Saaie dag in het vooruitzicht >>> tips???

30-01-2008 13:56 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel spreekt voor zich.

Ik heb morgen een hele dag vrij. Op zich niets mis mee, ware het niet dat mij dat nooit overkomt;-)

Wat moet ik in hemelsnaam gaan doen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
En geen zin hebben is toch ook niet per se saai?
Peas on earth!
Precies, geen zin hebben om iets te doen, betekent (volgens mij) dat je nog wel een boek/tijdschrift kan lezen, een film kan kijken, een uur in bad kan liggen e.d.
Sterker nog: ik ben DOL op nietsdoen
Peas on earth!
Mensen, wat een reacties. Bedankt!

Tot voor een half jaar terug had ik ook nog nooit van vervelen gehoord. Maar nu ik sinds enkele weken mijn diploma op zak heb en ik na het werk niet meer hoef te denken aan opdrachten, te lezen literatuur, projectgroepleden die niet doen wat ze horen te doen ben ik lichtelijk verward. Tussen diploma en werk had ik een vrije week waarin ik druk ben geweest met genieten van het nix doen. Voorafgaand aan die week heb ik opgeschreven wat ik allemaal wilde doen (veel van bovengenoemde tips stonden toen ook op lijstje). Om nu weer met een boek op de bank te zitten zie ik niet zo zitten.

Nu ik weer een 'lege' dag in het verschiet heb valt het dak op mn kop. En dat terwijl ik 36 uur per week werk.

Uiteindelijk verstrijkt de tijd vanzelf wel, dat scheelt.......
Wat een probleem, een vrije dag.
Geen bijzonderheden
open een topic over een of ander andijvie onderwerp, zoals je hier ziet, je bent zo2 uur verder
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
haha ja, zouk kunnen doen.

Ik heb mijn missie voor vandaag al gevonden. Ik wil een hele lelijke tijgerprint-legging..... (voor bij mijn carnavalspakje).
Ik zou nooit zo vroeg wakker zijn op een vrije dag.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 31 januari 2008 @ 09:13:

Ik zou nooit zo vroeg wakker zijn op een vrije dag.Op z'n vroegst rond een uur of twaalf... Lekker! Nu maar even niet aan denken en aan het werk!
quote:Celeone schreef op 30 januari 2008 @ 15:11:

Geen zin hebben om iets te doen is toch iets anders dan vervelen?Nou kan het behoorlijk vervelend vinden als ik geen zin heb om iets te doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven