iPhone batterij snel leeg?

16-08-2011 16:07 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn iphone batterij is binnen een halve dag leeg als ik er af en toe eens mee op facebook zit enz.. Is dat bij jullie ook zo??
Ik kan er ong. 1 dag mee doen. En dan zit ik regelmatig op Hyves, Facebook etc... Een halve dag is wel snel zeg als je maar af en toe kijkt op je facebook..
Jup, wen er maar aan! Had hiervoor een paar jaar verschillende Nokia toestellen, die ik eens per 4 dagen moest opladen. Met de iPhone moet het dagelijks.
Ik heb wel de helderheid van het scherm wat lager gezet, dan gaat de batterij iets langer mee.
Probeer je internet uit te zetten als je het niet gebruikt, dat scheelt echt veel batterij
Staat je 3G aan of krijg je pushberichteb?

Hierdoor gaat het ook sneller
Wifi uitzetten als je niet thuis bent, app killer installeren, synchonisatie uitzetten, verlichting op de laagste stand, amper gebruiken....en dan gaan de meeste smartphones nog wel een dagje mee.

Heb je de telefoon al lang? Op batterijen zitten meestal een half jaar garantie, vraag ff de winkel om een nieuwe te bestellen.
Was bij mij ook zo, mijn vriend heeft er een nieuwe batterij voor me ingezet, was ¤20,- op internet, doet t nu weer de hele dag.
bij iphones kun je helemaal geen nieuwe batterijen plaatsen dus dat lijkt me flauwekuk. Maar die van mij loopt ook zo snel leeg. Als ik whatsapp zelfs via wifi gaat het nog sneller.
Heb ik ook tot 3 keer toe gehad in het eerste jaar van mijn contract. De eerste 2 keer een nieuw toestel gekregen en de laatste keer hebben ze hem gereset. Allemaal onder garantie. Sindsdien doet hij het weer als een zonnetje maar ik ben wel steeds op mijn hoede.

Ben je bekend met het afsluiten van programs 's die op de achtergrond draaien? Door 2 keer snel op de zwarte knop te drukken krijg je ze te zien. Ik 'wis' dit rijtje zo'n 1 keer per dag en men zegt dat dit ook power spaart.
@schorpioen; nee ik klets uit mijn nek?! Kijk eerst even op internet voordat je wat roept...
quote:noa81 schreef op 16 augustus 2011 @ 16:10:

Ik heb wel de helderheid van het scherm wat lager gezet, dan gaat de batterij iets langer mee.

Misschien een rare gedachte, maar het kan zijn dat dat het probleem is. Dat dacht ik dus ook leuk bij mijn telefoon dat het daar aan lag. Is wel geen iphone maar toch. Als je de helderheid van het scherm op standaard zet, gaat mijn telefoon 2-3 dagen mee. Als ik de helderheid lager zet gaat hij nog geen dag mee.

En ik gebruik mijn telefoon echt heel erg vaak. Internet staat de hele dag aan. Mail update hij. Ik sms, forum, maak foto's :-). Maar mijn smartphone is daar bijzonder in denk ik
quote:jusa schreef op 16 augustus 2011 @ 16:28:

Ben je bekend met het afsluiten van programs 's die op de achtergrond draaien? Door 2 keer snel op de zwarte knop te drukken krijg je ze te zien. Ik 'wis' dit rijtje zo'n 1 keer per dag en men zegt dat dit ook power spaart.Als ik 2x snel op de zwarte knop druk, krijg ik de laatste 4 apps die ik heb geopend te zien...?
Bij mij blijft de batterij langer vol. Alleen als ik hem niet af en toe uitzet, bijvoorbeeld 2x per week, raakt hij sneller leeg. Dus gewoon even uitzetten en direct weer aan.
Noa, als je die verwijderd komen er meer tevoorschijn.
Een keer resetten kan ook helpen. Dan wel eerst een reserve kopie maken in iTunes.

- zie website van Apple voor instructies -
quote:apppel schreef op 16 augustus 2011 @ 19:08:

Noa, als je die verwijderd komen er meer tevoorschijn.Lol, net even geprobeerd en al mijn apps kwamen tevoorschijn. Thanks voor de tip!
Let er ook op dat je GPS uit staat. Navigatie-apps sluiten soms niet netjes af en dan blijft dat aan staan. Mijn iPhone wordt dan erg warm en is binnen een paar uur leeg.
Bekend probleem. Mijn iPhone gaat 1 of 1,5 dag mee en is dan leeg. Na mijn vakantie was de batterijduur nog maar 5 uur! Ook werd de telefoon vrij warm. Ik had alles al uitgezet wat je uit kunt zetten, wat niet hielp, en heb uiteindelijk gereset (ronde en bovenste knop tegelijk inhouden tot het apple icoontje verschijnt) wat het probleem keurig heeft opgelost.
Mijn iPhone gaat ook iedere avond in de lader, maar ik doe er ook veel mee gedurende de dag. Vind 't eigenlijk niet zo'n probleem. Vroegah had ik ook een Nokia die een paar dagen mee ging, maar ja, daar zat ook geen internet enzo op. Nogal logisch dus.
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven