B&B Schoorl
maandag 22 augustus 2011 om 16:34
Wie oh wie weet een leuke B&B in Schoorl?
We willen met 2 kinderen en mijn ouders een weekendje doorbrengen in Schoorl. Zodoende ben ik op zoek naar een B&B met (minimaal) 2 slaapkamers met eigen sanitair op kamer. Graag ook gemeenschappelijke tv-kamer/ontbijtzaal. Als er ook nog een tuin bij zit met speeltoestellen voor de kids.... dan zou het helemaal super zijn. Uiteraard heb ik al googled dus die "tip" heb ik niet meer nodig
We willen met 2 kinderen en mijn ouders een weekendje doorbrengen in Schoorl. Zodoende ben ik op zoek naar een B&B met (minimaal) 2 slaapkamers met eigen sanitair op kamer. Graag ook gemeenschappelijke tv-kamer/ontbijtzaal. Als er ook nog een tuin bij zit met speeltoestellen voor de kids.... dan zou het helemaal super zijn. Uiteraard heb ik al googled dus die "tip" heb ik niet meer nodig
maandag 22 augustus 2011 om 16:41
http://www.stayokay.com/i ... Ne0ufiQ46oCFQSHDgodvnlb8Q
niet in schoorl maar wel vlakbij.
Je hebt kamers met douche en wc op de kamer.
niet in schoorl maar wel vlakbij.
Je hebt kamers met douche en wc op de kamer.
maandag 22 augustus 2011 om 16:46
maandag 22 augustus 2011 om 16:55
Stayokay is een goed alternatief. Maar ik ga liever voor iets kleinschaliger, ivm dat kinderen al op de kamer liggen te slapen en ik dan "zicht" wil hebben op de kamer.
Weideduyn ook interessant maar voorkeur gaat uit om geen badkamer te hoeven delen en tikt qua ¤'s wel aan.
Een klein hotel is ook een optie, iemand suggesties?
Weideduyn ook interessant maar voorkeur gaat uit om geen badkamer te hoeven delen en tikt qua ¤'s wel aan.
Een klein hotel is ook een optie, iemand suggesties?
maandag 22 augustus 2011 om 17:17