige week, dat je zelf hebt geopend over precies het zelfde onderwerp, al vergeten?Een heeeeeel ernstige ontkenningsfase!
quote:jo12345 schreef op 09 augustus 2011 @ 19:25:

Ik weet niet hoor, maar je zegt dat je niet drinkt en toch ben je een topic van vorige week, dat je zelf hebt geopend over precies het zelfde onderwerp, al vergeten?Wat flauw, maar ik was het inderdaad vergeten. Ben ik zeker in de war met een andere site. Dom van mij.
Een topic wat je een week geleden zelf hebt geopend herinner je je al niet meer? Wow.
Even voor de duidelijkheid..

Dat topic gaat inderdaad over hetzelfde, maar dan of ik bij een oud-collega kon informeren over de roddels.

Nu wil ik eigenlijk weten wat jullie zouden doen met de roddelaar zelf...
Niks. Helemaal niks.

Laat je toch niet zo op de kast jagen zeg.
Als ik je topics lees en dan een inschatting maak over je verstandelijke vermogens, zou ik er helemaal niks meer over zeggen op je werk.

Ik ben bang dat je alleen nog maar heel veel meer uitgelachen zult worden, als je er weer over begint.

Laat het rusten en begin niks meer met collega's.
quote:jo12345 schreef op 09 augustus 2011 @ 19:42:

Als ik je topics lees en dan een inschatting maak over je verstandelijke vermogens, zou ik er helemaal niks meer over zeggen op je werk.

Ik ben bang dat je alleen nog maar heel veel meer uitgelachen zult worden, als je er weer over begint.

Laat het rusten en begin niks meer met collega's.

Mijn verstandelijke vermogens?

Dat je zoiets schrijft over iemand die je niet eens kent zegt mij genoeg
Het is wel de eerste indruk die je hier hebt achtergelaten vrouw00, of je het nou wilt of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven