EAUSM: vertalers, citaten, unbannables, glazen bollen

17-06-2010 08:40 3198 berichten
Eauff topic gezwets past er niet meer bij in de topictitel.

Anyway, de strekking is duidelijk
Mijn vriend had een barbeuen bedacht lijkt mij personlijk lastige en saaier maar wat vinden jullie .

Ik vind het juist wel origineel klinken.
Alle reacties Link kopieren
ik word volgende jaar 30 en daarom wil ik iets speisaal doen .Mijn vriendin word 40 nu hebben we bedacht dat het leuk zau zijn.Om dat samen te doen we willen graag een thema ,maar het probleem is dat mijn vriend daar niet aanwil omdat hij niet verplicht wil worden en hij vind thema,s onzin.Ook zijn er een aantal vrienden die alles wat maar eenginz buiten het normale valt daar al moeite mee hebben.Mijn vriend had een barbeuen bedacht lijkt mij personlijk lastige en saaier maar wat vinden jullie .Of andere tips er toch een leuk, speisaal en dus niet standaar feestje van te maken?

ehm ... nog wat vergeten ? oja, ook nog een verkeerd geplaatste . en ' hier en daar.

(deze posting gedaan voordat ik las dat ze problemen heeft met schrijven )
Omg, ik lig weer dubbel

Ik wacht erop binnenkort zelf geciteerd te worden nu ik Autocorrect op mijn iPhone heb aangezet. Ik zag net dat hij stagedive in drageetje had veranderd
Ga in therapie!
quote:[message=9789469,noline]

Vanmorgen naar de Halfords geweest om een nieuw fietsstoeltje voor achterop. Da's handig, zowel voor als achterop!
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
quote:dubiootje schreef op 19 augustus 2011 @ 12:20:

Omg, ik lig weer dubbel

Ik wacht erop binnenkort zelf geciteerd te worden nu ik Autocorrect op mijn iPhone heb aangezet. Ik zag net dat hij stagedive in drageetje had veranderd Haha ik zag net ook ergens een mooie, daar moest volgens mij 'buurmeisje' staan maar er stond iets van 'buikvat'. Ik ben het topic helaas kwijt.

-----

Zij kronkelde en krioelde tegen me aan.

------

gezellig...... toch ?
Uit het topic: rare, gekke of leuke tiks.

Heb nog wel meer maffe tics hoor, ik hang aan elkaar van ticks..

-----

en nu nog even afspreken hoe we tix gaan schrijven.
Ik neem aan dat de meeste mensen geen relatie beginnen met kebab die ze niet op de één of andere manier aantrekkelijk vinden.

Huh? Deze snap ik niet. Een relatie met een Turks gerecht beginnen?
Ik heb wel eens zonder het verreiste diploma de baan gekregen hoor!

Je werd in ieder geval geen secretaresse...
Laat het even loslopen, misschien is hij gewoon verlegen
faire onthullen aan man?

Nog te bang om (het) af te schrijven.
Ik ben er van in schock.

Doe maar 'schok', een 'shock' is een acute levensbedreigende toestand.
Als ze te ruk worden zet ik ze even voor de tv of zeg dat we iets bijzonders gaan doen en laat ze helpen met het eten schoonmaken ofzo.

Daar worden kinderen minder ruk van. Want eten schoonmaken is inderdaad wel heel bijzonder.
We hebben een zoontje van 3 en een zoontje van 10 maanden. We hadden plannen voor een 3e en de offerte voor de verbouwing ligt nog op tafel.

"Klussen met je hubbie voor een beeb"

(verder helaas een naar verhaal)
quote:Snorhaar schreef op 20 augustus 2011 @ 12:05:

We hebben een zoontje van 3 en een zoontje van 10 maanden. We hadden plannen voor een 3e en de offerte voor de verbouwing ligt nog op tafel.

"Klussen met je hubbie voor een beeb"

(verder helaas een naar verhaal)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb ook wel ervaren dat als de liefde snot zit, het een werkelijk intense sex leven oplevert.

Ja ja, dat spat ervan af!
een brandlucht ruik je meteen verder draait hij goed, centrifuseerd prima.
quote:waranaka schreef op 19 augustus 2011 @ 21:15:

Ik ben er van in schock.

Doe maar 'schok', een 'shock' is een acute levensbedreigende toestand.En toch zegt men 'in shock' en niet 'in schok' als iemand hevig schrikt. Dan blijft die uit het citaat natuurlijk nog steeds fout.
so-oui-zo

Of is dit de juiste spelling?
quote:bankje schreef op 20 augustus 2011 @ 21:05:

so-oui-zo

Of is dit de juiste spelling?Ja, dat is zowieso goed gespeld. Het is de sjieke vorm van soïso.
Reactie in een topic over een burenruzie:

- wijkachtenten/ mediator inschakelen.

Acht tenten in de wijk neerzetten voor de mediator? Kan die het niet gewoon aan de keukentafel uit komen praten?
In het topic over de burenruzie worden nog meer oplossingen aangedragen. Deze bijvoorbeeld.

- Kinderen leren niet spontaan over het hek te springen/sorry zeggen. (misschien wekt dat ook irritatie op)

Goed punt. Niets zo irritant als kinderen die sorry zeggen.
Ik teken veel petities tegen dierenleed en natuurrampen e.d.

Succes ermee.....
Natuurrampen, ze zouden verboden moeten worden!
Tegenwoordig zijn mensen massaal vreeemd........de vrouwen die roepen. nee mijn man niet!, juist die gaan vreemd.

Vreeemd ja!
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven