Telefoon gewassen.

21-08-2011 09:15 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net de was gaan ophangen zie ik opeens dat ik vriend zijn telefoon heb mee gewassen

Zou die het nog doen of is de kans heel klein??

Ik heb het hem net voorzichtig mee gedeeld maar geloof niet dat het door drong (hij sliep nog)

Ik baal er zo van ben echt geen huisvrouw hoe hard ik ook mijn best doe

Iemand wel ooit een telefoon gehad die het gewoon nog deed na wasbeurtje?
Maar ik zei toch allang dat het mijn schuld is..vergat zijn zakken na te voelen.
Wie heeft er dan ook een mobiele tel. in de ochtendjas????
ja vind het ook een aparte plaats..maar het is dan ook een aparte man!Had het kunnen weten..
Op internet staan er heel veel tips hoe je een telefoon moet laten drogen.

( volgens mij door hem - opengemaakt ) in een volle bus koffie te stoppen oid zodat het vocht er echt uit trekt ).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou de telefoon helemaal uitelkaar halen en daarna 2 dagen in een bakje met rijst leggen...De rijst neemt dan al het vocht op.
Bedankt voor alle tips.Die gaan we zeker proberen.xx
quote:piekerien schreef op 21 augustus 2011 @ 09:59:

Ik zou de telefoon helemaal uitelkaar halen en daarna 2 dagen in een bakje met rijst leggen...De rijst neemt dan al het vocht op.

Deze!
quote:Ratteke schreef op 21 augustus 2011 @ 09:36:

Neemt hij het jou kwalijk dan? Leuke vent...

Ik heb mijn vriend gezegd toen we gingen samenwonen dat ik géén zakken nakijk. Het is zijn verantwoordelijkheid om de was zonder persoonlijke eigendommen aan te leveren. Tot nu toe alleen maar pennen meegewassen.Hier zou ik toch maar mee uitkijken. Voor je het weet was je papieren zakdoekjes mee waarvan manlief/vriend zegt: 'geen persoonlijk eigendom en anders was ik er toch niet aan gehecht'. Maar heb je wel de was vol met pluisjes....
niet aan zetten, uit elkaar halen (dus de batterij en simkaart en evt andere geheugenkaartjes eruit, indien mogelijk achterkant er vanaf enzo.), een dag of 4 bovenop een bakje met wat ongekookte rijst leggen, dit trekt zoveel mogelijk vocht eruit. En dan weer aan proberen te zetten.
Nee, mijne was helaas [ook] overleden toen mijn partner niet mijn zakken had nagekeken op mijn telefoon en 'm ook meegewassen had.

Was een telefoon die ik heel graag wilde en bijna nergens meer te verkrijgen was... [Sony Eriksson K800i]

Al die touchscreen modellen tegenwoordig, bah.
quote:Summerdance schreef op 21 augustus 2011 @ 09:39:

Waarom zou je vriend kwaad zijn dan?

Je doet het toch niet expres?Inderdaad...
Zakken leeghalen is hier erg lucratief voor de wasvrouw
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ik heb laatst m'n blackberry op 90 graden gewassen. (lag in bed en ik ging de lakens even goed uitwassen) heeft drie kwartier in de wasmachine gelegen voor ik het ontdekte. was een beetje verbogen, door de hitte denk ik, en ziet er een beetje verfomfaaid uit...maar zoveel mogelijk uit elkaar gehaald en met haardroge aan de slag gegaan en hij doet het!!
oh de telefoon idd ook nog in rijst gelegd om vooral vocht uit het scherm te halen
Ik zou hem fohnen, het is zaak om zo snel mogelijk het vocht eruit te krijgen! Dan heb je de meeste kans dat hij het weer gaat doen. Tip van mn vader, die heeft een elektronicazaak
Hij ligt nu inderdaad in een bak met ongekookte rijst.Nogmaals mijn vriend is niet boos hierom.Kan gebeuren maar niet echt handig I know!
In de rijst ja En NIET meer aan proberen te zetten voor de komende 48 uur (minimaal). Dan heb je kans dat je de chipjes frituurt zeg maar..

Mijn telefoon kwam laatst druppend uit mijn zak na een Grote Regenbui. 2 dagen in de rijst en na wat liefdevolle aandacht van (technische) vriend die hem te lijf ging met een mini schroevendraaiertje, een wattenstaafje en contactspray deed hij het weer! de watervlekken achter het touchscreen droogden goed op nadat ik de instellingen van de schermverlichting had veranderd (Omdat het licht langer aanbleef werd het scherm warmer > water verdampt.) Nu zie je er niets meer van
En hoe is het nu met de telefoon

Doet ie het weer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven