Corrigerend ondergoed
dinsdag 23 augustus 2011 om 22:31
Hi,
Wie heeft er goede ervaringen met corrigerend ondergoed?
Het is voor onder een trouwjurk.
Ik weet dat ze bij de Action van die onderbroeken hebben, volgens mij zijn die van onder de oksel tot aan de knie (in elk geval ergens daar tussen)..
Heeft iemand daar goede ervaringen mee?
Of met een ander product?
(Het liefst niet te duur!)
Alvast bedankt!
Wie heeft er goede ervaringen met corrigerend ondergoed?
Het is voor onder een trouwjurk.
Ik weet dat ze bij de Action van die onderbroeken hebben, volgens mij zijn die van onder de oksel tot aan de knie (in elk geval ergens daar tussen)..
Heeft iemand daar goede ervaringen mee?
Of met een ander product?
(Het liefst niet te duur!)
Alvast bedankt!
dinsdag 23 augustus 2011 om 22:42
Haha ja heel spannend zo'n Bridget Jones onderbroek.
Ik heb 2 jurken, onder die ene gaat mooie lingerie maar die andere jurk is een strakke (fishtale), het lijfje is heel glad en strak.
Opzich kan ik het strakke wel hebben maar ik heb dan liever strak ondergoed eronder wat je niet ziet, dan een spannend setje die aftekent.
Ik heb 2 jurken, onder die ene gaat mooie lingerie maar die andere jurk is een strakke (fishtale), het lijfje is heel glad en strak.
Opzich kan ik het strakke wel hebben maar ik heb dan liever strak ondergoed eronder wat je niet ziet, dan een spannend setje die aftekent.
dinsdag 23 augustus 2011 om 22:54
quote:Kuzu schreef op 23 augustus 2011 @ 22:42:
Koop dan een broekje met pijpjes. Bij slips wil het nog wel eens gebeuren dat door het bewegen je billen onder randen vandaan komen. Dan heb je dubbele billen in je mooie strakke jurk.
Gewoon een aantal proberen voor je het op "de grote dag" gaat dragen.
Koop dan een broekje met pijpjes. Bij slips wil het nog wel eens gebeuren dat door het bewegen je billen onder randen vandaan komen. Dan heb je dubbele billen in je mooie strakke jurk.
Gewoon een aantal proberen voor je het op "de grote dag" gaat dragen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 23 augustus 2011 om 23:02
Kijk anders eens op de site van Wehkamp. Er is meer dan je denkt op dat gebied. Dat kan je dan kort uitproberen op een rustige manier. Loop anders eens een bruidswinkel binnen voor een goed advies.
Ik heb zelf een hemd van de Hema. Dat gaat redelijk, behalve als je niet rechtop zit en vlak na het eten.... Dan
Ik had trouwens per ongeluk een corrigerende rok voor tijdens de zwangerschap gekocht. Die maken de buik veel erger dan hij is. Die moet je echt niet hebben. Het best helpt nog een gewone hoog opgesneden tailleslip. Zo eentje die geen rolletjes maakt.
Er zit verschil in. Bij de V&D hadden ze goedkope, maar die elastiek zit erg strak. Het is toch uitproberen. Sommige hipsters blijven goed zitten en andere lijken op dikke string na een paar uurtjes dragen.
Ik heb zelf een hemd van de Hema. Dat gaat redelijk, behalve als je niet rechtop zit en vlak na het eten.... Dan
Ik had trouwens per ongeluk een corrigerende rok voor tijdens de zwangerschap gekocht. Die maken de buik veel erger dan hij is. Die moet je echt niet hebben. Het best helpt nog een gewone hoog opgesneden tailleslip. Zo eentje die geen rolletjes maakt.
Er zit verschil in. Bij de V&D hadden ze goedkope, maar die elastiek zit erg strak. Het is toch uitproberen. Sommige hipsters blijven goed zitten en andere lijken op dikke string na een paar uurtjes dragen.
dinsdag 23 augustus 2011 om 23:41
Lekker sexy, corrigerend ondergoed onder je trouwjurk, net zo sexy als Tena lady. In ieder geval heeft je kersverse echtgenoot dan iets om uit te pellen, zorg maar dat je een schaar bij je hebt, ik heb ooit eens zo'n hemdje geprobeerd, ik had tien minuten nodig om het weer uit te trekken, heb het onmiddellijk teruggebracht, wat een ellende.
verba volant, scripta manent.
dinsdag 23 augustus 2011 om 23:48
Probeer gewoon eens een goedkoop hemdje en broekje van de Action of Hema onder je gewone kleren. Als je zoiets een paar dagen hebt gedragen, dan weet je of het je bevalt en of je bijvoorbeeld iets hogers of lagers of wijders wilt. Dat is makkelijker dan out of the blue iets duurs gaan aanschaffen bij een lingeriezaak, terwijl je geen idee hebt waar je op moet letten.
Als je gewend bent aan het Hema-ondergoed, kun je op zoek naar iets sjiekers voor onder je trouwjurk. Of het moet zo goed bevallen dat je het bij je Hema-spulletjes houdt natuurlijk.
Als je gewend bent aan het Hema-ondergoed, kun je op zoek naar iets sjiekers voor onder je trouwjurk. Of het moet zo goed bevallen dat je het bij je Hema-spulletjes houdt natuurlijk.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 23 augustus 2011 om 23:52
quote:MarianneDavids schreef op 23 augustus 2011 @ 23:41:
Lekker sexy, corrigerend ondergoed onder je trouwjurk, net zo sexy als Tena lady. In ieder geval heeft je kersverse echtgenoot dan iets om uit te pellen, zorg maar dat je een schaar bij je hebt, ik heb ooit eens zo'n hemdje geprobeerd, ik had tien minuten nodig om het weer uit te trekken, heb het onmiddellijk teruggebracht, wat een ellende.Dan had je een te kleine maat gekocht. Je moet natuurlijk niet proberen om jezelf in een maatje S te proppen als je daar bij gewoon ondergoed ook al niet in past.
Lekker sexy, corrigerend ondergoed onder je trouwjurk, net zo sexy als Tena lady. In ieder geval heeft je kersverse echtgenoot dan iets om uit te pellen, zorg maar dat je een schaar bij je hebt, ik heb ooit eens zo'n hemdje geprobeerd, ik had tien minuten nodig om het weer uit te trekken, heb het onmiddellijk teruggebracht, wat een ellende.Dan had je een te kleine maat gekocht. Je moet natuurlijk niet proberen om jezelf in een maatje S te proppen als je daar bij gewoon ondergoed ook al niet in past.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 23 augustus 2011 om 23:55
woensdag 24 augustus 2011 om 00:06
Ik heb geen idee over de kwaliteit van het ondergoed van de Action, maar wel van goed ondergoed. Eigenlijk van goede bh's vooral. Ook heb ik mijn ideeën over de ideale, romantische bruiloft.
Dus: de dag moet mooi en fijn zijn. Jij ook: als jezelf op je mooist wilt maken en om dat doel te bereiken jezelf wat moet insnoeren dan is dat zo. Als je jezelf daarbij prettiger voelt, dan al helemaal.
Dus als de Action je daarmee goed van dienst kan zijn zeg ik: doen. Maar als een andere winkel deze taak beter kan volbrengen op zo een belangrijk moment, ga dan naar een andere winkel.
Het is wel je bruiloft. Goede lingeriespeciaalzaken geven wel echt goed advies. Zelf zou ik een mooi korst of iets korsteachtigs kopen, lijker me sexier dan 'ondergoed'.
Dus: de dag moet mooi en fijn zijn. Jij ook: als jezelf op je mooist wilt maken en om dat doel te bereiken jezelf wat moet insnoeren dan is dat zo. Als je jezelf daarbij prettiger voelt, dan al helemaal.
Dus als de Action je daarmee goed van dienst kan zijn zeg ik: doen. Maar als een andere winkel deze taak beter kan volbrengen op zo een belangrijk moment, ga dan naar een andere winkel.
Het is wel je bruiloft. Goede lingeriespeciaalzaken geven wel echt goed advies. Zelf zou ik een mooi korst of iets korsteachtigs kopen, lijker me sexier dan 'ondergoed'.
woensdag 24 augustus 2011 om 00:26
Die soort body's bij de action zijn voor 1 of 2x dragen prima!!
Met string of met onderbroekje en dan je eigen string er onder, drukknoopjes 'down there' schuren nogal
Koop ze wel veel te klein, ik heb L/XL
Maar pas de S/M ook en ze rekken een beetje uit
Prima koop voor weinig als ze niet elke dag gaat dragen!
Met string of met onderbroekje en dan je eigen string er onder, drukknoopjes 'down there' schuren nogal
Koop ze wel veel te klein, ik heb L/XL
Maar pas de S/M ook en ze rekken een beetje uit
Prima koop voor weinig als ze niet elke dag gaat dragen!
Internagelaktisch
woensdag 24 augustus 2011 om 07:37
quote:Kuzu schreef op 23 augustus 2011 @ 22:58:
Helpt zo'n broekje met pijpjes ook ja?
Dat lijkt me sowieso fijner zitten dan een slipje of string, zeker onder die jurk.Met pijpjes weet je zeker dat je geen extra randen krijgt rond je billen. En het scheelt schuren van je bovenbenen, zeker met een fishtale zitten je bovenbenen flink tegen elkaar.
Helpt zo'n broekje met pijpjes ook ja?
Dat lijkt me sowieso fijner zitten dan een slipje of string, zeker onder die jurk.Met pijpjes weet je zeker dat je geen extra randen krijgt rond je billen. En het scheelt schuren van je bovenbenen, zeker met een fishtale zitten je bovenbenen flink tegen elkaar.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 24 augustus 2011 om 10:57
woensdag 24 augustus 2011 om 11:35
woensdag 24 augustus 2011 om 12:55
Bedankt voor jullie tips!
Een korset zie je onder de jurk, daarom wil ik iets naadlooss. Hoe mooi lingerie ook is, ik vind het lelijk als het aftekend.
En onder mn andere jurk kan het wel gewoon.
Morgen ga ik even op pad hiervoor.
In de " huwelijksnacht" kan er altijd wat leuks aan natuurlijk ipv een huidkleurige slip..!
Een korset zie je onder de jurk, daarom wil ik iets naadlooss. Hoe mooi lingerie ook is, ik vind het lelijk als het aftekend.
En onder mn andere jurk kan het wel gewoon.
Morgen ga ik even op pad hiervoor.
In de " huwelijksnacht" kan er altijd wat leuks aan natuurlijk ipv een huidkleurige slip..!