Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:



Poederachtige parfum



Top-3 van jullie favoriete geuren



Veel plezier!







Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.



Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.



Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal,



Taylor,ja zeker een soort van sentiment .



Ook herkenbaar Berteke ,dat je die geuren niet meer draagt .Maar ook niet meer kunt ruiken en totaal tegenstaan .Beetje oppassen met warm weer ,als ik het lees wordt ik al een beetje dizzy .



Maaique,heerlijke zomer geur ,prima om mee te zonnen ,strand ed .



Enigma ,via Ebay kun je er nog aan komen ,maar geen garantie dat hij nog goed is .hou het iig wel in de gaten .



Dalida,dat ziet er weer mooi uit !



Steph ,hoop dat je snel kunt genieten van die Jimmy ..

Goed bezig ,sport ze !



Vandaag in Angel EDP met de bodylotion



Fijne dag !

x

Plom
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Enigma, Inoui was een juweeltje, echt zeldzaam mooi, en ja, helaas gediscontinueerd (het zou verboden moeten worden!), zó jammer.



Steph, wat ontzettend goed van je dat je aan het sporten en afvallen bent, petje af! En parfum is een geweldig leuke hobby, ik ben er al heel lang mee bezig en het blijft leuk en leerzaam!



Vandaag in Coco Mademoiselle - Chanel.



Fijne dag!



anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 13-11-2011 22:35
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik draag altijd Chloe.

Een leuk flesje en een heerlijke geur.
Alle reacties Link kopieren
Liebling, dat is een mooie bloemige geur en een leuk flesje inderdaad!

Ik wil zelf nog graag Love, Chloé hebben, die is zo heerlijk poederig.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, hopelijk kunnen jullie mij helpen:



ben al een poosje op zoek naar een geur die bij mij past. Ja, dat is lekker makkelijk zullen jullie denken ;)



Zelf vind ik Pure van Jil Sander echt de enige geur die in de buurt komt van hoe ik een beetje ben en die ik best lekker vind. Puur, zonder al te veel poespas. In mijn kleding- en make-upstijl ben ik erg klassiek en dat staat me ook het best. Zie er verder wel vrouwelijk uit (volgens mij) en ben als type nuchter en extravert (zo kom ik over volgens de meeste mensen die dat uberhaupt ooit tegen mij hebben gezegd).



Ben nu toch echt wel heel erg uitgeroken op Pure en wil zo graag eens iets anders. En ook dat mensen zeggen, goh, wat ruik je lekker! Dat doen ze eigenlijk alleen maar als ik iets te veel schuimgel in mijn haar heb gedaan 's ochtends en mijn haar is nog vochtig. En ja, mijn schuimgel ruikt wel lekker, maar om dat nou op mijn polsen te smeren...



Heb vandaag op basis van bovenstaande geadviseerd gekregen en op mijn pols gespoten gekregen:

- Jill van Jill Sander -> maar ontwikkelt zich uiteindelijk vind ik te zwaar/zoet

- Lola van Marc Jacobs -> eerlijk gezegd is de geur die is blijven zitten mij ook te suikerig/zoet, maar best lekker



Nu mijn vraag: zouden jullie mij ook bovenstaand advies hebben gegeven?

Hebben jullie nog andere tips?



Heb andersom ook maar heel zelden dat ik iemand anders lekker vind ruiken trouwens...



Sorry voor mijn lange post, maar jullie zijn de experts en ik hoop zo op een leuk advies waar ik verder mee kan!!!
Alle reacties Link kopieren
Duizendmaal, welkom.



Als ik verkoopster zou zijn, had ik je geen Jil of Lola aangeraden, maar eerder PureDKNY van Donna Karan, Ô d'Azur van Lancôme of Essence Eau de Musc van Narciso Rodriguez.



Als je iets meer geld kunt en wilt uitgeven aan een geur denk ik aan Clair de Musc van Serge Lutens, L'Eau Serge Lutens van Serge Lutens of White Musk van Montale.



Heel veel succes en snuffelplezier! Mocht je nog vragen hebben, kom dan gerust even terug!
Alle reacties Link kopieren
Oooo Dalida, jij heldin. Dank voor je snelle berichtje.



En opvallend en bijzonder dat je zoveel muskgeurtjes noemt, want wat ik nog niet had gezegd (vond mijn post al zo lang namelijk) was dat ik dat simpele muskgeurtje stiekem ook erg lekker vind (wat is dat ook weer, ook iets van white musk ofzo?) en dat ik mannen vaak wel lekker vind ruiken.



Nav die aanwijzing pakte ze op het laatst iets van Dolce en Gabbana (ben helaas de naam vergeten), vond ik wel lekker!, maar zij zei dat zij hem zelf erg zwaar vond. Ik had aangegeven dat ik een overdagparfum zocht en liefst niet te zwaar.



Hmmmm lekker, ga morgen direct op pad en laat ook zeker weten wat ik er van vind en natuurlijk wat ik uiteindelijk heb gekocht!!
Goedemorgen!



In Patchouli M. Micallef vandaag



Duizenmaal, ja de verkoopster heeft je idd wel zoete geuren laten ruiken!

White Musk is van de bodyshop, dus niet duur

D&G, dat zal ws wel The One zijn geweest maar die is ook erg zoet. Mss dat je van dit merk Feminine wel lekker vindt!

Veel plezier vandaag!



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Duizendmaal, ik heb sinds kort ook weer even een voorkeur voor muskusgeuren (bij mij komt het in vlagen, dan weer ambergeuren, dan weer gourmandgeuren etc.), en het maakt me niet uit of het 'schone' of 'dirty' muskusgeuren zijn. Jouw voorkeur gaat duidelijk uit naar schone muskusgeuren, grappig om te zien!



Vergat ik nog wel te zeggen dat de geuren van Serge Lutens en Montale niet overal verkrijgbaar zijn. Nogmaals succes!



Taylor, jouw geur klinkt goed!



Vandaag in Musc Ravageur - Frédéric Malle.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe geur van Versace, Yellow Diamond:



http://perfumeshrine.blog ... iamond-new-fragrance.html
Alle reacties Link kopieren
Ben vandaag dankzij een proefflesje van de, overigens lieve, verkoopster van de Ici Paris geheel en al in Lola van Marc Jacobs. Ik ruik mezelf, heb echt niet veel opgedaan, en word er een ietsiepietsie misselijk van. Deze geur wordt t dus zeker niet.



Als ik tijd heb, vlieg ik vandaag nog even naar de winkel om de geurtjes die Dalida op te snuiven.



Iemand hier die helemaal weg is van Lola trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Heb helaas namelijk wel een druk programma vandaag en misschien geen tijd om nog de stad in te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Lola ruikt niet echt lekker op mijn huid en was bovendien erg snel vervlogen.
Dank je Dalida! Alle geuren van dit merk zijn echt lekker en hebben een goede lange houdbaarheid op de huid



Lola vind ik niet lekker en Versace trouwens ook niet
Alle reacties Link kopieren
Taylor, klopt, de geuren van Micallef blijven enorm lang hangen! Ik heb helaas nog geen geuren van dit merk, maar er staan er wel een paar op mijn verlanglijst.



Steph, heb je je pakketje vandaag ontvangen?



Vanavond in Musk Patchouli - Ulric de Varens.



Musk Patchouli: peach, rose, patchouli, cedar, amber, white musk.



Fijne avond!



Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Gisteren heel hard gewerkt in de tuin (4blaren) maar onder het werken kwam de pakketpost met Jimmy Choo. In een pauze geroken test en het flesje. Precies hetzelfde!



Taylor, Versace vind ik persoonlijk heerlijk maar neuzen verschillen.



Vandaag in Idylle.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Jimmy Choo is lekker! Ik ben vandaag in White Musk van Montale.



Fijne dag allemaal!
Yoie je ruikt lekker!



Ikzelf in Atelier Flou!



Fijne dag!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Steph, wat fijn, nu lekker genieten van Jimmy Choo! Wat vind je van Idylle?



Vandaag in Chypre Rouge - Serge Lutens.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal,



Yoie ,leuk je hier weer te zien !



Steph,super dat je Jimmy hebt !



Vandaag in Must de Cartier ,dankzij Taylor.



fijne avond !

Plom

Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Steph, super dat je de Jimmy hebt! Gefeliciteerd met je aankoop!

En sterkte met je blaren. Ik hoop dat ze gauw wegtrekken/genezen!



Ik ben vandaag in M van Puredistance.

M is gecreëerd door Roja Dove . De geurnoten zijn geheim gehouden, maar op luckyscent worden de volgende geurnoten aangegeven:

Bergamot, lemon, rose, jasmin, cinnamon, patchouli, moss, cistus, vetiver, vanilla, leather, musk



Ik vind het een heerlijke, sensuele, comfortabele leergeur.



Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Dalida, Ydille vind ik heerlijk. Jammer dat hij snel vervliegt.
Alle reacties Link kopieren
goedenavond.



ben even druk geweest.



Vandaag was ik in Anais Anais- Casharel.



Ik ga slapen in petit et mamams-Bulgari.



Slaap lekker.

X
Goedemorgen,



Plom



Berteke, dat lijkt me een aparte geur en wat mooi dat Roja Dove erachter zit



Girl je ruikt lekker meis!



Ikzelf ben in M Micallef - Watch



Fijne dag (het lijkt wel herfst)
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi ,



Zit net als jij Taylor flink te balen van dit weer .Wilde deze maand een last minute boeken,maar ziet er nu niet in .

Dochter moet op korte termijn geopereerd worden ,blijven dus liever thuis of in Nederland .Met dit weer in Nederland blijven zie ik eigenlijk ook weinig zitten ,dus denk dat we het najaar gaan .



Girl,lekker ,Anais Anais .!



Vandaag in Sun voor een zomergevoel .



fijne maandag

Plom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven