boos!
zaterdag 13 augustus 2011 om 23:14
mn moeder heeft hartproblemen. vandaag met ambulance naar ziekenhuis gebracht, ze voelde zich toen niet lekker, had uit paniek mn vriend gesmst dat het niet goed ging met haar en dat ik mee naar het ziekenhuis ging. kreeg geen sms terug , had ik nog eens gesmst..een paar uur later. kreeg ik wel een smsje terug van ik zit niet lekker in mn vel en wil met rust gelaten worden..sorry. kreeg ik dan!
zondag 14 augustus 2011 om 00:11
quote:smurfje251 schreef op 13 augustus 2011 @ 23:17:
nee er was niks voor gevallen, hij is gewoon depri en zat niet goed in zijn vel
He meid, wat vervelend.
Kun je niet lekker voor hem koken, zijn schouders masseren of een weekendje weg voor hem boeken?
Ik hoop voor je dat je vriend snel weer lekker in zijn velletje komt te zitten.
nee er was niks voor gevallen, hij is gewoon depri en zat niet goed in zijn vel
He meid, wat vervelend.
Kun je niet lekker voor hem koken, zijn schouders masseren of een weekendje weg voor hem boeken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 14 augustus 2011 om 00:44
quote:journalista schreef op 13 augustus 2011 @ 23:31:
lieve schat, dit is gewoon een stukje ethiek. je kan best met jezelf in de knoop zitten, maar dat neemt niet weg dat je dat ook opzij kunt zetten en gewoon naast en achter iemand moet gaan staan die dat op dat moment nodig heeft. je bent echt beter af zonder deze man, hoe moeilijk dat ook is.
Ik was nog naar woorden aan het zoeken, maar bovenstaande dus
Met hetzelfde aantal tekens had hij ook iets liefs naar je kunnen SMSen.
Wellicht was naar het ziekenhuis komen even niet mogelijk maar hij had het heus wel anders kunnen brengen.
Smurf sterkte met je moeder.
lieve schat, dit is gewoon een stukje ethiek. je kan best met jezelf in de knoop zitten, maar dat neemt niet weg dat je dat ook opzij kunt zetten en gewoon naast en achter iemand moet gaan staan die dat op dat moment nodig heeft. je bent echt beter af zonder deze man, hoe moeilijk dat ook is.
Ik was nog naar woorden aan het zoeken, maar bovenstaande dus
Met hetzelfde aantal tekens had hij ook iets liefs naar je kunnen SMSen.
Wellicht was naar het ziekenhuis komen even niet mogelijk maar hij had het heus wel anders kunnen brengen.
Smurf sterkte met je moeder.
zondag 14 augustus 2011 om 01:36
zondag 14 augustus 2011 om 01:58
zondag 14 augustus 2011 om 08:08
zondag 14 augustus 2011 om 08:10
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 augustus 2011 @ 00:11:
[...]
He meid, wat vervelend.
En vergeet niet jouw bankpas plus pincode aan hem te geven zodat hij zelf geld van jouw rekening kan pinnen. Zit hij misschien weer lekker in zijn vel.
Anyway sterkte Smurf. Hier zeggen dat je die eikel moet dumpen heeft toch geen zin, want jij blijft toch bij hem ondanks dat hij jou elke keer kwetst.
[...]
He meid, wat vervelend.
En vergeet niet jouw bankpas plus pincode aan hem te geven zodat hij zelf geld van jouw rekening kan pinnen. Zit hij misschien weer lekker in zijn vel.
Anyway sterkte Smurf. Hier zeggen dat je die eikel moet dumpen heeft toch geen zin, want jij blijft toch bij hem ondanks dat hij jou elke keer kwetst.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 14 augustus 2011 om 08:49
Helaas forum mobiel dus kan niet loepen. Wel alle reacties gelezen. Volgens mij behandeld hij je niet goed maar vind jij het juist best zo. We kunnen er weinig aan veranderen als je er niet naar wilt luisteren. Het is jouw keuze.
Maar denk maar zo, er zijn nog genoeg wel leuke mannen op de hele wereld die niet op je geld uit zijn. Maar zelf ervoor zorgen dat ze geld hebben.
Maar denk maar zo, er zijn nog genoeg wel leuke mannen op de hele wereld die niet op je geld uit zijn. Maar zelf ervoor zorgen dat ze geld hebben.
zondag 14 augustus 2011 om 09:47
Wat een gladiool Toen ik een paar weken geleden te horen kreeg dat mijn broer geopereerd moesten worden (ook nogal rauw op je dak) en ik dit naar mijn vriend smste... hing hij binnen een minuut aan de lijn en heeft me zo veel mogelijk gesteund Ookal stond hij op het punt om naar het buitenland te vertrekken. Zó hoort dat ook!
zondag 14 augustus 2011 om 09:53
zondag 14 augustus 2011 om 10:06
Smurf, je twee berichtjes hier onder zeggen al weer zo veel:
-het doet zo zeer
- ik sta altijd voor hem klaar en leen hem zelfs geld
- als hij depri is doet hij zoiets
Wat doet hij ooit voor jou? Zoals iemand al zei: als je depri bent, ontslaat je dat niet van inlevingsvermogen richting partner. Daar komt bij: hij heeft dit inlevingsvermogen NOOIT getoond naar jou.
Wat heb jij aan die relatie? Een relatie hoort gelijkwaardig te zijn. Als de een het moeilijk heeft, steunt de ander, maar als het omkeert, wordt er ook gesteund. Jouw vriend doet nooit wat voor jou. Je bent een deurmat, een slaaf, een huishoudster en ook nog eens een pinautomaat.
Kap er mee! Heb je echt zo weinig eigendunk dat je liever in zo'n relatie zit, dan dat je alleen bent?
Je bent al alleen, hij is er nooit voor je!
-het doet zo zeer
- ik sta altijd voor hem klaar en leen hem zelfs geld
- als hij depri is doet hij zoiets
Wat doet hij ooit voor jou? Zoals iemand al zei: als je depri bent, ontslaat je dat niet van inlevingsvermogen richting partner. Daar komt bij: hij heeft dit inlevingsvermogen NOOIT getoond naar jou.
Wat heb jij aan die relatie? Een relatie hoort gelijkwaardig te zijn. Als de een het moeilijk heeft, steunt de ander, maar als het omkeert, wordt er ook gesteund. Jouw vriend doet nooit wat voor jou. Je bent een deurmat, een slaaf, een huishoudster en ook nog eens een pinautomaat.
Kap er mee! Heb je echt zo weinig eigendunk dat je liever in zo'n relatie zit, dan dat je alleen bent?
Je bent al alleen, hij is er nooit voor je!
zondag 14 augustus 2011 om 10:44
Als je niet weet wat je moet doen, luister dan eens goed naar iedereen hier......
Hij heeft geleerd eerst voor zichzelf op te komen zegt ie? En die zelfde man laat jou geld komen brengen? Hahahaha wat een grap. Als ie zo goed voor zichzelf opkomt, moet hij ook niet zo op jou steunen.
Smurf, noem eens 3 positieve dingen aan jullie relatie die hij inbrengt??
Hij heeft geleerd eerst voor zichzelf op te komen zegt ie? En die zelfde man laat jou geld komen brengen? Hahahaha wat een grap. Als ie zo goed voor zichzelf opkomt, moet hij ook niet zo op jou steunen.
Smurf, noem eens 3 positieve dingen aan jullie relatie die hij inbrengt??