wat is een pgb?
donderdag 25 augustus 2011 om 11:00
donderdag 25 augustus 2011 om 11:08
Van wie moet je een PGB aanvragen en waarom?
Je hebt altijd de keus om Zorg in Natura te nemen.
Er komt inderdaad veel bij kijken, en als je al niet weet wat het is, zou ik ermee oppassen. Het vraagt veel van jezelf en het is ook fraudegevoelig.
Als je wat meer informatie wil geven, kunnen we je hier vast een beetje helpen.
Je hebt altijd de keus om Zorg in Natura te nemen.
Er komt inderdaad veel bij kijken, en als je al niet weet wat het is, zou ik ermee oppassen. Het vraagt veel van jezelf en het is ook fraudegevoelig.
Als je wat meer informatie wil geven, kunnen we je hier vast een beetje helpen.
donderdag 25 augustus 2011 om 11:58
donderdag 25 augustus 2011 om 12:40
donderdag 25 augustus 2011 om 14:25
quote:harriet07 schreef op 25 augustus 2011 @ 14:11:
Afzeiken dat kunnen jullie goed wat een rot forum is ditNou ja zeg wat een rare reactie. Je krijgt toch gewoon antwoord op jouw vraag?
Afzeiken dat kunnen jullie goed wat een rot forum is ditNou ja zeg wat een rare reactie. Je krijgt toch gewoon antwoord op jouw vraag?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 25 augustus 2011 om 14:31
donderdag 25 augustus 2011 om 14:48
Haar andere topics bedoel je? Ik heb ff snel gekeken.
Als ik je andere topic lees heb je asperger en heb/had je problemen met een begeleidster.
Heb je nu Zorg in Natura dan? Wil je dit in PGB laten omzetten? Heb je nog een geldig Indicatiebesluit van het Centrum voor Indicatiestelling Zorg? (CIZ)
Concreter kan ik het niet maken.
Als ik je andere topic lees heb je asperger en heb/had je problemen met een begeleidster.
Heb je nu Zorg in Natura dan? Wil je dit in PGB laten omzetten? Heb je nog een geldig Indicatiebesluit van het Centrum voor Indicatiestelling Zorg? (CIZ)
Concreter kan ik het niet maken.
donderdag 25 augustus 2011 om 14:59
PGB is een persoonsgebonden budget. Je kunt voor info terecht bij de vereniging Per Saldo ( www.pgb.nl ) of het centrum indicatiestelling zorg (CIZ) in jouw regio.
donderdag 25 augustus 2011 om 15:01
quote:Moonlight82 schreef op 25 augustus 2011 @ 14:32:
Nee maar we hebben haar andere nick afgezeken denk ik....Maar dan hoeft ze nog niet zo te reageren hier word normaal antwoord gegeven op haar vraag.
Nee maar we hebben haar andere nick afgezeken denk ik....Maar dan hoeft ze nog niet zo te reageren hier word normaal antwoord gegeven op haar vraag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 25 augustus 2011 om 15:10
quote:wereldmeid schreef op 25 augustus 2011 @ 14:59:
PGB is een persoonsgebonden budget. Je kunt voor info terecht bij de vereniging Per Saldo ( www.pgb.nl ) of het centrum indicatiestelling zorg (CIZ) in jouw regio.Haar regio is Spanje,doen ze daar ook aan PGB's of kan ze dat per brief bij Sinterklaas in Madrid aanvragen?
PGB is een persoonsgebonden budget. Je kunt voor info terecht bij de vereniging Per Saldo ( www.pgb.nl ) of het centrum indicatiestelling zorg (CIZ) in jouw regio.Haar regio is Spanje,doen ze daar ook aan PGB's of kan ze dat per brief bij Sinterklaas in Madrid aanvragen?